Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politi med hijab?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-09, 09:41   #41
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.984
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Min første reaksjon var: Så tullete.

Og det var i grunnen min neste reaksjon også.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 09:44   #42
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.675
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Jeg har egentlig ikke tenkt noe på det - men nå når jeg gjør det, så klarer jeg ikke helt å bli enig med meg selv.

På den ene side så ønsker jeg jo at mennesker som føler det er riktig å bruke hijab må få lov til å gjøre det - men så ser jeg jo også dette med politi og nøytralitet.

I mange andre jobber, så synes jeg det er en selvfølgelighet at man skal få bruke hijab - men politiet?

-

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 09:47   #43
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Jeg synes alle religiøse/kulturelle symboler bør være forbeholdt privatlivet. Frankrike har funnet en grei løsning når det gjelder bruk av hijab i skolen, mener jeg. Blir hijab tillatt i politiet, er døren åpen for andre symboler folk måtte ønske å ta i bruk. (Et kors tatovert midt i panna? ) Jeg personlig ville ikke hatt problemer med en politiansatt med hijab, men jeg synes absolutt nøytralitet er å foretrekke i slike sammenhenger.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 09:49   #44
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Snart begynner vel folk å protestere på hijab i skolen også, eller gud forby, homofile lærere.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 09:51   #45
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Jeg syns det er helt OK, og skjønner ikke problemet. Nøytralt overfor hvem da? Det vil alltid være noen som syns det er forferdelig å bli arrestert av en kvinne, en fra bygda/byen eller en mørkhudet, men det betyr ikke at vi bare skal ha hvite menn fra Majorstua i politiet.
Dere som ikke syns det passer, hva mener dere utfordringen er? Er det i såfall bare i politiet det er problematisk, eller i andre yrker også?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 09:54   #46
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Snart begynner vel folk å protestere på hijab i skolen også, eller gud forby, homofile lærere.

Det hadde vært greit for meg med hijabforbud i skolen. Jeg synes helt klart det er en fordel med nøytralitet der også. Jeg ser ikke helt kva en homofil lærer har med saken å gjøre? Vi snakker vel om religiøse symboler som kan virke krenkende/ stigmatiserende alt etter som? En seksuell legning er jo noe helt annet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 09:56   #47
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nøytralt overfor hvem da? Det vil alltid være noen som syns det er forferdelig å bli arrestert av en kvinne, en fra bygda/byen eller en mørkhudet, men det betyr ikke at vi bare skal ha hvite menn fra Majorstua i politiet.

Det synes jeg er et veldig godt poeng.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 09:57   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Vi snakker vel om religiøse symboler som kan virke krenkende/ stigmatiserende alt etter som? En seksuell legning er jo noe helt annet.

Er det? Det er mange som ville vært uenig med deg der. Hvorfor er det greit å diskriminere på bakgrunn av religion?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:05   #49
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politi med hijab?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det hadde vært greit for meg med hijabforbud i skolen. Jeg synes helt klart det er en fordel med nøytralitet der også. Jeg ser ikke helt kva en homofil lærer har med saken å gjøre? Vi snakker vel om religiøse symboler som kan virke krenkende/ stigmatiserende alt etter som? En seksuell legning er jo noe helt annet.

Hvorfor i skolen?

I mine tanker så går ikke dette med hijab i politet på det krenkende kjenner jeg. Det går mer på dette med at jeg synes politiet bør gå likt kledd. Ser skjørt blir nevnt også i denne sammenheng, men det er vel et plagg som ikke blir brukt daglig det heller. Er vel mer til festbruk; 17, mai blant annet. Og jo; til festunifom kunne godt hijaben vært med, men ikke i den daglige uniformen.

Jeg synes det er helt villt å skulle nekte bruk av hijab i sivil sammenheng, men i yrker hvor uniform er et krav, så synes jeg det blir litt feil. Skal man gi en gruppe tillatelse til avvik, så må andre også få, og da får man et politi som til sist ikke er gjenkjennende.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:08   #50
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Er det? Det er mange som ville vært uenig med deg der. Hvorfor er det greit å diskriminere på bakgrunn av religion?

