Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Apropos adventskalendere

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-11, 21:42   #21
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nei, du er ikke den eneste. Selvsagt tenker vi på dette. Og jeg konkluderer med at jeg er komfortabel med nivået på kalenderen vi har, og jeg vet også at jeg når som helst kunne "nedskalert" den, uten protester fra poden.

Samme her. Jentene får åpne annenhver dag, og det som er inni er både aktiviteter (juleverksted, pepperkakebaking, gaveinnpakking etc) og ting de ellers ville fått (truser, sokker, hårbørste, scrappeting, sminke, tannnbørste etc). Jeg er veldig komfortabel med opplegget, og vil heller gjøre det slik enn å bruke bittelite penger på dritt som de aldri bruker.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 21:43   #22
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Haha, 007! Jeg leste ikke innlegget ditt før jeg postet, men det ser ut til at vi gjør ting temmelig likt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 21:49   #23
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Med fire unger ville det blitt nesten hundre ekstra småting å kjøpe, pakke inn, krangle om, gråte over og rydde opp. Ikke aktuelt vi gjør heller noe julete sammen.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 21:53   #24
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Oslo78 og Rine: Jeg er helt enig med dere! Nå har riktignok mine to en pakkekalender på deling (åpner annenhver dag) fordi det er oldemor på straks 89 som har brodert kalenderen og storkoser seg med å kjøpe småting, pakke inn og sende i posten slik at jeg kan henge opp. Hun gjør dette for min bror sine to barn også (de deler også). Men jeg vet at dette er småting som klistremerker, liten sjokolade, hårspenner osv, altså på et edruelig nivå og har derfor ikke noe dårlig samvittighet for det. Oldemor er sprek og storkoser seg med dette hver november, men jeg vet jo at det ikke vil vare evig. Jeg tviler på jeg da fortsetter med kalenderen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 21:53   #25
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Jeg tenker som deg. Jeg hadde pakkekalender et år når eldste var i barnehagealder og minste også. Makan til pakkebortskjemt og lei gutt på julaften. Det ble siste gang. Det går nå i Lego-og Petshop kalender.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 21:55   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg er på "pakkekalenderkjøret" og det er et helt bevisst valg. Ungene får lite de resterende 11 månedene, men de får altså en pakke hver dag i adventstiden. Mye de trenger (truser, hårstrikk, hansker, badehette, tannbørste, hårbørste), mye dill (neglelakk, sminkefjerner, glitterlim, juleklistremerker), litt snop og en del kos (jule-dvd lille julaften).
Jeg har altså valgt dette helt bevisst, forrige dvd som ungene fikk og som jeg betalte fikk de i fjorårets kalender. Det samme gjelder truser, hansker og hårbørste, alt vesla har av dette er fjorarets kalenderfangst. Noen kjøper altså hårbørster på en helt vanlig tirsdag, mine får det i kalendergave.

Her er jeg også, og jeg kommer til å fortsette med å lage kalendere - fordi det er noe av det koseligste jeg gjør, og fordi ungene blir oppriktig glade for det de får. Årets kalendere kommer på 500 kroner per stykk, og jeg betrakter det som en del av julegaven vår til dem. Vi har råd til det, jeg og ungene elsker det, og jeg har ingen problemer med å forsvare det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 21:58   #27
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Jeg tenker som deg. Jeg hadde pakkekalender et år når eldste var i barnehagealder og minste også. Makan til pakkebortskjemt og lei gutt på julaften. Det ble siste gang. Det går nå i Lego-og Petshop kalender.

Jepp, akkurat som oss. Vi hadde også, og det fungerte i og for seg greit, fordi ungene var for små for å få store forventninger. Nå, som de er 8 og 5, vet jeg at det hadde tatt helt av, og at de ville vært skuffet på julaften, så pakkekalendernes tid er forbi hos oss. Storesøster får PetShop kalender og Lillebror Bakugankalender.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:03   #28
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jepp, akkurat som oss. Vi hadde også, og det fungerte i og for seg greit, fordi ungene var for små for å få store forventninger. Nå, som de er 8 og 5, vet jeg at det hadde tatt helt av, og at de ville vært skuffet på julaften, så pakkekalendernes tid er forbi hos oss. Storesøster får PetShop kalender og Lillebror Bakugankalender.

Dette er grunnen til at vi aldri har innført pakkekalender. Små ting til små barn blir fort til forventninger om store ting når barna blir større.

Forøvrig kjøper jeg sjelden noe av alt det dere nevner til barna mine verken "på en vanlig tirsdag" eller i pakkekalender. Hvor mange hårbørster trenger de? Og hvor mange truser? Hvor mange hårspenner og hårstrikk, viskelær og fargeblyanter trengs? Her blir i hvert fall årets forbruk dekket inn og vel så det gjennom gaver de får når de har barnebursdag, familiebursdag og selvsagt på julaften. Og enda jeg sjelden kjøper noe som helst til dem, renner huset over av ting. Ingen av oss trenger mer...

Derimot er jeg raus på opplevelser. Gjerne opplevelser som koster minimalt som båltur med pinnebrødsteking, telttur om sommeren, stearinlys, kakao og høytlesning, osv. Der skjemmer jeg bort barna, men jeg har tror på at behovet for voksentid ikke blir større med alderen men derimot mindre. Så jeg vil utnytte de årene da det beste de vet er å være sammen med oss til å lage gode minner og best mulig relasjoner til vi skal i gang med den noe mer trøblete årene.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:05   #29
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Nesten alle de materielle tingene du nevner er forbruksvare her i huset, Oslo78.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:09   #30
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Nesten alle de materielle tingene du nevner er forbruksvare her i huset, Oslo78.

