Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-06-14, 19:25   #1
Starmather
Pauset
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 26
Starmather bør skjerpe seg
Standard

Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Jeg sliter veldig med denne tvungen at jeg må spamme her inne på FP. Jeg klarer ikke å konntrolerte meg selv. Jeg tror faktisk ikke jeg er helt frisk. Så kan dere på FP være så snill og sperre tilgangen til FP for godt, eller å sperre IP adressa mi, sånn at det ikke går Ann å opprette flere brukere. Det hadde vært en lettelse nå. Jeg skal oppsøke hjelp.

Starmather er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 19:34   #2
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Hva medå bare bli en normal bruker av forumet? Da kan du skrive så mye du vil.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 19:36   #3
Starmather
Pauset
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 26
Starmather bør skjerpe seg
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Hva medå bare bli en normal bruker av forumet? Da kan du skrive så mye du vil.



Det er ikke så enkelt dette her, jeg kan ha enorme utbrudd av og til og jeg føler at jeg har en manisk tvangslidelse som gjør at jeg må skrive tulleinnlegg. Ikke har jeg barn eller familie heller. Jeg er ensom.

Starmather er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 19:50   #4
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.035
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Man må ikke ha barn og familie, men evnen til å engasjere seg og skrive gode innlegg. Du får øve deg på dette så kanskje behovet for å skrive tull forsvinner. Man kan finne mye godt selskap i et forum om man bare forsøker.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 19:54   #5
Starmather
Pauset
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 26
Starmather bør skjerpe seg
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Man må ikke ha barn og familie, men evnen til å engasjere seg og skrive gode innlegg. Du får øve deg på dette så kanskje behovet for å skrive tull forsvinner. Man kan finne mye godt selskap i et forum om man bare forsøker.




Da skal jeg prøve å skrive seriøse innlegg her på FP. Jeg trodde at dette var et forum kun for foreldre. Jeg har blitt utestengt fra alle andre forum nå, og jeg har bare dette forumet igjen for å være sosial på nettet, så jeg skal prøve så godt jeg kan.


Sist redigert av Starmather : 22-06-14 kl 20:28.
Starmather er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 21:20   #6
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Opprinnelig lagt inn av Starmather, her.

Da skal jeg prøve å skrive seriøse innlegg her på FP. Jeg trodde at dette var et forum kun for foreldre. Jeg har blitt utestengt fra alle andre forum nå, og jeg har bare dette forumet igjen for å være sosial på nettet, så jeg skal prøve så godt jeg kan.

Så hyggelig! Vi blir ganske grinete av tull og troll, men ellers er det hyggelig å være her Ingen barn ingen hindring!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-06-14, 22:07   #7
Starmather
Pauset
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 26
Starmather bør skjerpe seg
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Så hyggelig! Vi blir ganske grinete av tull og troll, men ellers er det hyggelig å være her Ingen barn ingen hindring!

Tusen takk for en hyggelig kommentar . Jeg har opplevd så mye negativt i livet, at jeg blir glad for å få positive svar.

Starmather er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 02:47   #8
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Og går du på snørra og tar deg i det og sier ups unnskyld på ordentlig, så har jeg en mistanke om at det blir tatt imot. Forfriskende at du er rakt fram, det er ikke umulig at det kan bli positivt for både deg og forumet at du blir.

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 13:13   #9
Starmather
Pauset
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 26
Starmather bør skjerpe seg
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg er en svært pen jente da. Jeg er tjueåtte år og jeg har langt lyst hår. Ellers er jeg ganske tynn i ansiktet og jeg har ganske pene trekk og pene øyne vil jeg si. Jeg har en perfekt kroppsfasong og. Nå høres det vel ut som at jeg skryter over meg selv her, men jeg er fornøyd med meg selv vil jeg si. . Jeg har en ganske tynn og fin stemme og vil jeg si, som passer til utseende mitt. Jeg er opprinnelig fra Stord da.

Starmather er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 13:35   #10
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Så bra at du er fornøyd med deg selv.

På FP er det ikke så stort fokus på utseende mtp ansikt og hår, men ganske mye fokus på trening, sunt kosthold, klær, litteratur, mat, reiser og til tider slanking.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 14:43   #11
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Opprinnelig lagt inn av Starmather, her.

