Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Sort og hvitt plastteppe

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-12, 21:24   #1
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sort og hvitt plastteppe

Hvor får jeg tak i det? Helst med sorte og hvite striper, ala dette fra Den Gode Feens blogg:

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 21:26   #2
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sort og hvitt plastteppe

Har du sett på Pappelina-mattene? Både Ting og Åhlens pleier å ha en del av de (usikker på om har tepper eller bare smale matter)

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 21:33   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sort og hvitt plastteppe

Jeg leter også etter akkurat det samme. Det meste jeg finner er smale løpere, eller de største fra Pappelina som er dyre. Bolia har også noen i polyester som også er dyre.

Eneste stedet jeg har funnet noe som kan gå an i riktig størrelse, er på Søstrene Grene. Men der vet de aldri når de får inn nye varer, og det virker ikke som de tar inn så ofte.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 21:57   #4
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sort og hvitt plastteppe

Jeg har kjøpt mitt på Ellos. Flere typer å velge mellom, flere størrelser, flere mønster. Godt fornøyd!

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 22:00   #5
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Sort og hvitt plastteppe

Jeg har sett et på Ellos.no faktisk, men det er litt for lite. Og så har visst Plantasjen solgt tidligere, men de hadde ingen inne da jeg var og sjekket sist.

Ikea har også et stilig, men det er ikke plast.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 22:05   #6
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sort og hvitt plastteppe

Nettpynt.no hadde slike tidligere. Jeg husker ikke om de har stripete, men du kan jo se selv. De har andre plasttepper, i hvert fall!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-12, 22:10   #7
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Sort og hvitt plastteppe

Har sjekket nettpynt, de har mest mønster ala barokk.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-12, 12:49   #8
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sort og hvitt plastteppe

Jeg fant til slutt et: http://www.peopleanddesign.no/index....20cm&startrow=

Ikke gratis akkurat

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-12, 15:01   #9
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sort og hvitt plastteppe



Hvordan er egentlig plasttepper i forhold til vanlige tepper? Enklere å rengjøre går jeg ut fra? Isolerer de like bra, eller er det mer til pynt enn varme?

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no