Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjendisliv

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-17, 17:41   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjendisliv

I dag var vi en tur i byen, og inne på samme butikk som oss var også Stian Blipp. Snuppa synes han er veldig, veldig kul, og før jeg rakk å tenke så var hun borte hos ham og spurte om de kunne ta en selfie sammen. Han var smilende og blid og de tok bilde både med hennes og hans mobil. Og så hadde han spurt om hun hadde sett showet hans, hva hun likte best ved det og så takket hun pent og gikk (smilende fra øre til øre).

Jeg tenker at det må være fryktelig strevsomt å være kjendis og måtte ta selfies med helt random 12-åringer. Men hun spurte og han svarte ja.

Er det innafor å spørre om selfies på denne måten? Er det sånt man må takle når man er kjendis?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 17:53   #2
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.661
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjendisliv

Ja, det mener jeg og særlig når han (Stian Blipp) er veldig mot ungdommer.
Synes det var kult gjort av de begge.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 17:55   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.496
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjendisliv

Jeg syns jo det bør være innafor å spørre, så lenge man tar et nei for et nei? Og ser an situasjonen litt selvsagt - hvis en kjendis spiser middag på restaurant for eksempel syns jeg man kan la vær, men i en butikk eller på gata må det vel være greit?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 18:15   #4
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.916
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjendisliv

Jeg synes at et barn, som spør høflig, og i en ramme der det ikke er veldig forstyrrende, er helt innenfor. Det er en del av kjendislivet.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 18:21   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjendisliv

Jeg hadde ikke tillatt mine barn å spørre, og ville ikke drømt om å gjøre det selv. Og jeg syns ikke man må finne seg i å være fritt vilt bare fordi man har et kjent fjes.

Jeg sier ikke at jeg mener datteren din har gjort noe galt, ikke minst fordi det høres ut som hun spurte på høflig vis, men for min del ville det vært en anledning til å snakke om å vise hensyn.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 18:21   #6
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.889
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjendisliv

Ja, så lenge kjendisen svarer ja. Min eldste spurte Marit Bjørgen, jeg ble mer brydd enn Marit. Bildet ble bra, Marit tok det pent, de er nok vant med slike forespørsler. Dette var på et arrangement vi var invitert på.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 18:28   #7
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.506
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjendisliv

Jeg synes det bare er hyggelig når jeg blir spurt!











Det er vel en del av det å være kjendis og noe de er veldig vant med. Så en herlig snutt av Northug der han deltok i en tulle konkurranse og gikk på ski inne i en butikk, med kamera på slep. Plutselig ble han stoppet og stilte blidt opp på en selfie. Resultatet ble at han tapte konkurransen.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 18:34   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.946
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjendisliv

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hadde ikke tillatt mine barn å spørre, og ville ikke drømt om å gjøre det selv. Og jeg syns ikke man må finne seg i å være fritt vilt bare fordi man har et kjent fjes.

Jeg sier ikke at jeg mener datteren din har gjort noe galt, ikke minst fordi det høres ut som hun spurte på høflig vis, men for min del ville det vært en anledning til å snakke om å vise hensyn.

Det er jo dette jeg også tenker, og derfor jeg spør. Og så lurer jeg på om jeg bare er litt for privat av meg eller om det var greit nok? Hadde jeg rukket det, så hadde jeg stoppet henne, men det rakk jeg ikke denne gangen. Og siden han var så høflig og grei skjønte hun ikke hvorfor det var galt når jeg tok det opp med henne i etterkant.