Jeg har en ganske tynn og fin stemme og vil jeg si,

Det er bra, vi liker å synge her inne. Gjerne i kor.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 15:39   #12
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 18:28   #13
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Her ønsker HI å bli tatt bort. Jeg stemmer for at FPledelsen etterkommer ønsket.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 20:53   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.755
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Opprinnelig lagt inn av Starmather, her.

Takk for hyggelige tilbakemeldinger. Jeg er en svært pen jente da. Jeg er tjueåtte år og jeg har langt lyst hår. Ellers er jeg ganske tynn i ansiktet og jeg har ganske pene trekk og pene øyne vil jeg si. Jeg har en perfekt kroppsfasong og. Nå høres det vel ut som at jeg skryter over meg selv her, men jeg er fornøyd med meg selv vil jeg si. . Jeg har en ganske tynn og fin stemme og vil jeg si, som passer til utseende mitt. Jeg er opprinnelig fra Stord da.

Og der begynte du å skrive som de peeeene småpikene igjen. Det synes jeg ikke noe om. Skriv ordentlige innlegg eller la det være!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 21:31   #15
Underbar
Nybegynner
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 18
Underbar er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Du fikk til en bra tråd

Underbar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 23:19   #16
Starmather
Pauset
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 26
Starmather bør skjerpe seg
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Og der begynte du å skrive som de peeeene småpikene igjen. Det synes jeg ikke noe om. Skriv ordentlige innlegg eller la det være!




Er jeg et dårligt menneske når jeg skriver om utseende mitt?


Sist redigert av Starmather : 23-06-14 kl 23:26.
Starmather er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-14, 23:29   #17
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Opprinnelig lagt inn av Starmather, her.

Er jeg et dårligt menneske når jeg skriver om utseende mitt?

Neida, men det er dumt å kaste bort folks tid med å skrive tull og tøys på Internett.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-14, 00:07   #18
Starmather
Pauset
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 26
Starmather bør skjerpe seg
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Jeg får dårlig samvittighet nå fordi at jeg bruker opp andre sin tid. Jeg føler meg bare veldig ensom. Visst noen har lyst til å prate med meg via PM, så må de bare sende meg en melding. Jeg tenker at det hadde vært mye bedre, en å bruke forumet til det. Så slippe de andre å bruke tiden sin på å lese trådene mine.

Starmather er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-14, 16:29   #19
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Opprinnelig lagt inn av Starmather, her.

Jeg får dårlig samvittighet nå fordi at jeg bruker opp andre sin tid. Jeg føler meg bare veldig ensom. Visst noen har lyst til å prate med meg via PM, så må de bare sende meg en melding. Jeg tenker at det hadde vært mye bedre, en å bruke forumet til det. Så slippe de andre å bruke tiden sin på å lese trådene mine.

Hvorfor kan ikke du svare i andres tråder? Men hvis du ikke har noe annet å komme med enn at du er pen og ensom, så tror jeg ikke du har noe her å gjøre. Du kan feks skrive om hvorfor du er ensom, eller la andre bli kjent med deg på annet vis. Hvem er du? Hvor bor du? H å liker du å gjøre? Hva slags bøker/serier/musikk/trening liker du?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-14, 17:03   #20
Starmather
Pauset
 
Medlem siden: Jun 2014
Innlegg: 26
Starmather bør skjerpe seg
Standard

Sv: Jeg ønsker å bli utestengt umiddelbart fra FP

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Hvorfor kan ikke du svare i andres tråder? Men hvis du ikke har noe annet å komme med enn at du er pen og ensom, så tror jeg ikke du har noe her å gjøre. Du kan feks skrive om hvorfor du er ensom, eller la andre bli kjent med deg på annet vis. Hvem er du? Hvor bor du? H å liker du å gjøre? Hva slags bøker/serier/musikk/trening liker du?


Jeg skal svares skikkeligt på andre sine tråder nå. Men jeg hadde synest det var kjekt om jeg kunne ha pratet med folk via PM her inne.

Jeg er ensom fordi at jeg ikke har noen venninner å henge i lag med. Jeg bor i Tønsberg. Jeg liker å gå på tur og jeg er veldig glad i dyr og i andre mennesker. Jeg liker å høre på Secret garden og Mozart.

Starmather er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no