Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Er det håp for meg?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-06, 09:37   #21
Nora
Nybegynner
 
Nora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 15
Nora har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er det håp for meg?

Opprinnelig lagt inn av LilleTaylor, her.

Det kjipeste her i byen er at butikkene ikke har ingrediensene man trenger!

Snakker av erfaring ettersom jeg er i gang med å tilberede en treretters kjærestemiddag til mannen og meg. Har vært i samtlige store matbutikker her i byen og i nabokommunen, men det er flere ingredienser jeg måtte droppe. Av og til blir jeg gal av denne pizzabyen!

Hørt om Jakobs i Oslo? Heeeeeerlig! Her finner du alt mellom himmel og jord...hvis du orker å reise,

Nora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 15:14   #22
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.684
Blogginnlegg: 17
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det håp for meg?

Opprinnelig lagt inn av Sparky, her.

Jeg hatet også å lage mat. Men, så ble vi med på et helt spesielt form for abonnement for et par år siden. Annen hver fredag gikk vi ned til et spisested i byen og hentet en forundringspakke. Den inneholdt en oppskrift og ingredienser til en gourmetmiddag for 2 (ev. flere).



Finnes dette i Oslo? tar gjerne imot tips pr PM eller prikk dersom det er "hemmelig".

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 13:47   #23
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.199
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er det håp for meg?

Opprinnelig lagt inn av Sparky, her.

Jeg hatet også å lage mat. Men, så ble vi med på et helt spesielt form for abonnement for et par år siden. Annen hver fredag gikk vi ned til et spisested i byen og hentet en forundringspakke. Den inneholdt en oppskrift og ingredienser til en gourmetmiddag for 2 (ev. flere). Jeg og mannen pleide å lage maten sammen, noe som gjorde det hele ekstra koselig. Det ga meg masse kunnskap om råvarer og kombinasjoner og en lyst til å prøve nye ting. Nå abonnerer vi ikke lenger, men finner flere nye hverdagsoppskrifter på nettet hver uke. Det blir som oftest jeg som lager og jeg tillater meg selv å eksperimentere litt. I dag ble det gratinert aubergine med couscous. Fjernet to ingredienser og la til en ny. Kjempegodt.

Til poenget: Kanskje et matlagingskurs kunne vært tingen? Gjerne sammen med mann eller venninne?


Fantastisk konsept! Hvor var dette? Finnes det fremdeles?

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no