Hun mener at det er sånn det er å være kjendis, at hun spurte pent og hadde taklet et nei.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 18:37   #9
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.496
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjendisliv

Gitt at settingen er grei, så tenker jeg at det er helt greit å spørre, så jeg er enig med datteren din.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 18:37   #10
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjendisliv

Jeg synes det er helt greit, tror jeg. I alle fall når det er barn som høflig spør en "ungdomskjendis". Jeg sjekket inn på hotell sammen med Stian Blipp, han fjaste om at vi skulle dele rom. En hyggelig smilende fyr, men jeg spurte ikke om selfie.
Da vi var i Liverpool møtte vi en av spillerene, og da spurte jeg om jeg kunne få ta et bilde av han sammen med yngste (og mannen). Han var også superhyggelig og sa at jeg selvsagt kunne det, det var "a part of my job". Selv om det var lenge etter kampen, og han var ute for å spise med venner. (Jeg gikk ikke bort til bordet altså, han stod i baren om snakket med bartenderen.)

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 18:43   #11
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.731
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjendisliv

Hvis han ikke hadde taklet det, hadde han ikke lagt handleturen til Oslo sentrum på en lørdag. Jeg mener heller ikke at kjendiser er fritt vilt, men han er veldig aktuell og synlig akkurat nå, og har holdt på lenge nok til å ha noen strategier sånn sett.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 19:07   #12
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjendisliv

Helt ok.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 19:45   #13
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjendisliv

Jeg tenker umiddelbart at la nå mannen handle i fred og hadde ikke gitt mine unger lov til å gå bort i en slik setting.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 20:04   #14
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kjendisliv

Jeg tenker man alltid skal se an situasjonen. Å gå bort til en kjendis når vedkommende har med ungene sine f.eks syntes jeg ikke er greit. I Snuppa di sitt tilfelle syntes jeg det er helt innafor.

Et annet eksempel er hvis vedkommende sitter med venner å spiser middag eller i lystig lag - som i en "privat" setting - så syntes jeg vedkommende skal få ha sitt privatliv i fred, også av respekt for kjendisenes venner.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 20:17   #15
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjendisliv

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hadde ikke tillatt mine barn å spørre, og ville ikke drømt om å gjøre det selv. Og jeg syns ikke man må finne seg i å være fritt vilt bare fordi man har et kjent fjes.

Jeg sier ikke at jeg mener datteren din har gjort noe galt, ikke minst fordi det høres ut som hun spurte på høflig vis, men for min del ville det vært en anledning til å snakke om å vise hensyn.

Enig med Teofelia. Etter en hel oppvekst med kjent far, må jeg si det var slitsomt å aldri bli latt være i fred.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 20:53   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjendisliv

Det er en del av kjendisgreia, men jeg ville fortsatt ikke latt ungene gått bort om det ikke hadde vært en setting av den typen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-17, 21:07   #17
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjendisliv

Barn ja, så lenge de er høflige og tar et evt nei for et nei.

Voksne derimot, de synes jeg burde holde seg for gode til å renne ned kjendiser på shopping. I min tidligere jobb så hadde vi noen kjente fjes innom, og det var skremmende å se hvordan folk oppførte seg. Virkelig.

Jeg sto i kassa i butikken, og en kjendis takket meg faktisk da jeg en gang bare behandlet vedkommende som hvilken som helst annen kunde ved betaling. Jeg ba til og med om legitimasjon da det skulle betales med kreditkort :P

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-17, 06:07   #18
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.749
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjendisliv

Jeg hadde ikke latt mine barn ta kontakt med en kjendis i en privat setting. Simpelthen fordi jeg hadde mislikt det selv.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-17, 08:17   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjendisliv

Jeg syns ikke det er så enkelt som å si "er man kjendis på lørdagsshopping må man finne seg i slikt". Selvsagt må man finne seg i det, men det betyr ikke at publikum ta kontakt.

Hadde Hiawata spurt meg på forhånd hadde jeg nok oppfordret han til å la være.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-17, 09:33   #20
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjendisliv

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns ikke det er så enkelt som å si "er man kjendis på lørdagsshopping må man finne seg i slikt". Selvsagt må man finne seg i det, men det betyr ikke at publikum ta kontakt.

Nemlig. Jeg tenker at dersom man stiller de to punktene opp mot hverandre: mitt (eller mitt barns) behov for en selfie vs. vedkommendes behov for fred og privatliv, så er jo valget veldig enkelt, ikke sant?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no