Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Agurktid - liker du sylteagurk?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Liker du sylteagurk?
Ja, det er kjempegodt! 70 41,67%
Ja, det er greit nok 45 26,79%
Nei, jeg plukker det ut av maten hvis jeg får det servert 44 26,19%
Nei, men jeg spiser det hvis jeg må 8 4,76%
Hva er sylteagurk? 0 0%
Dustepoll 1 0,60%
Deltakere: 168. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-09, 22:19   #61
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Agurktid - liker du sylteagurk?

Greit nok, kommer litt an på hva det severes til. Boston agurkmix derimot er så deilig at det kunne jeg spist nesten til hva som helst.

  Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 12:43   #62
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Agurktid - liker du sylteagurk?

Jeg er alene om å like sylteagurk i min familie.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 07:11   #63
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Agurktid - liker du sylteagurk?

Her liker tre av fire det, men to av oss mener det må være den søte typen, og en av oss må ha den iskald så den knaser skikkelig.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 08:50   #64
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Agurktid - liker du sylteagurk?

Sylteagurk er kjempegodt.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 09:05   #65
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Agurktid - liker du sylteagurk?

alle tre elsker liker sylteagurk, men jeg og snupsen kan maule det som snop. En burger uten sylteagurk er ingen burger i mine øyne.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 09:09   #66
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Agurktid - liker du sylteagurk?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 13:18   #67
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Agurktid - liker du sylteagurk?

Jeg synes det er godt, men bare på leverposteiskive og burger. Og ikke så masse i gangen. Mannen lasser på hele skiva når han skal ha på leverposteien.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 14:37   #68
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Agurktid - liker du sylteagurk?

Likes av de voksne og lillebror, storesøster er skeptisk.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 15:03   #69
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Agurktid - liker du sylteagurk?

nå har jeg laget to store glass med sylteagurk. De hjemmelagde er aller best!

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-09, 21:34   #70
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Agurktid - liker du sylteagurk?

Jeg liker det på leverpostei men alt som i hamburger feks liker jeg det ikke..

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-09, 12:23   #71
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Agurktid - liker du sylteagurk?

Her er vi 3 av 4 som liker det. Storebror har nok aldri smakt, og kommer sikkert aldri til å gjøre det heller. Han er sjefspingla i familien når det kommer til nye smaker.
Vi elsker rødbeter også. Lillebror spiser dem gjerne med gaffel rett ut av glasset

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no