Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Laminert liste, har du det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du en laminert liste?
Ja, selvsagt! 22 14,77%
Nei, det har jeg ikke 120 80,54%
Rosenkål 7 4,70%
Deltakere: 149. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-12, 13:45   #21
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Hm, Jeg tror egentlig ikke jeg ville bedt om tillatelse om jeg plutselig snublet over en sånn person og anledningen bøy seg. Nei, da får jeg heller ha tilgivelse etterpå.

Noen jeg kjenner veldig godt var forresten i en slik situasjon: Plutselig hadde hun anledning til å bli med på hotellrommet til en veldig, veldig A-kjendis som millioner av damer sikler på. Hun sa ja takk og forholdet til hennes daværende kjæreste røyk etterpå. Hun angrer ingenting. Nå var det ikke barn, hund og rekkehus inne i bildet, men jeg skjønner henne og hadde nok gjort det samme. Man har jo bare ett liv!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 13:47   #22
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Hva? Mener du helt alvorlig at du hadde risikert kjæresten for å knulle en mann du ikke kjenner??

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 13:49   #23
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Nå er dette omtrent like sannsynlig som at jeg blir utpekt som Republikanernes neste presidentkandidat- men ja, kanskje det? Jeg er forholdsvis sikker på at forholdet mitt ville tålt at jeg tilbragte en het natt med Hugh Laurie (siden han er langt oppe på en evt. slik liste). Jeg tror nok jeg ville unt mannen noe tilsvarende også.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 13:51   #24
Gabi
Plutselig tilbake
 
Gabi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Her!
Innlegg: 148
Gabi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Nei, ingen liste.

Gabi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 13:59   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Jeg har ikke ei liste, sånn fysisk.
Men jeg har ei i hodet.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:07   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Nå er dette omtrent like sannsynlig som at jeg blir utpekt som Republikanernes neste presidentkandidat- men ja, kanskje det? Jeg er forholdsvis sikker på at forholdet mitt ville tålt at jeg tilbragte en het natt med Hugh Laurie (siden han er langt oppe på en evt. slik liste). Jeg tror nok jeg ville unt mannen noe tilsvarende også.

For meg handler det ikke om hvor usannsynlig det er eller hvorvidt mannen min hadde godtatt det, men at jeg rett og slett ikke har lyst. For meg er det en ekstremt sterk sammenheng mellom følelser og lyst, og det finnes ikke et eneste menneske i verden jeg kunne tenke meg å ha sex med enn kjæreste min. Også tilsier erfaring at sex med totalt fremmede mennesker boooring uansett.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:10   #27
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Nope, men lurer på om jeg burde ha en etter å ha lest "Laminert liste" tråden.

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:11   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.128
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Jeg blir veldig fnisete av å koble denne tråden med denne tråden.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:13   #29
TwinFusion
Møllspist
 
TwinFusion sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2012
Hvor: På den andre siden av havet
Innlegg: 263
TwinFusion er litt kul
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Næh. Aldri tenkt på det en gang, og skjønner ikke helt poenget!

__________________
Lille Måne og Rora juni 2012.
TwinFusion er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:13   #30
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Jeg har liste! Riktignok ikke laminert men en liste like fullt, og kilde til masse fnising og diskusjoner både hjemme og med venninner.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:16   #31
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

For meg handler det ikke om hvor usannsynlig det er eller hvorvidt mannen min hadde godtatt det, men at jeg rett og slett ikke har lyst. For meg er det en ekstremt sterk sammenheng mellom følelser og lyst, og det finnes ikke et eneste menneske i verden jeg kunne tenke meg å ha sex med enn kjæreste min. Også tilsier erfaring at sex med totalt fremmede mennesker boooring uansett.

Da har vi forskjellig erfaring på det området .

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:20   #32
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.235
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Nei. Men den er i ferd med å forme seg i hodet etter at jeg leste Peppers tråd.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:21   #33
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg blir veldig fnisete av å koble denne tråden med denne tråden.



