Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-09, 20:08   #1
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Jeg er imponert over alle som lager fantastiske matpakker. Her i huset går det mest i vanlige brødskiver, og middagsrester i ny og ne.

Alltid når jeg leser på nett om fantastiske matpakker, så virker det som at det er mor i huset som står for innholdet, men jeg vet ikke om det stemmer.

Mor er ofte ansvarlig for den sunne maten, så kan far ta med ungene på mækkern/bestille pizza/pølser når mor jobber overtid (sånn kjenner jeg mange som har det). Det synes jeg er synd, mange kvinner har mer enn nok press på seg i forhold til hus og hjem i tillegg til jobb. Og nå skal man helst bake og kokkelere litt ymse til hver enkelt barn i tillegg. Synes det er kjedelig nok å lage middag, jeg, så det blir lite gourmetpakker herifra.

Jeje. Junior får bare bli misunnelig på de andre. Så lenge han spiser maten sin uten å klage, får det bli en av livets realiteter. Er småmisunnelig på kollegers fantastiske salater selv, jeg, men det blir stort sett rundstykke med ost gitt.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:10   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Her er det mannen som lager matpakker til seg selv og gutta. Jeg lager min egen. Det er sjeldent noe veldig fancy, men det hender de får litt egg og sånt.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:15   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Det er litt om hverandre. Jeg syns det er gøy med japansk bentostæsj, så jeg er vel den som oftest lager formede egg og monstersandwicher, men Glittermannen er også kreativ og gjør sitt beste for at matpakkene skal være innbydende. På sunnhetsskalaen ligger vi likt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:17   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Det har vært utrolig mye fancy matpakker i den gamle barnehagen til ungene. I den nye barnehagen trenger de bare matpakke en dag i uka, og jeg håper at jeg får litt overskudd til å lage noe ordentlig i den.

Knerten liker uansett ikke noe "kult". Han får brødskiver og kanskje en yoghurt. Snuppa er ikke så glad i brød. Hun får omtrentlig noe sånt: en brødskive med leverpostei eller kaviar, et knekkebrød med bare smør (eget ønske, altså), en riskake, yoghurt, en halv gulrot skåret i staver, noen oliven og/eller tørket aprikos. Ikke alt dette på en gang, men matboksen hennes er en salig blanding av det meste.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:19   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Det er stort sett jeg som ordner med matpakker. Det er ikke så ofte poden skal i barnehagen så tidlig, men det er stort sett jeg som leverer. Gubben er ute av hus før vi andre har stått opp. De få gangene han leverer tidlig, så ordner han matpakke.

Og han deltar når det skal bakes og fryses ned. Mine matpakker er nok "finere", rent estetisk sett, mens hans er like innholdsrike og sunne.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:21   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Vi bytter på. Jeg er nok den som er mest opptatt av at det skal være sunt og variert. Og jeg er den minst populære matpakkesmøreren all den tid det ikke blir klisspålegg eller syltetøy når jeg smører. Yngste får alltid en eller annen variasjon over knekkebrød med brunost, eldstemann liker det mer variert. Men det går i brødskiver, vi har ikke tatt steget opp til fiskekaker og wraps. Egg med liten tube kaviar ved siden av er kanskje det mest avanserte hos oss. Det er alltid litt frukt og grønt i matboksen dog.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:21   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Mannen lager matpakker til barn og meg. Gjerne med bil- eller fiskeegg.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:22   #8
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Blir mest brødskiver, men fyller på med litt nøtter, egg, en fiskekake, spyd med feks kjøttbolle og cherrytomat eller bringebær og
blåbær.

Hvor kjøper du de japanske greiene, glitter?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:22   #9
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Her er det mannen som oftest lager matpakker. Jeg synes han er flink, og han er periodevis kreativ med tanke på innhold. Når det gjelder å satse på sunn mat tror jeg vi ligger ganske likt, men han er mer kreativ i forhold til hvordan maten presenteres. Fruktlastebiler, pepperkakeformede brødskiver eller rundstykker laget med pepperkakeformer, coctailpinner, tannpirkere og eggformere er blant de ting jeg har registrert brukt. Matbokser som gir rom for kreativitet er kjekke å ha hvis man vil gå litt utenfor standardmatpakka.

