Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva tenker dere om "hønemor"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-09, 20:21   #21
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har sluttet å bruke ordet hønemor og gått over på høneforelder.

Høneforelder, why? Blir det ikke hønemor og hanefar?

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 20:22   #22
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Jeg bruker det om meg selv når jeg vil uttrykke "her vet jeg at jeg nok er litt overforsiktig, altså". Litt selvironisk altså.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 20:23   #23
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Høneforelder, why? Blir det ikke hønemor og hanefar?

Hvor mange ganger har du hørt/lest ordet hønemor og hørt/lest ordet hønefar?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 20:29   #24
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Jeg og syns ordet hønemor er negativt ladet.
Betydningen i ordet for meg er en irrasjonell trang til å overbeskytte.

Har flere ganger hørt mødre bruke det om seg selv med et smil om munnen, tydeligvis i den tro at om man beskytter barna fra ALT har man virkelig gjort jobben sin.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 20:34   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg og syns ordet hønemor er negativt ladet.
Betydningen i ordet for meg er en irrasjonell trang til å overbeskytte.

Har flere ganger hørt mødre bruke det om seg selv med et smil om munnen, tydeligvis i den tro at om man beskytter barna fra ALT har man virkelig gjort jobben sin.

Her sa du det jeg "ser" for meg når noen sier hønemor om seg selv. Men tilleggende lett hoderysting over hvor uforsiktige og lemfeldige andre er.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 20:41   #26
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

For meg er det hverken positivt eller negativt, egentlig. Jeg bruker det om meg selv når jeg selv ser at jeg muligens er noe overbeskyttende i en situasjon, og mener at motparten har godt belegg for å gjøre som h*n gjør, men at jeg likevel velger å ikke la mitt barn gjøre det. Om du forstår, ble litt klønete forklart?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 20:44   #27
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Det kommer litt an på situasjonen, men mest er ordet "hønemor" for meg negativt ladet. Jeg tenker da på en som ikke lar barnet få utfolde seg selv om aktiviteten ikke er forbundet med unødvendig fare (ja, å klatre i trær kan være farlig, men likevel sunt for barn å gjøre).

Snakker vi derimot "hønemor" som maser på tenåringen om å ta vitaminpiller, som spør om hun har strømpebukse på, eller hun som uffer seg fordi matpakka ikke ble spist, så tenker jeg ikke negativt. Da er det mer en humoristisk og påpasselig mamma.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 20:45   #28
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

For meg er det hverken positivt eller negativt, egentlig. Jeg bruker det om meg selv når jeg selv ser at jeg muligens er noe overbeskyttende i en situasjon, og mener at motparten har godt belegg for å gjøre som h*n gjør, men at jeg likevel velger å ikke la mitt barn gjøre det. Om du forstår, ble litt klønete forklart?

Der sa du det.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 20:53   #29
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Da er jeg ei God Hønemor.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 20:55   #30
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg og syns ordet hønemor er negativt ladet.
Betydningen i ordet for meg er en irrasjonell trang til å overbeskytte.

Har flere ganger hørt mødre bruke det om seg selv med et smil om munnen, tydeligvis i den tro at om man beskytter barna fra ALT har man virkelig gjort jobben sin.

Jeg kan bruke ordet som beskrevet i andre avsnitt, med et smil om munnen. Da erkjenner jeg at jeg har en irrasjonell trang til å over(?)beskytte -jeg tror ikke at jeg har gjort en God Jobb (TM) da.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 21:31   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg bruker det om meg selv når jeg vil uttrykke "her vet jeg at jeg nok er litt overforsiktig, altså". Litt selvironisk altså.

Samme her. Jeg kjenner jo at jeg mest av alt har lyst til å ha vesla i et gyllent bur til hun er 40 år, men er nok ikke mer overbeskyttende enn de fleste. Jeg synes jeg gjør en god jobb og lar henne utforske det meste og finne sine egne grenser, men jeg kjenner at tanken på feks. skolestart, første gangen hun skal ta bussen alene osv, river meg litt i stykker. Men det stopper meg jo ikke fra å la henne gjøre det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 22:00   #32
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Jeg syns hønemor er et negativt ladet ord. Som tidligere sagt i tråden så vitner det om overbeskyttelse, Fleksnes og han fra Linus i Svingen (hva det enn var han het) er gode tydelige eksempler på det.