Jeg ser ikke på det som diskriminering. Man kan fint jobbe som politi/lærer med hvilken som helst trosbakgrunn. Jeg snakker om at troen hører privatlivet til. I en en stilling i det offentlige bør man ha et mest mulig nøytralt utseende. Å sammenligne hijab-bruk med kvinner/mørkhudede i politiet, blir også helt latterlig. Det er jo noe folk ikke kan gjøre noe med. Vil man virkelig jobbe i norsk politi; ja da får man ta av seg hijaben, korset, burkaen mellom 8 og 4. (Og, ja, jeg ser at det for mange ikke er enkelt, men da får man kanskje vurdere hvor viktig det er med den aktuelle jobben.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:18   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Rine: Selvfølgelig kan man ikke gjøre noe med at man er kvinne, mørhudet eller fra Toten. Grunnen til at jeg trakk det frem var fordi Vianne Rocher trakk fram at det kunne oppfattes provoserende å måtte forholde seg til et politi i hijab, og da lurer jeg på hvor langt man skal gå for å tekkes andre. Jeg skjønner virkelig ikke argumentet mot, hvorfor må politiet være totalt nøytralt fremtoning? Hvem setter standarden for hva som er nøytralt? Hva er man redd for at skal skje hvis man ikke faller innenfor denne nøytral-standarden?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:20   #52
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Kvinnelig politi i hijab må da også være en fin måte å gjøre kommunikasjonen med svakerestilte grupper (type innvandrerkvinner uten norsk nettverk i sårbare situasjoner) lettere.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:20   #53
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Politi med hijab?

Jeg er helt på tråd med Rine her. Jeg ønsker et helt nøytralt politi. Jeg synes religion hører privatlivet til, og har ikke noe i politiet å gjøre, ei heller skolen. Å blande inn homofili i dette er å dra det laaaangt.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:24   #54
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politi med hijab?

Jeg er skeptisk, ettersom hijab både er et tydelig religiøst symbol, men også, så vidt jeg har forstått, et politisk. Og nei, jeg synes ikke politibetjenter bør bære hverken AP-roser, FrP-epler, Røde stjerner eller Davidsstjerner heller. Ei heller synlige krusifiks, krishna-figurer, torshammere eller koranvers. En politibetjent har lovverket som sin øverste autoritet på jobb, ikke religiøs eller politisk overbevisning. De bør derfor heller ikke bære tegn som gjør at de de er i kontakt med i embeds medfør får mistanke om at slik er tilfelle.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:26   #55
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Jeg synes ikke bare dette er greit, jeg synes det er kjempeflott og at det bare skulle mangle!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:28   #56
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Jeg er skeptisk, ettersom hijab både er et tydelig religiøst symbol, men også, så vidt jeg har forstått, et politisk. Og nei, jeg synes ikke politibetjenter bør bære hverken AP-roser, FrP-epler, Røde stjerner eller Davidsstjerner heller. Ei heller synlige krusifiks, krishna-figurer, torshammere eller koranvers. En politibetjent har lovverket som sin øverste autoritet på jobb, ikke religiøs eller politisk overbevisning.

Skjønner hva du mener, men jeg tenker at du fokuserer på feil ting her. Det er litt forskjell på en AP-rose og en hijab, synes jeg. For en kvinnelig muslim ville det være umulig å kunne jobbe som politi uten hijab. For dem er dette en nødvendighet, og det er ikke er krusifiks på samme måte. Jeg ville ikke ha syntes det var greit at en muslim insisterte på å bære en eller annen for for Allah-symbol på uniformen, men jeg mener at en hijab ikke kan karakteriseres på den måten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:30   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.376
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

For en kvinnelig muslim ville det være umulig å kunne jobbe som politi uten hijab.

For noen kvinnelige muslimer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:32   #58
Travolta
Erfaren
 
Travolta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 811
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Sv: Politi med hijab?

Synes dere det er greit at politiet f.eks tilrettelegger et bønnerom også? For strengt talt skal vel muslimene be 5 ganger om dagen. Jeg bare lurer på hvor man skal sette grensene...

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:33   #59
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes alle skal ha lik uniform. Politi er politi, uavhengig av hva de er opptatte av på fritida. Hvis det å følge et uniformsreglement ikke passer for noen, så finnes det utrolig mange andre jobber å velge i mellom.

Ja, men hvem satte standarden for uniformen i utgangspunktet? Uniformsreglene er jo laget med utgangspunkt i noe. Som regel menn, ofte. Jeg kan ikke se at man ikke skal kunne endre en uniform. Skulle alle damer gått i bumsete herre-uniformer bare for at uniformene var sånn i utgangspunktet? Og uten f.eks. hijab fordi de fleste i Norge tilfeldigvis ikke bruker det?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-09, 10:34   #60
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

For noen kvinnelige muslimer.

Ok, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no