Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du er nummer 32(!) i køen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-17, 11:48   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er nummer 32(!) i køen

Haha, jeg er jo drittlei av DNB og alle de tekniske problemene deres og tenkte ringe Skandiabanken for å høre hvordan gangen i overføringen av kundeforholdet mitt evt blir. Ringer og får vite at jeg er nummer 32 i telefonkøen!

Hvis DET er greia hver gang jeg har issues, så gidder jeg ikke. Ringte også DNB i dag og det skal de ha. De svarte og det var null kø.

Skal jeg gå for pest eller kolera?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 11:49   #2
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Jeg ringer aldri skandiabanken omtrent, men den ene gangen jeg ringte så gikkk det kjapt.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 11:50   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.443
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Skandiabanken har sikkert chat de svarer på også, kanskje fra innloggede sider?

Jeg ville skiftet. skandiabanken er en rendyrket internettbank, og du er en moderne IT-dame. Du trenger ikke sånne gamle, tunge, ordentlige banker.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 11:52   #4
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Skandiabanken tar eg på chat.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 11:54   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Jeg har aldri byttet bank før, så har en del spørsmål, så veldig greit å kunne ringe dem og få svar. Men om man er 32 i køen, så blir jo det faktisk umulig! Jeg har skrevet på Facebooksiden deres nå, spent på hva de sier. Greit at man ikke kan være best på alt, men å ha så lang kø sier meg at de har litt lite ressurser der det trengs.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 11:56   #6
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Haha! De har svart meg! Og de ringer meg opp! Score!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 11:58   #7
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Haha! De har svart meg! Og de ringer meg opp! Score!

Det er en bra bank.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 12:09   #8
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Skulle ønske alt av avtalegiro bare kunne skli over av seg selv. Men man må faktisk inn og slette dem i en bank og legge informasjonen over i den nye.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 12:21   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Jeg ringer aldri til Skandiabanken. De svarer så greit å chat, så jeg bruker den isteden.

Selv den gangen jeg ble frastjålet lommeboka mi og noen hadde tatt ut 9 900 fra kontoen min ble alt løst på chat. Jeg fikk tilbake hver krone.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 12:21   #10
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.443
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Skulle ønske alt av avtalegiro bare kunne skli over av seg selv. Men man må faktisk inn og slette dem i en bank og legge informasjonen over i den nye.

Nei? Avtalegiroer popper vel opp hos alle bankforbindelsene dine? Eller, nei, det er kanskje efaktura, det. Jeg kom plutselig på at jeg jobba en del med å søke opp alle da vi byttet bank. Men det er vel fort gjort å slette alle avtalene dine i gammel bank?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 12:22   #11
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Har også strålende erfaring med Skandiabanken på chat. Raskt og hjelpsomt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 12:28   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Jeg er strålende fornøyd med Skandiabanken. Jeg ha ringt dem et par ganger, blant annet en gang når bankkortkoden min bare forsvant fra hodet mitt og aldri kom tilbake. Jeg har aldri opplevd kø på telefon, men som regel bruker jeg chat om jeg trenger det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 12:34   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er strålende fornøyd med Skandiabanken. Jeg ha ringt dem et par ganger, blant annet en gang når bankkortkoden min bare forsvant fra hodet mitt og aldri kom tilbake. Jeg har aldri opplevd kø på telefon, men som regel bruker jeg chat om jeg trenger det.

Denne kan man da få frem i nettbanken? Eller; det kunne man i hvert fall tidligere, men det er mulig at dette er funksjonalitet som er fjernet nå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 12:37   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Denne kan man da få frem i nettbanken? Eller; det kunne man i hvert fall tidligere, men det er mulig at dette er funksjonalitet som er fjernet nå.

Dette er lenge siden, godt mulig jeg var på et sted jeg ikke kunne få opp nett. Du vet, Skandiabanken eksisterte pre-smarttelefoner også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 13:07   #15
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Nei? Avtalegiroer popper vel opp hos alle bankforbindelsene dine? Eller, nei, det er kanskje efaktura, det. Jeg kom plutselig på at jeg jobba en del med å søke opp alle da vi byttet bank. Men det er vel fort gjort å slette alle avtalene dine i gammel bank?

Jeg ender nok med å ha to banker en periode, så skriver jeg over giroene fra en bank til en annen, manuelt en periode. Går nok fint.

Må sende mail til regnskap på jobb, sånn at de fra neste måned gir lønn på ny konto da. Det er en fin start.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 14:05   #16
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Alle mine avtalegiroer blir automag/tisk overført til ny bank

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 14:15   #17
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Jeg har skrevet over en del regninger der nå, og da blir det automatisk avtalegiro fra nå av. Veldig greit. Jeg er 95% ferdig med å flytte over allerede! Skal bare overføre litt penger og slikt, så jeg får avsluttet noen kontoer. Så er det å vente på lønn og følge med slik at ikke noe blir trukket flere ganger/ikke betalt osv.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-17, 23:04   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Du er nummer 32(!) i køen

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg ringer aldri skandiabanken omtrent, men den ene gangen jeg ringte så gikkk det kjapt.

Jepp!

Hadde byttet.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no