Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Fra barnevogn til rullator

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-07, 17:53   #21
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Takk for en hyggelig skravlings

Ser du hadde litt å tenke på på veien hjem Hadde jeg tenkt litt lenger, så skulle du selvfølgelig fått prøvd både Mei Tai og vevd sjal, men jeg henger litt i ammetåka. Neste gang!

Jeg skal ha strømlinjeformet rullator med koppholder og LV-mønster

Takk, jeg tenkte ikke på å prøve jeg heller. Og jeg hadde sjølsagt spurt om jeg hadde kommet på det.

Hva er LV-mønster?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 18:04   #22
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Forresten så kan du få låne både mt og vevd sjal av meg om du vil det.

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 18:08   #23
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Forresten så kan du få låne både mt og vevd sjal av meg om du vil det.

Jøss, det må jeg si! Jeg sier fra hvis det blir akuelt. Enn så lenge bruker vi det elastiske sjalet.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 18:12   #24
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Herlig! Vi kan også ha eget forum for eldre foreldre, og selvsagt rullatormanitreff. Nesten så jeg begynner å glede meg til å bli gammel.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:20   #25
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Hva er LV-mønster?

jeg kan verken skrive eller uttale det, men louis vuitton(?). jeg mener at oth-vognene kommer med noe lignende, eller?

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:25   #26
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

For noen herlige betraktninger!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 00:58   #27
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

rullator med thermoboks til oppbevaring av ta med ut kaffen,

Pøh. Jeg skal selvsagt ha integrert espressomaskin på min.

Gleder meg allerede til rullatormanitreff!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 01:01   #28
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

jeg kan verken skrive eller uttale det, men louis vuitton(?). jeg mener at oth-vognene kommer med noe lignende, eller?

Ah. Du mener Limited Edition varianten som heter Fashion Victim.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 01:07   #29
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator



Synes jeg ser damene fra NB (nybakt bestemor) krangle om hva som er best av buggis- og oth-rullatorer

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 07:47   #30
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Synes jeg ser damene fra NB (nybakt bestemor) krangle om hva som er best av buggis- og oth-rullatorer

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:01   #31
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av noba, her.

Synes jeg ser damene fra NB (nybakt bestemor) krangle om hva som er best av buggis- og oth-rullatorer

Mens gjengen på underforumet OB (overmodne bestemødre) sikker er mest opptatt av den siste rettskrivningsreformen? ("Sjino kan jeg akseptere, men at folk begynner å skrive "sji no", det er bare for drøyt!"). Disclaimer: jeg vet fint lite om dagliglivet på Modne Mødre, men har bare fått med at enkelte holdt til der.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:21   #32
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator


Jeg tror jeg satser på rullator med Aircondition, parabol,integrert TV/Dvd og Pepsi Max holder.
Så kan vi kanskje begynne å henge rundt utenfor butikkene og bensinstasjonene og race rundt i gatene på nattlige rullatorraid.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 08:28   #33
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Jeg liker godt å bære selv, og tror helt klart at jeg vil like å bli bært, så jeg vil ha en meitai med silkepanel på ene siden og ullpanel på andre siden - så skal jeg få gutta mine til å bære meg - siden jeg har bært dem, liksom... Ellers så kan roboten min bære. *ønsker meg også robot*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:04   #34
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Når jeg blir gammel vil jeg ha en robot. Blir skuffet om robotene ikke er klare i 2047 heller - jeg vil ha roboten min!

Det er på tide! Nå har vi jo ventet på roboter helt siden vi gikk på barneskolen - jeg husker godt at vi skulle skrive stil om livet om 40 år. Da skulle robotene være allemannseie La meg tenke - vi var vel 9-10 år den gang, dvs for min del er 25 år gått siden den tid. Det skulle bety at om ca 15 år så har vi roboter hele gjengen

Nå fikk jeg barn mens sorte gummihjul fortsatt var en nyhet, så jeg har gått glipp av både OTH og buggis. Dermed har jeg desto mer å ta igjen på utstyrsfronten når jeg kommer i rullator-alderen Jeg gleder meg!

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:18   #35
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ah. Du mener Limited Edition varianten som heter Fashion Victim.

Ja! Jeg skal seff ha Fashion Victim-rullator Med matchende bleiepose og paraply. Paraplyen er kun til å stikke frekke ungdommer i skinka med, så den må ha en lang og spiss.. øh.. spiss.

Tror jeg skal ha motor og ståbrett også. Jeg gidder ikke tilbringe mine siste år med å gå, altså.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:23   #36
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Jøss, de har jo blitt ganske stylet allerede jo - googlet og fant disse. Gamlisene har jo begynt å stille krav til gåstolene sine allerede.





__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 09:29   #37
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Hey, det er jo trehjulinger!

Jeg som er så kjedelig og traust på vognfronten får ta det igjen som gæmlis.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 10:21   #38
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

He he. Jeg krever plass til integrert 3 eller 5 ltr. rødvin. Og noen glass. Kanskje ett helt integrert barskap?

Hjelperobot vil jeg også ha!!!

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 16:00   #39
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Jøss, de har jo blitt ganske stylet allerede jo - googlet og fant disse. Gamlisene har jo begynt å stille krav til gåstolene sine allerede.





Mye lekkert å glede meg til om noen år, skjønner jeg!!!!

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 16:22   #40
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fra barnevogn til rullator

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ah. Du mener Limited Edition varianten som heter Fashion Victim.

Fashion Victim. Usedvanlig passende navn.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no