Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du værsjuk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du værsjuk?
Ja, jeg er værsjuk 25 56,82%
Nei, jeg er ikke værsjuk 19 43,18%
Deltakere: 44. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-07, 21:59   #21
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

I media er det veldig fokus på vær for tiden. At Nord Norge bader i sol, midnattsol og nydelig sommervær, mens de sørpå regner bort, tiårsflommene herjer og broer er stengte.

Er DU værsjuk?

Vel, jeg er ikke det for øyeblikket... (Bare en smiley for å vise at her må man bruke solbriller når man er ute, HELE døgnet)


HAr ikke hørt en plass på nyhetene at vi har bra vær, bare suttring over at det er så dårlig vær i norge... HIhi


Nei er ikke værsyk

Hilsen en svett marianne som sitter ute og det er 23 varmegrader enda

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 21:59   #22
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Nja, litt lei av regn nå, men det må da snu snart Jeg blir ikke sjuk av det.

Værsjuk forbinder jeg også med hodepine hvis det er trykkende, som et eksempel.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:00   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg har aldri hørt at "værsyk" brukes slik du bruker det.

Jo, det er jo slik det brukes altså - Kanksje vi nord for dovre oftere blir værsjuk - i og med at vi kanskje har mer vær å snakke om? (varierende, generelt sett) - hodepine i forbindelse med væromslag/lavtrykk er ikke værsjuk for meg iallefall...

jeg er ikke direkte værsjuk, men jeg kjenner at vinteren er litt tung - det er også værsjuk for meg...selv om det egentlig ikke er bare været som gjør det.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:02   #24
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

HAr ikke hørt en plass på nyhetene at vi har bra vær, bare suttring over at det er så dårlig vær i norge... HIhi


Nei er ikke værsyk

Hilsen en svett marianne som sitter ute og det er 23 varmegrader enda

Øøh? hvilke nyheter ser du på? Jeg har da sett masse fra Nord-Norge på alle kanaler, og jeg må si jeg virkelig synes det ser skikkelig herlig ut Sandstrender, unger som bader, sukk. Var på Sortland en tur når det var hetebølge her sør i juni, og da regna det, blåste på tvers og var 6+ grader. Godt det kom litt finvær nordover også.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:04   #25
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Jeg er værsyk ja.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:04   #26
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Øøh? hvilke nyheter ser du på? Jeg har da sett masse fra Nord-Norge på alle kanaler, og jeg må si jeg virkelig synes det ser skikkelig herlig ut Sandstrender, unger som bader, sukk. Var på Sortland en tur når det var hetebølge her sør i juni, og da regna det, blåste på tvers og var 6+ grader. Godt det kom litt finvær nordover også.

tvnorge hihi
De viste bare om oversvømmelse.
og på p4 så sa han "da ser vi på været om det blit noen annet en regn i norge"

hihi

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:17   #27
Callisto
Bør lage seg en tittel selv
 
Callisto sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.235
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Nei jeg er ikke værsyk!

Her på vestlandet har det vært så tørt den siste månedene at det var på tide med litt regn
PÅ Plantasjen var det utsolgt for vannspredere i helgen

Dessuten passer det med litt gråvær nå siden jeg drar til syden på mandag

__________________
Snuppa feb '05 og Minisnuppa aug '08
Callisto er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 22:21   #28
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Jeg har vært værsjuk på randen av depresjon i mai og juni, men nå er jeg bare lykkelig ...

Det er ingen steder det er så godt å være når det er fint vær som i nordnorge. Bare synd godværet sitter så langt inne hos den som possjonerer det ut! Lofotfjell som bader i midnattsol er balsam for sjela!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 23:27   #29
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Det er ingen steder det er så godt å være når det er fint vær som i nordnorge. Bare synd godværet sitter så langt inne hos den som possjonerer det ut! Lofotfjell som bader i midnattsol er balsam for sjela!

Bilder takk!

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 23:30   #30
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Værsyk? Nei da hadde jeg vært dau for lenge siden. Jeg bor i Bergen

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 23:31   #31
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Tja? Jeg reagerer veldig når det er strøm i lufta (tordenvær), blir helt slått ut av varmen og får eksem når det er for kaldt, så litt værsjuk er jeg nok Min tidligere sjef har revmatisme og psoriasis, hun er ekstremt værsjuk stakkars. Kunne omtrent si om hun kom på jobb eller ikke utfra hvordan været var.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 08:42   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Det hender.
Spesielt når man driver å setter slike regnrekorder i Bergen med x ant. regndager på rad.
DA lengter jeg til varmere strøk da!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 08:46   #33
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Til vanlig finnes jeg ikke værsyk, men da vi bygget hus og det begynte å snø umiddelbart etter at mannen falt ned fra garasjetaket og ble immobilisert og jeg endte med måkeansvaret for tomt og 2. etasje av hus uten tak så er det mulig at jeg var i nærheten av værsyke.

