Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Overmadrass

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-17, 21:23   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Overmadrass

Har tenkt å kjøpe ny overmadrass. Den andre er elleve år gammel. Våkner med vondt i ryggen og tenker det kan være pga gammel overmadrass.

Hva kjøper jeg? Forskjell på billig og dyr? Har Svane nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 22:44   #2
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Overmadrass

Det er nok veldig individuelt hva som passer. Vi kjøpte ny overmadrass til den gamle sengen vår, og prøvde da Memory foam, som minner om tempur. Mange liker, og anbefaler dette, men det funket overhodet ikke for meg. Fikk skikkelig ryggvondt og madrassen kjentes fryktelig kald ut.
Da vi kjøpte ny seng for to år siden, kjøpte vi med overmadrass i latex. Den liker jeg utrolig godt. Et stort pluss at trekket kan deles i to med glidelås. I tillegg har den en "vinterside" og en "sommerside", men jeg klarer ikke kjenne noe forskjell på disse sidene.
Det er forresten Wonderland vi har.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 22:50   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Overmadrass

Må kanskje prøve litt i butikk og se.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 23:19   #4
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.027
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Overmadrass

Det er nok lurt. Innimellom er det halv pris på skikkelige overmadrasser på Bohus/Skeidar/Møbelringen, og da koster det omtrent det samme som de dyre fra Jysk.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-17, 09:15   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.341
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Overmadrass

Opprinnelig lagt inn av Geitrams, her.

Det er nok lurt. Innimellom er det halv pris på skikkelige overmadrasser på Bohus/Skeidar/Møbelringen, og da koster det omtrent det samme som de dyre fra Jysk.

Halv pris på Skeider nå, var det som fikk meg til å tenke litt. Så jeg går nok innom der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no