Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Det perfekte sengetøyet

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-21, 10:14   #41
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.844
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Vi har kjøpt Myyk, utrolig godt. Har fra før bomulssateng fra Høie og Princess, og syns Myyk er på høyde med Høie.

Vi har også bomullssateng fra før, og jeg synes Myyk er noe helt for seg selv.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 11:11   #42
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.419
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Jeg er veldig glad i sengesett i vasket lin fra HM home. De er såklart ikke myke, siden det jo er lin, men de er sånn crispy gode. Veldig mange fine farger og også mange størrelser. Har tre-fire sett og har brukt dem i flere år. https://www2.hm.com/no_no/productpage.0188590001.html

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 12:25   #43
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.660
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Jeg elsker det vi har i egyptisk bomull fra kid.
Liker også godt Høye, de er lett å ta på og god bomull.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 14:52   #44
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.543
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Plain sitt fra Princess. Nydelig!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 14:58   #45
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Vi har også bomullssateng fra før, og jeg synes Myyk er noe helt for seg selv.

Fy flate nå har jeg bestilt både laken og to sengesett, til en helt vill pris. Har ikke turt å fortelle det til mannen enda. Det bør være så bra som dere sier, men ellers har de fornøydgaranti og man kan sende tilbake. Hvis det er helt fantastisk så skal jeg vurdere å male soverommet ut fra fargen på sengetøyet.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 15:02   #46
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.844
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Fy flate nå har jeg bestilt både laken og to sengesett, til en helt vill pris. Har ikke turt å fortelle det til mannen enda. Det bør være så bra som dere sier, men ellers har de fornøydgaranti og man kan sende tilbake. Hvis det er helt fantastisk så skal jeg vurdere å male soverommet ut fra fargen på sengetøyet.



Hva kostet det? (Jeg fikk det i julegave. )

Hvilken farge kjøpte du?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 15:35   #47
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Det ble nesten 3000 kr totalt, 1100 per pluss laken til 700.

Valgte en blåfarge.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 15:42   #48
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.719
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Kjøpte også sengetøy fra Myyk før jul, det er altså så godt å ligge i. Herlig!
Dyrt, men verdt det.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 15:54   #49
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.844
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det ble nesten 3000 kr totalt, 1100 per pluss laken til 700.

Valgte en blåfarge.

1100 for ett sengesett? Altså til én dyne?

Jeg har også blå. Midnattsblå, tror jeg. Litt gråblå og fin. I dag kjøpte jeg en blomsterpotte i samme blåfarge. Den var knallfin, men mannen synes den er dritstygg.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 16:09   #50
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Ja, 1100 kr for et sett med dynetrekk og putevar.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 16:10   #51
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.844
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Ja, 1100 kr for et sett med dynetrekk og putevar.

Jøss. Skal si giveren min har vært spandabel.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 16:29   #52
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.204
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Men om man blir mottaker av Myyks nyhetsbrev, så får man rabattkoden MYYK10 som gir 10 % rabatt. Det trenger man.

Jeg syns den prisen er for syyk, egentlig.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 17:33   #53
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.331
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Kjøpte også sengetøy fra Myyk før jul, det er altså så godt å ligge i. Herlig!
Dyrt, men verdt det.

Hvor kjøpes det?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 17:34   #54
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.832
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er sånn at det er vanskelig å stå opp. (Ja, vanskeligere enn før. )

Sånt kan jeg virkelig ikke ha etter denne høsten og juleferien. Vurderer nytt ekkelt sengetøy, finnes det et med kløpulver inkludert? *såtungtåståopp*
Ellers er jeg veldig glad i Høie sine, pleier å kjøpe på salg .

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 18:00   #55
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.376
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor kjøpes det?

Myyk.no

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 19:15   #56
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.807
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Opprinnelig lagt inn av Lyppa, her.

Sånt kan jeg virkelig ikke ha etter denne høsten og juleferien. Vurderer nytt ekkelt sengetøy, finnes det et med kløpulver inkludert? *såtungtåståopp*
Ellers er jeg veldig glad i Høie sine, pleier å kjøpe på salg .

Hvem forhandler Høie sine sengetøy?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 19:20   #57
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.844
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Sengetøy med kløpulver!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 20:26   #58
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Har man dobbeltdyne blir det noe billigere. Betalte 2000 kr i sommer for laken og dynetrekk/putetrekk. Vi bruker stort sett bare dette sengetøyet nå, tar det av på morgenen, vasker og tørker det, og legger det på igjen på kvelden.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 20:41   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.844
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Har man dobbeltdyne blir det noe billigere. Betalte 2000 kr i sommer for laken og dynetrekk/putetrekk. Vi bruker stort sett bare dette sengetøyet nå, tar det av på morgenen, vasker og tørker det, og legger det på igjen på kvelden.

Det gjør vi også. Så i praksis bruker vi kun ett sengetøy.

Dobbeltdyne takler jeg ikke... :grøss:

Hvordan vasker du ditt sengetøy? Det står 40 grader på mitt, men på nettsidene står det 60.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-01-21, 21:14   #60
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Det perfekte sengetøyet

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det gjør vi også. Så i praksis bruker vi kun ett sengetøy.

Dobbeltdyne takler jeg ikke... :grøss:

Hvordan vasker du ditt sengetøy? Det står 40 grader på mitt, men på nettsidene står det 60.

Vasker alt sengetøy på 60 grader.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no