Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lidl - hva handler dere der?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-07, 23:23   #21
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Har vært i flere Lidl butikker og jeg er mest fornøyd med den vi har her jeg bor.
Vi kjøper frukt, grønt da de er billige, flotte og innbydende i forhold til Meny her.

Kjøttpålegg, kjempe godt, bacon ost på tube pga den er 10 kroner billigere enn i andre butikker,men akkuratt samme produktet.
De har jo Gilde og Tine produkter på Lidl, men er ikke de jeg kjøper der.
Ungene elsker denne drikke youghurten med fiber i.
Kvarg, puddinger og youghurter blir kjøpt, oster, lakritsen er jo utrolig god og mye billigere, bleiene har vi brukt mye også kattesanden var den beste jeg fant på markedet utrolig nok.
Juicen og sjokoduo kjøper vi,.
Har og vært veldig fornøyd med micro/grill/ovn vi kjøpte der, samt møbler,klær og sko har vært i veldig god kvalitet og billig penge.
Skoene er gode å gå i samt fine og billige. (ikke alle er like fine selførgelig)

Leker vi har kjøpt har og hatt god kvaltitet så langt.
Potetstappen (purè) i gul eske var og god.
De har mye humbug som det er gode varer akkuratt som i alle andre butikker.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 00:03   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Hva er Kvark, og hva brukes det til?

Tror kvark/kvarg er det samme som kesam?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 23:40   #23
habahabasjuppsjupp
a jamjam?
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: under trappa
Innlegg: 12
habahabasjuppsjupp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

kjøper frukt kyllingfile, karbonadedeig, non-food.
men er ikke ofte vi er på lidl, elendig sørvis her vi bor!!!

__________________
habahabasjuppsjupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-07, 23:47   #24
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.803
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Tror kvark/kvarg er det samme som kesam?

Det trodde jeg også, har lest det et sted, men nå viser det seg at Kvarg er laget på surmelk.

http://no.wikipedia.org/wiki/Kvarg

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 07:35   #25
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Følger med på annonsene om det er noe non-food som er interessant å handle der.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 08:54   #26
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Har aldri vore i ein Lidl-butikk.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 09:05   #27
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Handler sjelden der.
De gangene jeg er der må jeg kjøpe meg noe som ser spennede ut, men det ender opp med å ligge i kjøleskapet til det blir gammelt eller at mamma får det.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 09:37   #28
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.940
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Kjøper i hovedsak utenlandske pølser (f.eks. Bratwurst), og utenlandske oster (nederlanske). Ellers lite. Kvark, kanskje, men bare fordi det er godt. Det er jo smekkfullt av tilsetningsstoffer ...

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 10:01   #29
Carina84
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 40
Carina84 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Vi handler frukt og grønnsaker der, når vi først er innom. Ellers blir det noe kjøttpålegg og brød. Har prøvd bleiene, men kan ikke si jeg er fornøyd de lekker fort, men kan tenkes ikke passformen passer til den minste gutten min da.

Carina84 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 12:32   #30
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Kjøper alltid bleier der. Er superfornøyd med både prisen og kvaliteten. Hundesnacks kjøper jeg også der. Ellers så blir det litt leker og andre småting. Men jeg dårlig å prøve ut ukjente matvarer:feig:

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 12:47   #31
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Noen som har prøvd pizzaen der? Har ikke sett den eller smakt den, men jeg mener å ha hørt at mange skryter av den??!

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-07, 22:56   #32
MiaPia
Superduperaktiv
 
MiaPia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Midt i landet
Innlegg: 658
MiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populærMiaPia er populær
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Vi kjøper bleier, men naa er det ikke saa ofte vi er der, nærmeste butikken er femten mil unna...

MiaPia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 14:53   #33
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Handler veldig lite der, men denne uka var der og handlet sjoko duo, mot alle mine prinsipper. Jeg har aldri/sjeldent sjokoladepålegg, men etter å ha smakt sjoko duo til ei venninne, dro jeg til Lidl kun for det.

Det er farlig godt.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 17:20   #34
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Tunfiskfileene har jeg spist. De var veldig gode, synes jeg da.
Spiste det hos mamma og pappa. Selv handler jeg ikke der, men har ingen grunn til å ikke handle der.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 17:32   #35
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har aldri vært på Lidl, og jeg ble ikke så fristet nå, må jeg si. :urk:

Men noen påsto i en annen tråd at bleiene var helt OK og mye rimeligere enn Libero/Pampers?

Det stemmer
De har fungert ypperlig her i hvert fall.

  Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 17:47   #36
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Da vi var i Kristiansand i fjor handlet vi tre flasker kildevann for å ha med i dyreparken. Å handle på Lidl fristet ikke til gjentakelse.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 19:47   #37
Elis
*Happy*
 
Elis sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Drammen
Innlegg: 1.739
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Jeg har aldri satt mine ben i en Lidl butikk.

__________________
Elis
1996 ~ 2000 ~ 2003
Elis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 19:54   #38
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Vi pleier ikke å handle på LIDL, men jeg vet at de har bra utvalg av melkefrie pølser. Det kunne jeg tenkt meg å kjøpe.

Pleier heller ikke å handle på Lidl, men har kjøpt melkefrie pølser der et par ganger. Smakte bra : )

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 20:57   #39
Murvil
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 44
Murvil har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Opprinnelig lagt inn av Elis, her.

Jeg har aldri satt mine ben i en Lidl butikk.


Det er vel ikke store sjansene for at jeg komme til å kikke innom heller.

__________________
J N - 19.07.04 & L I - 26.08.06
Murvil er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 21:01   #40
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lidl - hva handler dere der?

Nuggets. De inneholder faktisk kyllingkjøtt. Men.. de er ikke billige.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no