Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du værsjuk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du værsjuk?
Ja, jeg er værsjuk 25 56,82%
Nei, jeg er ikke værsjuk 19 43,18%
Deltakere: 44. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-07, 15:13   #41
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Kroppen min blir syk i noen former for vær, så ja, psyken blir deretter.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 15:34   #42
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Jeg har inntrykk av at folk svarer litt i hytt og gevær. Det hadde jo vært fint om alle hadde samme definisjon av "værsyk" dersom det skal ble noen mening i pollen?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 16:59   #43
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du værsjuk?

Jeg blir ikke værsyk på den måten trådstarter definerer ordet. Bortsett fra hvis det blir alt for varmt. Så jeg svarte nei.

Men jeg får migrene i trykkende varme og skarp vårsol. Jeg får også verkende ledd i kulde. Det er min definisjon på ordet værsyk.

Det nytter ikke å gjøre noe med været uansett hvordan man kunne ønske at det skulle være.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 17:43   #44
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du værsjuk?

er ikke på randen av sammen brudd nei. : oppklarer:
Og har nok ikke samme syn på værsyk som HI

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no