Det hender at jeg bruker ordet en sjelden gang. Storepropell er den eneste i klassen som fortsatt bruker bilstol i bilen. Det er ingen som bruker pute heller. Når jeg ikke har tid eller ork til å argumentere ovenfor andre hvorfor han fortsatt bruker det så sier jeg kort og enkelt at jeg er hønemor når det kommer til trafikksikerhet.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 22:07   #33
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Så du tenker at en hønemor er en fornuftig mor, ikke en som overbeskytter?
Hvis jeg spør om min modne 8-åring kan gå alene til skolen sammen en kamerat, og noen svarer; Nei, jeg er altfor hønemor. Punktum. Så tenker du at denne moren er jammen meg gjennomtenkt?

For meg er hønemor en som passer på at barnet har det bra.
Jeg er fullstendig klar over at mange andre bruker det anderledes, og tolker det utfra hvordan det blir sagt.
Det du beskriver over ville jeg også tolket som en smule overbeskyttende mor ja.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 22:10   #34
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Jeg synes det er forskjell når en bruker begrepet om andre. Da er det i mine øyne veldig negativt og betyr overbeskyttende på grensen til skadelig så.

Når noen bruker det om seg selv slik som i den omtalte tråden, så føler jeg det brukes defansivt og for å forsvare sitt ståsted. Jeg synes det er trist at man må forsvare at en synes 6 år er for ungt til å skulle være alene hjemme.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 22:16   #35
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Opprinnelig lagt inn av c27, her.

Hønemor, da ser jeg for meg en små hysterisk mor som er for overbeskyttende.
Ei vanlig høne er forvirret, kakler og flyr rundt. Ingen positiv egenskap å være ei høne som mor?

Enig. Kan finne på å bruke det om megselv.
Storebror var en biter før, og jeg merker det henger igjen hos meg enda.
Jeg løper litt etter han for å passe på i ivrig lek. Jeg prøver å senke skuldrene, og er blitt mye flinkere, men er litt hønemor på det punktet av og til.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 22:57   #36
Karima
I tropene
 
Karima sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 2.497
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg tenker at når man begrunner sitt svar med at man er hønemor så ligger det en erkjennelse av at det ligger et stort element av irrasjonalitet bak.

Jepp. Pluss at man på en måte fritar seg selv for å måtte argumentere for en beslutning eller et standpunkt.

For meg er det negativt, i nær slekt med "hysterisk", som jeg også synes det er forunderlig at folk bruker om seg selv. Hvis man virkelig synes man er hysterisk, burde man ikke gå i seg selv, liksom?

__________________
Lillesøster mai-08
Storebror feb-05
Karima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 23:09   #37
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Jeg tenker at en hønemor er en som er litt for overbeskyttende, men ikke så mye at det er skadelig. Typen som har de barna som går lengst i stilongs om våren osv. Synes ikke det er spesielt negativt, men heller ikke positivt.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hvor mange ganger har du hørt/lest ordet hønemor og hørt/lest ordet hønefar?

Jeg synes at hønefar var et veldig merkelig begrep ettersom en høne per definisjon er hunkjønn. Det er samme som en hoppefar eller en tispefar. Hva er det? En hemafroditt, en transseksuell far? Jeg skjønner at det kan være greit med kjønnsnøytrale ord, men jeg synes det blir litt innviklet når man benevner noen med et ord som tilhører det annet kjønn. Jeg hadde stusset like mye over en hingstemamma.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 23:11   #38
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg synes at hønefar var et veldig merkelig begrep ettersom en høne per definisjon er hunkjønn. Det er samme som en hoppefar eller en tispefar. Hva er det? En hemafroditt, en transseksuell far? Jeg skjønner at det kan være greit med kjønnsnøytrale ord, men jeg synes det blir litt innviklet når man benevner noen med et ord som tilhører det annet kjønn. Jeg hadde stusset like mye over en hingstemamma.

Jeg kaller overbeskyttende fedre for hønemor også.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 23:12   #39
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg synes at hønefar var et veldig merkelig begrep ettersom en høne per definisjon er hunkjønn.

Det er et godt poeng. Det jeg ikke liker er at det å være beskyttende overfor barna henges på kjønn. Hanefar er knapt et begrep. Hva skal jeg erstatte høneforelder med da? Vanskelig dette her.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 23:13   #40
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om "hønemor"?

Hva med å kalle en spade for en spade? En overbeskyttende forelder. Hvis det er snakk om førstegangsforeldre så er jo alltids førstegangsforelder en eufemisme som duger.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no