Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nye produkter 2014

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-14, 17:50   #21
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.435
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye produkter 2014

I helga som var forsøkte vi den nye paprika-chipsen, den bølgete. Den var helt grei men ikke noe jeg har bruk for å kjøpe igjen. Kjøpte også en liten smør-bukksjokolade: Jeg er veldig glad i karamell men det ble rett og slett for lite karamell og for lite karamell-smak på det vesle som var, ble skuffa.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 18:33   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Er det noe ny sjokolade på markedet?

Jeg var dessverre så dum å reklamere på en pose Nidar-favoritter for en stund siden. Nå i uka fikk jeg en diger eske i retur. Jeg ba spesifikt om å ikke få sjokolade i retur. Jeg skrev til og med at jeg var på slankern. Til saken: Der lå det blant annet en melkesjokolade med smørbukkfyll. Tror den er ny.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 18:48   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Hyacinth: Ikke enkelt å være på slanker'n da

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 18:49   #24
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.961
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg var dessverre så dum å reklamere på en pose Nidar-favoritter for en stund siden. Nå i uka fikk jeg en diger eske i retur. Jeg ba spesifikt om å ikke få sjokolade i retur. Jeg skrev til og med at jeg var på slankern. Til saken: Der lå det blant annet en melkesjokolade med smørbukkfyll. Tror den er ny.

Send meg adressen din så kan jeg komme å plukke den opp i morgen.




__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 18:58   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Send meg adressen din så kan jeg komme å plukke den opp i morgen.




Ja, velkommen!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-02-14, 20:29   #26
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Røff Rifler fra Maarud (Pepperbiff/Paprika)

Jeg kjøpte "Røffe Rifler Grillet Ost&Løk". GAAAH! MÅ HA MER.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 09:55   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.385
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

på Rema i går fikk jeg smaksprøve på havregrøten i den nye 14-serien til Tine, den med mandel/blåbær. Den var overraskende god! Smaksprøven var kald, så jeg måtte kjøpe en og prøve å varme den opp (begeret tåler micro). Fortsatt god.

De har noe cottage cheese- og gresk yoghurtgreier også, som jeg ikke har smakt.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 21:53   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Var på Kiwi i dag og handlet og så flere nyheter, men skulle ikke ha. Men kjenner at noe snart må testes.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 21:58   #29
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.603
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nye produkter 2014

I helga skal jeg teste sjokoladen med peanøtter fra Nidar tror jeg. Høres god ut.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 22:01   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

I helga skal jeg teste sjokoladen med peanøtter fra Nidar tror jeg. Høres god ut.

Ja, den så god ut!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 22:03   #31
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

I helga skal jeg teste sjokoladen med peanøtter fra Nidar tror jeg. Høres god ut.

Den var veldig god. Altfor god.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 22:04   #32
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Den var veldig god. Altfor god.

Jeg kommer til å late som den ikke finnes.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 22:09   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.842
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kommer til å late som den ikke finnes.

Jeg også. Og så hjelper det å tenke på at det er palmeolje i peanøtter.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 22:10   #34
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kommer til å late som den ikke finnes.

Jeg klarte i alle fall å gå forbi i dag.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 22:58   #35
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.926
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Var på Rema i dag, og var sååå skuffet over at det knapt var noen nyheter der

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-14, 23:06   #36
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

I helga skal jeg teste sjokoladen med peanøtter fra Nidar tror jeg. Høres god ut.




Den var god...

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 13:20   #37
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Jeg har smakt cottage cheese med nøtter og tørkede bær, i 14-serien, den var god. (Hører du, Harriet Vane, denne har du ventet på! )

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-14, 23:02   #38
hildeje
Superaktiv
 
hildeje sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 407
hildeje er litt kulhildeje er litt kul
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Oreomelkesjokoladen var veeldig god, men den fra nidar med peanøtter var veldig skuffende. Syntes nesten at peanøttene ikke var salte,men at alt saltet var havnet i sjokoladen, og den ble nesten litt for salt - meeen den gikk ned altså :P

hildeje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 06:44   #39
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Crispokjeks var godt.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 10:54   #40
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nye produkter 2014

Opprinnelig lagt inn av Storm, her.

Jeg har smakt cottage cheese med nøtter og tørkede bær, i 14-serien, den var god. (Hører du, Harriet Vane, denne har du ventet på! )

Jeg prøvde den med mandler og kan styre min begeistring. Har også prøvd gresk yoghurt med blåbær fra samme serie og den hadde en merkelig bismak.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no