Jeg har ikke liste (verken i den ene eller andre tråden), men kunne fint laget en om det trengs.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:23   #34
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Jeg tror jeg stiller omtrent med samme liste i begge trådene.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:24   #35
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Jeg er nok absolutt mer på linje med Input her altså.

Nei, jeg har ingen liste. For, seriøst, nei, jeg klarer ikke hoste opp navn til å ha ei liste jeg kan fjase med og le av heller. Det finnes vel rett og slett bare ikke noen jeg kunne tenke meg, og aldri i livet om jeg hadde risikert forholdt til kjæresten for ei natt med en fremmed A-kjednis. For det første, bare tanken på at han selvsagt hadde en annen i går og en annen i morgen, neitakk. For det andre, risikere kjæresten? Da var ikke det forholdet spesielt viktig, åpenbart.

Nå ER det jo unger og hus og hund og stasjonsvogn og hele den pakka der for meg da, så det er jo noe praktisk sett annet enn "en kjæreste", absolutt, men likevel...

Nei, jeg har inge liste, laminert eller mentalt.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:34   #36
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Ingen liste. Har giftering.

Nei, altså, bare tanken på å ha sex med noen andre enn mannen min er litt frastøtende, så jeg synes ikke egentlig det er så moro å sette opp ei sånn liste. :prippen: Det betyr jo ikke at jeg ikke ser at andre menn kan være kjekke, men det angår liksom ikke meg. Dessuten er Colin for gammel.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:36   #37
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg er nok absolutt mer på linje med Input her altså.

Nei, jeg har ingen liste. For, seriøst, nei, jeg klarer ikke hoste opp navn til å ha ei liste jeg kan fjase med og le av heller. Det finnes vel rett og slett bare ikke noen jeg kunne tenke meg, og aldri i livet om jeg hadde risikert forholdt til kjæresten for ei natt med en fremmed A-kjednis. For det første, bare tanken på at han selvsagt hadde en annen i går og en annen i morgen, neitakk. For det andre, risikere kjæresten? Da var ikke det forholdet spesielt viktig, åpenbart.

Nå ER det jo unger og hus og hund og stasjonsvogn og hele den pakka der for meg da, så det er jo noe praktisk sett annet enn "en kjæreste", absolutt, men likevel...

Nei, jeg har inge liste, laminert eller mentalt.

Men poenget er jo at dette bare er fantasi! Og i fantasien inngår det at man ikke risikerer kjærsten, det er det lista betyr. En liste som den andre godkjenner, over personer den andre kan få ha sex med med den andres tillatelse. Men det er jo ikke på ordentlig. I virkeligheten tror jeg nok ikke det hadde vært så enkelt som å si at "jammen, han sto jo på lista"...

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:37   #38
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

. Dessuten er Colin for gammel.

Da kan du sette opp "den yngre Colin" på lista di, da vøtt. Det hadde jo vært omtrent like sannsynlig som å skulle få den eldre likevel.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:41   #39
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.337
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Da kan du sette opp "den yngre Colin" på lista di, da vøtt. Det hadde jo vært omtrent like sannsynlig som å skulle få den eldre likevel.

Njæ. For jeg har jo overhodet ikke lyst på den yngre utgaven av ham heller. Jeg synes bare han var pen å se på. Jeg kan ha en laminert liste over menn å pynte opp med, det er vel det.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 14:44   #40
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Laminert liste, har du det?

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Ingen liste. Har giftering.

Nei, altså, bare tanken på å ha sex med noen andre enn mannen min er litt frastøtende, så jeg synes ikke egentlig det er så moro å sette opp ei sånn liste. :prippen::

hm, denne tankegangen er veldig fremmed for meg, ser jeg. Jeg har jo absolutt ingen seksuelle fantasier om disse karene - det er jo på et helt uskyldig plan. Jeg kan godt være veldig betatt i virkeligheten også uten at det på noe vis betyr at jeg føler noen seksuell tiltrekning.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no