Det ble heldigvis aldri fullt så ille som dette:

En snømåkers dagbok

8. desember
Det begynte å snø. Det er årets første snø, og min hustru og jeg tok oss et glass konjakk og satte oss ved vinduet og så på de hvite flakene som dalte ned fra himmelen. Det så ut som et maleri. Det er så romantisk at vi føler oss som nyforelskede igjen. Jeg simpelthen ELSKER snø!
*****************
9. desember.
Vi våknet til et nydelig teppe av krystallklar hvit sne! Det dekket hele landskapet! For et vakkert syn! Kan det være et vakrere sted i hele verden?
Å flytte hit var den beste ideen jeg noen gang har hatt! Jeg måket snø for første gang på mange år, og følte meg som en guttunge igjen!
Jeg måket hele oppgangen til huset, men i kveld kom snøplogen og dekket det hele til igjen. Så måtte jeg måke den opp igjen! For en morsom opplevelse!
*****************
12.desember.
Mildværet har smeltet all snøen. Det var en skuffelse, men naboen sier at jeg ikke skal fortvile. Vi får definitivt en hvit jul! Jeg vil bli svært skuffet dersom vi ikke får snø i jula, men naboen sier at vi kommer til å få så mye snø at jeg ikke vil tåle synet av den før vinteren er omme. Det tror jeg ikke er mulig! (Disse nordlendingene har jo en tendens med å overdrive) Naboen er en hyggelig fyr og jeg er glad for å ha ham som nærmeste nabo!
*****************
14.desember.
Snø, elskede snø! Det falt 30 cm i natt! Temperaturen falt til -20C. Kulden får alt til å sprake og glitre! Vinden tok nesten pusten fra meg, men jeg varmet meg ved å måke oppgangen igjen. Dette er livet!
Snøplogen kom igjen i kveld og dekket til oppgangen igjen.
Jeg hadde ikke trodd det skulle bli så mye snømåking, men jeg får i alle fall litt trim. Skulle bare ønske at denne hosten gikk over.
*****************
15.desember.
Det er meldt ca. 60 cm snø. Jeg solgte Merchen og kjøpte en firehjulsdreven sak.
Kjøpte også vinterdekk til konas bil og to ekstra snøbrett. Averterte fryseren.
Kona vil ha peis i stua i tilfelle strømmen går. Det tror jeg er bare tull. Vi er jo ikke i Sibir, heller.
*****************
16. desember.
Storm i morges. Falt og slo meg da jeg var ute og strødde salt. Det verker som faen. Kona lo, noe jeg synes var dårlig gjort.
*****************
17. desember.
Fremdeles langt under null. Veiene er stengt på grunn av is og snø.
Strømmen var borte i fem timer. Jeg måtte tulle meg inn i tepper for å holde meg varm. Ingenting å gjøre annet enn å stirre på kjærringa og prøve å irritere henne. Jeg burde vel ha ordnet med peis, men det innrømmer jeg ikke for henne!
Gud som jeg HATER når hun får rett! Jeg kan nesten ikke tro at jeg sitter her og fryser i hjæl i min egen stue!
*****************
20. desember.
Strømmen er tilbake, men det kom nye 40 cm. av det jævla stoffet i natt.
Mer måking. Tok hele jævla dagen. Jævla snøplogen kom forbi to ganger.
Prøvde å få nabogutten til å måke, men han sa han ikke hadde tid for de skulle spille ishockey. Guttungen ljuger!
Ringte for å kjøpe snøfres, men de var utsolgt. De fikk ny forsyning i mars. De ljuger.
Naboen sier jeg må måke ellers vil kommunen sende regning fordi jeg ikke holder oppgangen åpen. Han ljuger!
*****************
22. desember.
Naboen hadde rett med tanke på den hvite jula. Det kom nye 20 cm av dritten i dag og det er så jævla kaldt at det neppe vil smelte før i august. Det tok meg 45 minutter å kle på meg for å gå ut å måke og da måtte jeg pisse. Før jeg fikk av meg alt hadde jeg pissa og da jeg så hadde fått på meg igjen var jeg for sliten for å måke.
Prøvde å leie naboen til å måke resten av vinteren for han har plog på traktoren, men han sa han hadde det for travelt. Jeg tror den jævelen ljuger.
*****************
23. desember.
Bare 10 cm. snø i dag. Så ble det mildere også, det ligger på 0 C. Kona ville ha meg til å pynte husfasaden med lys i dag. Hun er faen ikke klok! Hun kunne ha spurt for en måned siden! Hun sier hun spurte for en måned siden men jeg tror hun ljuger.
*****************
24. desember.
60 cm. nysnø - igjen! Over natta! Faaaaaaaaaan!!!
Snøen var pakket så hardt av snøplogen at jeg brakk snøbrettet. Trodde jeg skulle få hjertefeil. Hvis jeg får tak i den forbanna fyren som kjører den plogen skal jeg dra ham gjennom snøen etter balla og slå ham i hjæl med det brukne brettet! Jeg vet han gjemmer seg bak hjørnet og venter til jeg er ferdig med måkinga før han kommer med den jævla plogen i 90 km/t og dekker til alt jeg har måkt opp!
I kveld ville kjærringa at jeg skulle synge julesanger sammen med henne og åpne pakker men jeg hadde ikke tid for jeg satt klar og ventet på den forbanna plogen.
*****************
25.desember.
God forbanna helvetes jul! 50 cm. til av den forpulte snøen i natt. Vi snødde inne.
Tanken på å måke får meg rykende forbanna! Gud som jeg HATER denne forbanna jævla snøen! Tromsø! Helvetes drittby!
I dag kom han som kjører snøplogen og spurte om penger til ei innsamling av noe dritt. Jeg pælma den brukne snøskuffa i huet på'n.
Kjærringhælvete sier jeg har dårlig holdning. Jeg synes hun er en idiot. Hvis jeg må se "Tante Pose" en jævla gang til kommer jeg til å stappe henne i mikro-ovnen.
*****************
26.desember.
Fremdeles innesnødd. Faaaaaaaaaans Tromsø! Helvetes Harry-land! Hvorfor i helvete flyttet jeg hit???? Det var HENNES ide! Hun begynner virkelig å gå meg på nervene!
*****************
27.desember.
Temperaturen falt til -30C og rørene er frosset. Rørleggeren kom etter 14 timer med venting og skulle ha 3500 kroner for arbeidet.
*****************
28.desember.
Det ble varmere, omkring -20C. Fortsatt innesnødd. RÆVHØLET driver meg til vanvidd!
*****************
29.desember.
30 cm. snø til. Naboen sier jeg må måke taket ellers bryter det sammen. Det er det dummeste jeg har hørt. Tror han jeg er idiot????
*****************
30. desember.
Taket brøt sammen. Jeg klappet til snøplogføreren og han saksøker meg for en million. Ikke bare for at jeg slo ham men også for at jeg prøvde å stappe snøbrettet opp i ræva på'n. Kjærringhælvetet har dratt hjem til mora si. Det er meldt 30 cm. snø og ENDA KALDERE!!
31.desember.
Jeg satte fyr på huset. Ikke mer måking! Fy fan!
*****************
8. januar.
Det føles så godt. Jeg elsker de små hvite pillene de gir meg.. Jeg lurer på hvorfor jeg er bundet fast til senga....?