Jeg skjønner jo det når det er så mange som nevner det. Må konkludere med at jeg har barn som ikke mister noe særlig, tror jeg. Og fargeblyantene Storebror fikk til skolestart er enda ikke mer enn halvt oppbrukt, etter halvannet år. Det blir kanskje annerledes når de blir større.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:10   #31
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Og fargeblyantene Storebror fikk til skolestart er enda ikke mer enn halvt oppbrukt, etter halvannet år. Det blir kanskje annerledes når de blir større.

Min tegner så mye at han får ca en ny tykk fargeblyant i uken. Han ønsker seg hudfarget, sølv og gull til jul.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:13   #32
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg skjønner jo det når det er så mange som nevner det. Må konkludere med at jeg har barn som ikke mister noe særlig, tror jeg. Og fargeblyantene Storebror fikk til skolestart er enda ikke mer enn halvt oppbrukt, etter halvannet år. Det blir kanskje annerledes når de blir større.

Min eldste mister heller ikke noe, men alle tingene som truser, fargeblyanter osv er forbruksvarer her også. Hun tegner enormt mye, så vi har et høyt forbruk av fargeblyanter. Flere av de som fulgte med i pennalet i august er nå brukt opp.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:18   #33
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Jeg synes det er likevel et viktig tema å snakke om, for jeg ser jo hvor stort tema kalendere er både i barnehagen og på skolen. Jeg har ikke merket at de som får pakkekalender "er bedre" enn de som har kjøpt kalender med leker i, men jeg ser helt klart at de som bare får sjokoladekalendere blir sett litt ned på. Trist men sant. I fjor fikk storesøster Smartieskalender, og Lillebror Haribokalender. Det tok ikke mer enn en dag før de kom hjem slukøret fordi alle andre hadde fått leker og småertet dem fordi de ikke hadde leker.

Det verste var at de egentlig var superfornøyde med kalenderne de hadde fått, det var jo de de hadde ønsket seg.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:19   #34
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg skjønner jo det når det er så mange som nevner det. Må konkludere med at jeg har barn som ikke mister noe særlig, tror jeg. Og fargeblyantene Storebror fikk til skolestart er enda ikke mer enn halvt oppbrukt, etter halvannet år. Det blir kanskje annerledes når de blir større.

Hehe, her i huset tegnes det masse hver eneste dag - fargeblyanter i regnbuens farger er ren og skjær forbruksvare. Mine barn mister heller ikke noe særlig. Truser vokser man faktisk ut av innimellom, tro det eller ei. Sokker likeså. De blir i tillegg utslitt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:22   #35
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg synes det er likevel et viktig tema å snakke om, for jeg ser jo hvor stort tema kalendere er både i barnehagen og på skolen.

I vår bhg har adventskalender aldri vært noe tema, heldigvis.

Jeg er veldig glad for at frøknas klasse skal ha omvendt adventskalender, dvs ta med en leke/klær som gis til Frelsesarmeen.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:25   #36
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Man snakket om adventskalendere på 70 tallet også...

Vår er en salig blanding. I år er det få truser og sokker. Men det er en HØY andel ting kjøpt på 70%. Snittprisen er ikke høy. Dyrest er juleforestillinger osv, men de ville vi gå på uansett.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:26   #37
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

I vår bhg har adventskalender aldri vært noe tema, heldigvis.

Jeg er veldig glad for at frøknas klasse skal ha omvendt adventskalender, dvs ta med en leke/klær som gis til Frelsesarmeen.

Jada, det gjør de også hos oss, både på skolen og i barnehagegruppa. Likevel tror jeg ikke at kalendere ikke er noe tema hos skolebarn eller de største barnehagebarna, den kjøper jeg ikke.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:27   #38
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Snuppa her har ikke fått kalender før, og gjør det ikke i år heller. Hverken pakkekalender eller noe annet. Kanskje får hun en til neste år, hun blir jo bare 3 nå og aner ikke hva hun går glipp av foreløbig, men tror ikke jeg noen gang kommer til å begynne med pakkekalender.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:27   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.980
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Nesten alle de materielle tingene du nevner er forbruksvare her i huset, Oslo78.

Hos oss også. Jeg og mannen pakket akkurat inn de gavene vi allerede hadde kjøpt (siden sist gang jeg skrev i tråden). Det var visst 11 gaver til hver av dem, så da kjøper vi to til og så får de annenhver dag.

Vi har brukt mye penger på dette. En strømpis fra HM koster 79 kroner, og det er 4 slike i kalenderen. Og så får de ullsokker, votter, hansker. Det blir penger av sånt. Men jeg vet at dette hadde de fått uansett. Nå får de det i desember fremfor å få det fordelt over hele høsten.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-11-11, 22:33   #40
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Apropos adventskalendere

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jada, det gjør de også hos oss, både på skolen og i barnehagegruppa. Likevel tror jeg ikke at kalendere ikke er noe tema hos skolebarn eller de største barnehagebarna, den kjøper jeg ikke.

Godt mulig det er snakk om det på skolen, men det har som sagt aldri vært noe tema i bhg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no