Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-09, 21:09   #21
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Ja, også er det bare matpakker til frokost, lunsjen står barnehagen for.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:12   #22
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Mini har altså ikke matpakke da, av den enkle grunn at han er knapt et år gammel, ikke går i barnehage, og altså får sin luns i form av grøt som serveres hjemme av den som er hjemme med ham den dagen. Om vi er ute på farten, har vi gjerne med grøtpulver og vann, eller ferdiggrøt. I alle all om vi er på langtur, eller det er far som er på tur. Mor har med puppen, til småturer er den velegnet og annen mat kan da servers når vi kommer hjem.

Forøvrig er mannens middager minst like sunne som mine! Det er i matpakkeverden vi er forskjellige, i all hovedsak fordi han ikke egentlig vil ha lunsj, så han tar allernådigst noe fra kantina, eller så spiser han en sjokolade... (Derav at jeg forsøkte meg på sunne, kreative matpakker en periode...)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:16   #23
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Eg er så bondsk og kjedelig at matpakken til Storebror omtrent alltid er brødskiver med ost, skinke, mår og av og til Nugatti. (Bannar i kirka.) Frukt og grønt får han på skule. Og sida eg bor aleine er det eg som smøre. Når han er hos pappaen er det omtrent på samme vis, men trur ikkje han gir Nugatti.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:20   #24
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Vi deler på det. Ingen av oss er særlig kreative dessverre Ikke hjelper det med kreativitet heller, LilleVenn hater matpakke.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:23   #25
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Meg og mannen har kjøleskap på jobb så vi tar med brødskiver og smører der. Hvem som smører til gutta er tilfeldig, men det blir som regel like kjedelig uansett hvem av oss det blir...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:47   #26
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Den av oss som leverer lager matpakka. Det går i brødskiver. Dersom vi har en fiskekakerest, en grov vaffel eller noe slikt, legger vi den oppi. Vi prøver legge oppi noe annet de fleste dagene, type cherrytomater, druer, agurk etc.
Vi er omtrent likt på sunnhetsskalaen, men jeg får nok oftere ånden over meg til å putte oppi noe ekstra.
Ang ansvarlig for sunn mat i huset forøvrig, er det helt likestilt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:52   #27
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Jeg DRØMMER forresten stadig om overskudd til å lage pizzasnurrer (med litt grov bunn) og andre kjekke matpakkegreier... Men makker meg aldri til å GJØRE det. Stadig et håp om å bli flinkere innen guttungen trenger matpakke da. Mine egne med omelett og salat var veldig deilige. De to dagene jeg gadd...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:54   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Jeg synes et sunt kosthold er viktig, spesielt for barna, og bruker derfor tid på å lage sunne matpakker. Jeg mener det er lite bra med så mye brødskiver som enkelte barn spiser, så jeg prøver å begrense det og heller bruke litt tid på alternativer som er sunnere. Og ja, det er som regel jeg som lager det både fordi jeg har mest tid til det og fordi det er jeg som liker å holde på med matlaging og slikt.

Jeg lager forresten matpakke til mannen også, han går på noe ala ketolyse og jeg har mest kunnskaper om det og liker å gjøre det. Lager lekre salater og fete gode lunsjer til ham hver kveld og setter i kjøleskapet.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 21:59   #29
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes et sunt kosthold er viktig, spesielt for barna, og bruker derfor tid på å lage sunne matpakker.

Jeg synes også et sunt kosthold er viktig, derfor mener jeg at brødskiver ispedd frukt og grønt er best. Det er ikke akkurat sånn at vi som gir brødskiver IKKE er opptatt av sunt kosthold. Jeg kunne fint hatt tid til å lage noe mer avansert, men jeg mener ikke nødvendigvis at det er sunnere samt at jeg er litt motstander av at all hverdagsmaten skal være så hurra meg rundt. Mer middagsrelatert mat har ikke fungert særlig bra på noen jeg har sett.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 22:07   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes også et sunt kosthold er viktig, derfor mener jeg at brødskiver ispedd frukt og grønt er best. Det er ikke akkurat sånn at vi som gir brødskiver IKKE er opptatt av sunt kosthold. Jeg kunne fint hatt tid til å lage noe mer avansert, men jeg mener ikke nødvendigvis at det er sunnere samt at jeg er litt motstander av at all hverdagsmaten skal være så hurra meg rundt. Mer middagsrelatert mat har ikke fungert særlig bra på noen jeg har sett.


