Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-12, 09:45   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Noen menn kler absolutt sminke ja. Noen menn med eyeliner er jo til å kaste seg over! (jeg sier det bare, Captain Hook i Once upon a time). Menn brukte jo sminke i Egypt i oldtiden og. Rosa var typisk "guttefarge" i gamle dager, i dag tror jo endel menn de blir homo av å gå med det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:46   #22
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.487
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg er ikke så glad i utvasket-t-skjorte-stilen på menn, egentlig. Fine skjorter, fine gensere, enten i en klassisk eller mer kul og rockete stil, er bra. Gjerne olabukser, men gjerne andre bukser og. Dress er jo veldig stilig. Og ellers velstelt og ren, selvsagt.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:46   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Mannen liker heldigvis å pynte seg. Jeg kunne ikke hatt en mann som gikk i joggebukse i selskap. Min går ikke i joggebukse på butikken engang.

Samme her. Joggebukse kan brukes på typiske hjemmedager, i sofaen og sånt. Ute går man ikke i sånt noe. Pføy.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:47   #24
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg er vel også den eneste i verden som ikke syns menn i bunad er sexy.

Neida.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:53   #25
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg er enig med Tally. Med Toffen også, i grunnen. Stil er gøy, nesten uavhengig av stil. Jeg liker oftest ikke smykker på menn, men har noen en gjennomført stil, kan nesten hva som helst som passer inn være kult.

Jeg har ikke noen entydig "smak" når det gjelder hvordan menn ser ut eller kler seg. Jeg synes det er morsomt med både menn og damer som legger tanke og arbeid i hvordan de ser ut, og det er egentlig ganske uavhengig av om de har en stil jeg selv kunne tenkt meg (eller ønsket at mannen min hadde). Jeg synes menn med veldig forskjellige stiler kan være både sjarmerende og tiltrekkende.

Og så er jeg lite flink med/opptatt av stil selv, og jeg synes det er helt greit med folk som ikke pynter seg - jeg har ikke noe veldig sterkt forhold til hvor mye mannen min skal pynte seg når vi skal et sted; selv om jeg synes det er hyggelig om han har fin dress eller kul skjorte, så synes jeg det er helt greit om han går i alminnelige klær også. Estetisk sans er en fin ting hos menn (og andre folk), men det er på ingen måte noe krav.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:55   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg syns ikke bunad gjør menn sexy automatisk, akkurat like lite som en dress gjør det. Men plagg med god passform, som man bærer med stolthet syns jeg alltid gjør noe med personen som har det på.

Jeg tenker for øvrig ikke så veldig mye på hva som er turn-on for meg eller ikke, jeg syns det er et merkelig parameter å måle kledelighet og god stil på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:57   #27
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg liker at menn er kledd skikkelig - og at de har noen tanker rundt stil er ikke å forakte. Jeg jobber med mange menn - flere av dem har arbeidsklær til daglig, så når jeg møter påd em i dress blir jeg litt varm inni meg, for de er så fine! - Mannen kjøpte seg moods-dress nå før jul. Jeg synes han er dritlekker i den.

Når det kommer til smykker (sånn utenom mansjettknapper), så kjenner jeg at jeg ikke anser det som særlig attraktivt - men det finnes nok menns om bruker smykker som jeg synes kler det
(og uten at det definieres som dolling, så setter jeg pris på at menn ser til å fjerne hår som stikker ut fra nese og ører og sånn)

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 09:59   #28
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg blir egentlig litt satt ut om folk kommer på et julebord eller lignende, helt upyntet. Eller går i dvaske joggeklær på 17. mai. Syns ikke noe om det. *kjerring*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 10:10   #29
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Min mann er ikke glad i å pynte seg, men samtidig går han ikke i joggebukser til enhver tid heller. Hjemme ja, men ikke om han skal ut av døren. Knapt nok til postkassen. Men han har en litt kjedelig og konservativ stil.

Jeg liker at menn har gjort en innsats for hvordan de ser ut. Både med hår og klær. Og litt egen stil er bare kult, om det er gjennomført. Sminke? Tja, hvorfor ikke. På enkelte. Ikke alle, og definitivt ikke på min mann. Men det er fordi han ikke er typen til det. Ikke i det hele tatt!

Jeg jobber på kontor. Vi er tre damer, og over 20 mannfolk. Noen er kjedelig kledd, men flere av de er flotte! Til og med i bukseseler. Det er en god blanding av unge og godt voksne, men overvekt av de i 20 årene. De er de fresheste.
Det er mye tøffe bukser og stilige skjorter.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 10:21   #30
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg syns ofte det som kalles "gjennomført stil" blir litt sånn oppkledd og karnevalsaktig. Selv liker jeg ting fra mange forskjellige stiler, både i klær, interiør og kultur, så da blir det mest naturlig å blande og mikse alt etter som.

