Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ligger Ålesund i Akershus?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-14, 12:03   #1
Anne Marita
Pauset
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 1
Anne Marita har et hav av muligheter foran seg
Standard

Ligger Ålesund i Akershus?

Jeg er ikke så flink i Geografi skjønner dere. Jeg har veldig lite peiling på hvor de forksjelige landsdelene ligger. Men ligger Ålesund i Akershus?. Slik jeg har forstått det så er Ålesund en kommune som ligger i Akershus fylke?. Stemmer dette.

Anne Marita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 12:06   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ligger Ålesund i Akershus?

Ålesund er en by i Møre og Romsdal.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 12:12   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ligger Ålesund i Akershus?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 12:12   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ligger Ålesund i Akershus?

Opprinnelig lagt inn av Anne Marita, her.

Jeg er ikke så flink i Geografi skjønner dere. Jeg har veldig lite peiling på hvor de forksjelige landsdelene ligger. Men ligger Ålesund i Akershus?. Slik jeg har forstått det så er Ålesund en kommune som ligger i Akershus fylke?. Stemmer dette.

Google er din venn. Det tar kortere tid å Google Ålesund og Akershus enn å vente på at noen skal gi deg et svar her inne.

Hvor bor du, da?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 12:13   #5
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.003
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ligger Ålesund i Akershus?

Velkommen tilbake.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 12:13   #6
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ligger Ålesund i Akershus?

Dette er sannsynligvis starmather/storemor/thea igjen.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-14, 12:25   #7
Skipedama
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 1
Skipedama har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ligger Ålesund i Akershus?

Ja, det er meg som har vært brukeren Anne Marita og. Nå synest jeg det er så strevsomt å slite med denne tvangshandlingen, at jeg har bedt admin om å blokkere meg for godt fra FP. Jeg har hørt at det går Ann å blokkere IP-adressa sånn at det ikke går Ann å registrere seg flere ganger, og det håper jeg at admin gjør med min IP adresse. For det er veldig slitsom å strevd med denne tvungen at jeg stadig må opprette nye brukere å skrive tull. Jeg klarer ikke å konntrolerte meg selv. Jeg skal oppsøke hjelp for dette.

Skipedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no