Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Blogganbefaling: Lindevegen.no

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-14, 00:27   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.824
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Blogganbefaling: Lindevegen.no

Lager til rommet til minstemor, og kom over denne flotte bloggen da jeg googlet etter inspirasjonbilder, og tenkte at det kanskje var flere som var interessert i denne stilen.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 00:30   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogganbefaling: Lindevegen.no

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Lager til rommet til minstemor, og kom over denne flotte bloggen da jeg googlet etter inspirasjonbilder, og tenkte at det kanskje var flere som var interessert i denne stilen.

Det der er sånn stil som får meg til å undres på hvor det er plass til mannen i huset i. Hvis det finnes en slik da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-14, 00:36   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blogganbefaling: Lindevegen.no

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det der er sånn stil som får meg til å undres på hvor det er plass til mannen i huset i. Hvis det finnes en slik da.

Tankte akkurat det samme da jeg scrollet gjennom blonder, paljetter, glitter og dill. Håper mannen har samme smak.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no