Sånn ellers så liker jeg folk som trives med seg selv, og da blir det litt uvesentlig hva de har på seg. Jeg greier liksom ikke helt å opparbeide meg noe engasjement for andres klær.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 10:31   #31
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.391
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Til hverdags setter jeg pris på at han ikke gidder å barbere seg hver dag sånn at han får to-tre-fire-dagers skjegg. Jeg har dessuten sansen for menn som lukter litt granbar og skog etter treningsturen. Nydusjet er også veldig fint. Jeans som passer er supert. Jeg er nok lett å glede.

Til fest liker jeg veldig godt menn med skjorte med bra snitt, uavhengig om det er en kraftig, slank eller rund mann. Dress som sitter godt er også en vinner. Jeg gleder meg til julebord på lørdag, dit kommer det mange forskjellige menn jeg kjenner godt, og det er alltid fint å se dem i dress.

Menn med sminke og nappede øyebryn er bare rart. Menn som diller veldig med håret er også no-no for meg. Jeg holdt på å le meg ihjel da eksmannen min farget håret og øyebrynene, det ble bare altfor mye Jan Thomas-preg for meg.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 11:41   #32
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg kan gjerne synes at menn med eyeliner og neglelakk er tiltrekkende, og liker en androgyn stil. I praksis kunne jeg neppe levd sammen med en som var mye mer jålete enn meg selv, så det er en temmelig overflatisk greie.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 11:50   #33
slaraffen
litt gøy på håret
 
slaraffen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.736
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Noen menn kler å være særdeles velstelte, andre gjør det ikke. Og Jan Thomas blir for mye av det gode. Uansett. Jåledokke er ikke bra, enten det er damer eller menn.

__________________
I am a Bear of Very Little Brain, and long words bother me. - A.A. Milne
slaraffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 11:52   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg liker en velsittende dress, pene sko og et stilig belte. Jeg liker også veldig godt sånne halvlange svarte frakker. Og så liker jeg at min mann evner å kle seg etter anledning, og bruker slips når det skal til, og t-skjorte under dressjakka når det er det som passer best.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 11:55   #35
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg syns ofte det som kalles "gjennomført stil" blir litt sånn oppkledd og karnevalsaktig. Selv liker jeg ting fra mange forskjellige stiler, både i klær, interiør og kultur, så da blir det mest naturlig å blande og mikse alt etter som.



Jeg liker at menn doller seg opp for anledninger der det er naturlig/forventet at man skal dolle seg opp.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 12:15   #36
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg legger sjelden merke til hva menn kler seg i, for jeg synes at de fleste menn kler seg ganske kjedelig. (De få hederlige unntakene jeg kjenner, blir selvsagt desto mer synlig.)

Det er egentlig ganske utrolig at det finnes så utrolig mye flotte klær for damer og så ubegripelig lite spennende klær for menn. (I alle fall spennende i betydningen"klær som man faktisk kunne tenke seg å bruke".) Det er begrenset hvor kul og spennende en mørk dress kan være, rett og slett.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 12:21   #37
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det er egentlig ganske utrolig at det finnes så utrolig mye flotte klær for damer og så ubegripelig lite spennende klær for menn.


http://www.madseriksen.no/

Vedlagte bilder
Filtype: jpg herrekl%C3%A6r.jpg (190,9 KB, 232 visninger)
__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 12:25   #38
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Torsk: noe sånt, ja.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 12:43   #39
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Jeg er ikke så veldig glad i smykker på menn (de må i så fall være personlige og litt tøffe/kule og si noe om ham), jeg liker ikke slips, og jeg synes nesten ingen after shave/manneparfymer lukter noe godt. Ikke liker jeg sminke på menn heller.

Jeg synes det er fint når menn er velstelte til fest/andre store anledninger - reine klær som ikke er utvaska t-skjorte, turjakke og svart dongeribukse, har barbert seg, vaska håret osv. Det er fint når menn jeg kjenner har funnet seg en dress som faktisk sitter pent, eller et kult/tøft alternativ til dress som likevel er noe annet enn hverdagsklær.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 12:56   #40
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spin off: liker du at menn doller seg opp?

Nei, liker ikke at menn doller seg opp.

Liker at de pynter seg med fine klær og ålreit sveis. Av smykker syns jeg klokke og evt giftering er evig nok, men til skjorte er det fint med mansjettknapper.

Sminke, ørepynt ( ) og andre smykker er turn-off for meg.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no