Neida, jeg mener selvsagt ikke at folk som bare gir brødskiver ikke tenker over kostholdet, det jeg mener er at jeg synes kostholdet er såpass viktig at jeg ikke tenker at jeg ikke har tid eller ork til å lage noe avansert, "så det får bare bli brødskiver med ost", liksom.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 22:09   #31
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Neida, jeg mener selvsagt ikke at folk som bare gir brødskiver ikke tenker over kostholdet, det jeg mener er at jeg synes kostholdet er såpass viktig at jeg ikke tenker at jeg ikke har tid eller ork til å lage noe avansert, "så det får bare bli brødskiver med ost", liksom.

Ja, det er jeg enig i. Sånn tenker jo jeg også ift variasjon i pålegg og hva jeg putter oppi i tillegg.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 22:21   #32
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Neida, jeg mener selvsagt ikke at folk som bare gir brødskiver ikke tenker over kostholdet, det jeg mener er at jeg synes kostholdet er såpass viktig at jeg ikke tenker at jeg ikke har tid eller ork til å lage noe avansert, "så det får bare bli brødskiver med ost", liksom.

Er ikke brødskiver med ost sunt heller nå da? Her i huset deler vi på matpakkelagingen, men det blir som regel brødskiver med pålegg i midten, uansett hvem som lager maten. Jeg spiste det i 12 år og det gikk heeeelt fint med meg. Vi bruker grovt brød og pålegg som ost, skinke, prim, makrell i tomat og leverpostei. Sunt nok det vel? Av og til smeller vi oppi en fiskekake eller litt pastasalat, men som regel er det altså skiver det går i. Vi bor et godt stykke unna jobben og det blir rett og slett ikke aktuelt å stå opp før 6 for å lage omelett, eller å tre frukt på tannpirkere. (Både vi og barna synes mat som har lagt i kjøleskapet om natten er ekkel.) Legger gulerøtter og eple i matboksen- funker som bare det!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 22:27   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Er ikke brødskiver med ost sunt heller nå da?

Jeg synes ikke det, nei. *lavkarbofrelst* Men andre må jo synes det de vil. Jeg er sikker på at brødspisere overlever fint de også.
Kommer jo litt an på hvilket brød det er også da, men jeg synes folk generelt spiser altfor mye brød og vil ikke kalle det store brødforbruket sunt nei, det finnes mange andre ting man kan spise.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 22:38   #34
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg synes ikke det, nei. *lavkarbofrelst* Men andre må jo synes det de vil. Jeg er sikker på at brødspisere overlever fint de også.
Kommer jo litt an på hvilket brød det er også da, men jeg synes folk generelt spiser altfor mye brød og vil ikke kalle det store brødforbruket sunt nei, det finnes mange andre ting man kan spise.

Brødet er ganske grovt, men inneholder nok noe hvetemel. Mine barn er supersunne de, ser ingen grunn til å sette de på lavkarbodiett. Og hva er et stort brødforbruk? Synes du f.eks 6 brødskiver om dagen er for mye for en niåring? Vet ikke om du tenker på overvekt og slike ting, men jeg tror ikke så mange barn (og voksne for den del) er overvektige fordi de spiser for mye brød.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 22:47   #35
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hvis jentene skal ha håp om å få noe annet enn en tørr brødskive med pålegg bare på midten, er det jeg som må lage matpakken. Jeg er kanskje litt i overkant opptatt av at lunsjen skal være sunn og innbydende.

Samme her(bare at jeg har gutter da...hihi)

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 23:42   #36
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.117
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

I denne tråden har jeg kommet på at det selvsagt varierer hvor mya matpakker man må lage til hvert barn. Vi lager 2 matpakker til 4 dager i uken (=8), andre lager kanskje bare 1. Hadde vi bare skullet lage 1-2 matpakker i uken, hadde det kanskje vært lettere å være kreativ, også for tafatte folk som meg.

Her går det i grovbrød med kaviar, prim, brunost, leverpostei, salami og en sjelden gang smøreost/syltetøy. Og middagssrester som sagt (ble furten når gårsdagens hjemmelagde lasagne kom i 80 % retur i dag gitt). Jeje. Det er det han selv ber om å få når vi smører ved bordet ellers.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-09, 23:48   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Brødet er ganske grovt, men inneholder nok noe hvetemel. Mine barn er supersunne de, ser ingen grunn til å sette de på lavkarbodiett. Og hva er et stort brødforbruk? Synes du f.eks 6 brødskiver om dagen er for mye for en niåring? Vet ikke om du tenker på overvekt og slike ting, men jeg tror ikke så mange barn (og voksne for den del) er overvektige fordi de spiser for mye brød.

Jeg snakker ikke om vekt, kun helse. Helt greit at vi er uenige med tanke på brød.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-09, 09:29   #38
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: Matpakker - hvem lager, og hva med nivået?

Vi bytter på, mannen lager brødskiver å knekkebrød, innimellom putter han oppi en fiskekake.
Jeg bruker mer tid på det å lager en litt annerledes matpakke.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no