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 09:08   #34
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Ja jeg er ekstremt værsyk. Jeg mister alt som heter tiltakt i perioder som denne (regn, regn og atter regn). Spesielt når disse periodene kommer når kroppen min forventer sol. Jeg blir ganske nedtrykt om vinteren og glad om sommeren. Jeg er ikke så sosial på vinteren for jeg er ikke noe særlig koselig å være med da.

Jeg er også værsyk på den andre måten det blir snakk om her, jeg blir fysisk syk av trykkende vær.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 09:20   #35
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Nei, jeg er ikke værsyk foreløpig. Det kan godt hende jeg blir det hvis regnet fortsetter i mange uker til. Neste uke begynner ferien min og den blir garantert mer hyggelig med fint vær.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 11:00   #36
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Akkurat nå er jeg ikke værsjuk nei, jeg er ute og nyter sola jeg!
Men jeg kan bli værsjuk når det blåser og regner uker i strekk, da blir jeg like grå og trist til sinns som været.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 14:04   #37
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Ja, nå er jeg skikkelig værsjuk. Lengter etter lange trilleturer i strålende vær nå som jeg går hjemme med Hannah. VIL HA SOL NÅ!!!

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 14:09   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.775
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Jeg kan bli det nå , men mest fordi ungene kjeder seg inne. Om jeg hadde vært her på hytta alene hadde jeg slappet av med en god bok og en kopp te.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 15:01   #39
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Ja, jeg er værsyk.
Når det regner så mange dager i strekk som det har gjort her nå kjenner jeg at kroppen er utrolig tung og jeg er trøtt hele tiden.
Når det er tordenvær får jeg hodepine og føler meg skikkelig uggen i kroppen.
:glad jeg ikke bor i Bergen:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 15:04   #40
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Får veldig hodepine når det er lavtrykk

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no