Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Farge til barnerom?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-14, 10:51   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Farge til barnerom?

Minste skal få nytt rom. Rommet har panelvegger, og det er ikke aktuellt å bytte ut disse med noe annet - alt skal males ( ). Det er mange og store vinduer. Jeg skal male tre av veggene hvite eller lys grå (s1000n kanskje, har ikke bestemt meg, men ikke noe med gult i).

Det er skråtak i hele rommet, det er ganske bratt. Vanlig romhøyde på den laveste siden av skråtaket, nesten dobbel høyde på den høyeste siden. Taket skal være hvitt, har jeg tenkt.

Jeg vil gjerne male den laveste veggen i en annen farge. Denne veggen har smale, lange vinduer, og jeg har tenkt at den skal få skrivepult og hyller. Veggen er ganske lang (vil tro 4,5 m, men har ikke målt).

Hvilken farge velger jeg? Jeg vil ha noe litt sprekt. Jeg aner ikke hva slags gulv jeg skal ha. Hvite lister (ikke bomull).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no