Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

My son, the Prince of Fashion: Michael Chabon

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-16, 10:15   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

My son, the Prince of Fashion: Michael Chabon

Jeg dumpet over denne artikkelen i GQ mens jeg drakk morgenkaffen min i dag, og jeg ville dele den med dere. Den "struck a chord in me", som man sier. Både med tanke på identitet, å bli sett, finne seg selv, være alene i seg selv og hvor godt man trivels med det (eller ikke), foreldreskap, og sikkert fordi jeg kunne kjenne meg igjen både i faren og sønnen. Jeg har vært det barnet, og på et vis er jeg den forelderen nå, bare i en litt annen konktekst. Desverre for meg hadde ikke jeg Michael Chabon som far, men jeg håper jeg kan være litt som ham som mor.

http://www.gq.com/story/my-son-the-p...cial_cp_fb_tny

Jeg hadde lest gjennom hele før jeg så hvem som hadde skrevet den, han en av mine yndlingsforfattere.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 10:37   #2
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: My son, the Prince of Fashion: Michael Chabon

Fin artikkel og kul Abe, som tross alt, likevel må sies å være heldig fordi han har den faren han har, selv om de ikke deler interessen fullt ut.

Min sønn går i fotballtrøyer. (punktum)


Han har hatt sine snev av moteinteresse innimellom og er opptatt av sveis og solbriller og vil gjerne se kul ut. Men akkurat nå er det fotballtrøyer. (punktum)

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 10:57   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: My son, the Prince of Fashion: Michael Chabon

ikke sant, Koma? Han har vært heldig med faren sin. Hiawata deler ikke moteinteressen, men han har andre interesseområder som jeg prøver å forstå, men som jeg også ser at han skal få forståelse for, men ikke nødvendigvis trenge å dele med oss.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 15:43   #4
Sweetie
Prøver seg frem
 
Sweetie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2013
Innlegg: 424
Sweetie er populærSweetie er populærSweetie er populær
Standard

Sv: My son, the Prince of Fashion: Michael Chabon

Fin og tankevekkende. Og litt trist på en god måte.

Sweetie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no