Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dagens mest hårreisende nyhet!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-13, 10:01   #41
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dagens mest hårreisende nyhet!

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Det er jo ganske logisk. Om man har den flate siden opp slipper man jo at håret bølger seg etter kurvene i hårnålen, men neiggu om jeg har kommet på å snu den av den grunn.

Ja, og i tillegg så vil jo enden av den korte delen stå rett opp eller ut om man tar den feil vei?

__________________
07, 09, 13

Sist redigert av Bille : 26-02-13 kl 11:19. Årsak: Eller, ikke etter
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 10:29   #42
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.051
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dagens mest hårreisende nyhet!

Dette har jeg faktisk hørt om før, men jeg foretrekker feil vei. De sitter bedre og er lettere å sette på plass.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-13, 10:33   #43
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dagens mest hårreisende nyhet!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 15:13   #44
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dagens mest hårreisende nyhet!

Nå har jeg i to dager prøvd å ha hårnålene hver sin vei på hver side av hodet for å finne ut hva som funker best. De sklir ut uansett. Konklusjonen er at det er ingen av måtene som er riktig for meg antar jeg...

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 21:04   #45
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dagens mest hårreisende nyhet!

:sjåkkert: Dette var veldig nytt for meg.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 21:08   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens mest hårreisende nyhet!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Nå har jeg testet og det funker overhodet ikke å ta dem i håret med den korteste enden først. Så det så. Internetten hadde feil, jeg har gjort riktig i alle år.

Etter at jeg, for en stund siden, leste om dette og begynte å bruke de den riktige veien, har jeg fått et nytt liv (). Folkens, det er MYE bedre å bruke dem den riktige veien ass. De sitter mye bedre. Så det så.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 21:10   #47
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.051
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dagens mest hårreisende nyhet!

Jeg nekter å snu dem! :trassig:

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 22:10   #48
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens mest hårreisende nyhet!

Wut? Men det funker jo ikke? Har prøvd mange ganger, og det ser jo bare teit ut om den syns litt...? Må poste på Face og høre der...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 22:49   #49
Philomena
Fullverdig medlem
 
Philomena sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 92
Philomena har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Dagens mest hårreisende nyhet!

Det var nytt for meg og.....må gå og prøve med en gang....

__________________
nov 2008 - sep 2010 - aug 2012
Philomena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-13, 22:56   #50
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dagens mest hårreisende nyhet!

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Men det forklarer kanskje hvorfor disse h*** pinnene sklir ut iløpet av dagen? :a-ha opplevelse:

Det tenkte jeg også, må testes!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 13:35   #51
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens mest hårreisende nyhet!

Jeg har tenkt mye og dette kan ikke stemme. Limer inn fra Facebookdiskusjonen jeg laget om dette:

Mitt eget utsagn: Sliter veldig med å forstå hvordan dette kan stemme. Min indre ingeniør reagerer på at hårnålen er svakt buet, og at buen nå skal være montert konveks, og ikke konkav mot hodet som virker mer logisk. Beats me.

Og til slutt, the final proof! ALLE hårnåler med pynt er laget som dette:



Skal man liksom ha pynten ned mot hodet da?? Nei, de som har funnet på dette må ta seg en bolle. Det er tydeligvis ikke noen enighet om at de skal være "opp/ned". Dessuten så gir det ikke mening det Molo sier heller. Jeg har ikke flatt hår, og da ser det teit ut å ha den med den flate siden opp. Ser mye mer naturlig ut med den bølgede siden opp.

Sådetså.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 13:39   #52
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.869
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens mest hårreisende nyhet!

Bra, Joika! Jeg kan meddele at min mors frisøvennine som har frisert hoder siden lenge før noen av oss FP'ere ble født, lo rått av tegningen og sa: "Verden vil bedras. Ting blir ikke sant bare fordi det står på internett"

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 13:41   #53
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens mest hårreisende nyhet!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Bra, Joika! Jeg kan meddele at min mors frisøvennine som har frisert hoder siden lenge før noen av oss FP'ere ble født, lo rått av tegningen og sa: "Verden vil bedras. Ting blir ikke sant bare fordi det står på internett"

Det er også vanlig å sette nålene i kryss når de skal sitte ekstra godt, og det blir jo helt teit om man setter de med bølgesiden ned. Kontaktflaten mot hodet blir jo omtrent null, og det vil jo da sitte dårlig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no