Jeg kjenner meg ikke igjen i den biten at far kjører ferdigmat når mor er fraværende. Den dagen jeg var fraværende ved middag forrige uke laget mannen min sesampanert kylling med sursøt chilisaus, bulgur med gule rosiner og høvlede grønnsaker ved siden av. Enda jeg foreslo Grandiosa.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:23   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Vi lager fantastiske matpakker begge to.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:25   #11
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Mannen lager alle matpakker. Jeg er i koma frem til lunsj.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:30   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Min bedre halvdel lager matpakkene.
Gutta liker brødskiver med salami,brunost, servelat etc.
Eldste gutten pelier noen ganger å få kalde pizzarester. Han liker de kalde dagen derpå.
Yoghurt og frukt pelier de også å ha med, enten hel frukt eller minste får diverse i biter i fruktmatboksen.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:33   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Det har vært jeg som har laget matpakkene, som regel. Jeg står først opp og smører alle brødskivene. Mannen gjorde det da beinet hans var skadet i vinter, og matpakkene holdt samme standard som meg. Ingen mat ser fancy ut hjemme hos oss, men den smaker godt og er forholdsvis sunn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:35   #14
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

I fjor var mannen matpakkeansvarlig. I år blir det meg. På sunnhetsskalaen ligger vi nok likt, men jeg er nok flinkere til å bruke opp middagsrester o.l. i matpakkene. Storesøster er kjempekjedelig å lage matpakke til. Hun skal ha to Wasa Husman og to porsjonsbokser med leverpostei, alternativt 4 skiver fårepølse pakket i plastfolie. Og så et eple. Lillebror kan jeg boltre meg litt mer med, men det blir sjelden superkreativt. Morgendagens, som består av fiskekaker i hamburgerbrød pluss noen minimais ved siden av, er i den mer kreative avdelingen. Ellers blir han veldig glad for omelett, pastaskruer, skinkebiter og ost, pølsebiter osv. Selv har jeg ofte gårdagens middag med i matpakka - wok, wrap e.l. er ypperlig matpakkemat.

Men i helga skal jeg bake skinkesnurrer. Mange. For det er matpakkemat til og med frøken kresen kan like - hadde vært kjekt å kunne variere med noe annet enn Wasa Husman, liksom.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:41   #15
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Jeg lager min matpakke, som er mye mer kjip enn jeg skulle ønske, ofte bare brød med skinke, og et par minitomater i tillegg... mannen spiser fra kantina.

Prøvde meg på å lage fantasifulle matpakker til ham, og han spiste det jo (ikke antasifullt i form av "skumle ting", bare ha litt av hvert, frukt og grønt og sånn også, men det ble et tiltak, og han anså det som unødvendig... til meg selv har jeg bare giddet gjøre det et par ganger... VIL gjerne, men gidder ikke...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:44   #16
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Begge lager matpakkene, antakelig nokså likt fordelt mht antall ganger pr måned. Stort sett er det brød det går i, pålegget vi velger er det samme (God Norsk Traust), jeg er definitivt flinkere enn ham til å slenge opp i frukt, grønt, fiskekaker osv. Det er jeg som er fancy, altså.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:44   #17
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Hos oss er det mannen som gjør det meste av arbeidet med mat. Han baker glutenfrie brød, og smører de fleste matpakkene.

Jeg skriver middagsplanene, han handler, og lager mesteparten av maten. Litt omvendt av det HI antydet, altså.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:57   #18
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Den som ikke legger barna lager matpakke. Vi legger omtrent like sunt oppi.

Men, når det gjelder (middags-)maten for øvrig lager mor sunnere mat.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 20:59   #19
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Her lager nok mor for tiden vanligvis matpakkene til barna, jeg gjør det bare i blant. :innser: (Jeg tror jeg tar det delvis igjen på middagslaging.) Matpakkeinnholdet går mye i smurte grovbrødskiver, men som oftest med noe frukt, grønt, oliven eller pasta ved siden av.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:03   #20
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Hvis jentene skal ha håp om å få noe annet enn en tørr brødskive med pålegg bare på midten, er det jeg som må lage matpakken. Jeg er kanskje litt i overkant opptatt av at lunsjen skal være sunn og innbydende.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no