Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Brød eller varmmat?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-06, 18:44   #21
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brød eller varmmat?

Jeg er veldig glad i brødmat. Jeg syns det er altfor dårlige brød på det norske markedet.

Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 18:52   #22
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brød eller varmmat?

Alt til sin tid, men jeg kunne ikke tenke meg varm mat i lunsjen på en vanlig dag på jobben.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:12   #23
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Brød eller varmmat?

Ja takk, begge deler.

Jeg må ha variasjon ellers går jeg lei. Spiser fordi jeg må.
Middagen er stort sett varmmaten her i huset, men det hender det kan blir oe varmt på kvelden også (stort sett er det gubben som fikser noe da)

"Ferskt" brød har vi også hver da. Kjøper flere brød av gangen, skjærer de opp i butikken og hiver i fryseren. Hver dag tar vi opp nytt brød (det går et brød til alle matpakkene)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:19   #24
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Brød eller varmmat?

Når jeg spiser brød, så er det Ingers rugbrød - selvbakt ,)

Jeg spiser brød til frokost og til lunsj.

MEN, har jeg rester av vatmmat tar jeg med det til lunsj, men det går nok mest i brød. Mitt brød.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:23   #25
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Brød eller varmmat?

Jeg syns det holder med varmmat til middag. Jeg spiser knekkebrød til frokost, salat eller knekkebrød til lunsj, yoghurt og frukt som mellommåltider, og kanskje omelett eller noe sånt til kvelds. Ja det er jo forsåvidt varmmat. Men ikke varmmat til frokost ihvertfall. Og brød blir jeg veldig fort lei av. Det kan gå mange dager mellom hver gang jeg spiser vanlig brød, nå for tiden går det stort sett i knekkebrød.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-06, 23:23   #26
Gyda
Fullverdig medlem
 
Gyda sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 76
Gyda er litt kul
Standard

Sv: Brød eller varmmat?

Spiser veldig lite brød. Velger heller frukt eller yoghurt. Varmmat må jeg begrense meg til en gang om dagen. Desverre. Kunne levd på frukt og middag jeg altså.

__________________
As you journey through life take a minute every now and then to give a thought for the other fellow. He could be plotting something.
Hagar the Horrible
Gyda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no