Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: I gode og onde dager

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-12, 14:23   #21
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Hun kan jo også være redd for å være alene, redd for dårlig økonomi og ha dårlig selvtillit, og at det i sum gjør at hun blir - enn så lenge. Jeg tror slike frykter kan sitte hardt i mange.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:24   #22
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


Ville vi trodd det samme om det var omvendt? Kjønnsmessig?

Ja, jeg ville nok det. Det er ikke fremmed for meg i det hele tatt at kvinner også kan være manipulerende og undertrykke partneren sin. Jeg vet jo av kvinner som er voldelige og slår mannen sin.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:33   #23
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.858
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Det er umulig å si hva man ville gjort før man faktisk står i situasjonen. Jeg leste nylig om et studium som viste at så godt som alle nygifte mener at de ville gått fra hverandre hvis de oppdaget utroskap. I realiteten viser det seg at svært få gjør nettopp det, og blandt de som skilles pga utroskap er det langt vanligere at det er den som er utro som går enn den som blir bedratt. Jeg tenker at jeg ikke uten videre ville gitt opp hele det livet vi har bygget sammen, og at det er et visst rom for feiltrinn, samtidig som jeg ikke er villig til å akseptere hva som helst. Akkurat denne saken har jeg ikke satt meg inn i, så jeg skal ikke uttale meg om denne kvinnens valg annet enn at det er lett å stå på utsiden og ha bastante meninger om noe som man ikke selv har opplevd.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:34   #24
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.122
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Det er umulig å si hva man ville gjort før man faktisk står i situasjonen.

Det kommer litt an på situasjonen. Men joda.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:38   #25
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

det er lett å stå på utsiden og ha bastante meninger om noe som man ikke selv har opplevd.

Jeg er vanligvis helt enig, men dette handler om sex og griseprat med mindreårige og det er såpass spesielt uakseptabelt at jeg har en ganske bastant mening om hva jeg ville gjort.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:42   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, jeg ville nok det. Det er ikke fremmed for meg i det hele tatt at kvinner også kan være manipulerende og undertrykke partneren sin. Jeg vet jo av kvinner som er voldelige og slår mannen sin.

Ja, men likevel tar vi det for gitt (de fleste av oss virker det som) at han har manipulert henne, og at det er synd på henne med tanke på alt som har kommet frem. Det jeg tenker er at det er faktisk en mulighet for at hun har visst hun også. Hva som har foregått.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:42   #27
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.122
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Ja, men likevel tar vi det for gitt (de fleste av oss virker det som) at han har manipulert henne, og at det er synd på henne med tanke på alt som har kommet frem. Det jeg tenker er at det er faktisk en mulighet for at hun har visst hun også. Hva som har foregått.

Men det er vel ikke så rart om man i utgangspunktet antar at hun ikke har løyet i rettssaken? Selv om vi såklart ikke vet.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:49   #28
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

At mannen er utro med en likeverdig person er forståelig, men at mannen er utro med en mindreårig, driver sexchatting og har forhold til flere er totalt uakseptabelt.
Dersom forholdet hadde vært "normalt".

Jeg tenker litt som Røverjenta eller så har hun visst om eller har hatt mistanke om hva som har skjedd.
Uansett hvordan denne konen hadde reagert og hva hun hadde gjort ville samfunnet rundt tenkt sitt, og for henne var kanskje det enkleste å stå ved siden av gjennom saken.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:50   #29
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Men det er vel ikke så rart om man i utgangspunktet antar at hun ikke har løyet i rettssaken? Selv om vi såklart ikke vet.

Hvis hun har et like «forvrengt» syn på hva som er ok og rett som mannen, så er det det vel i uansett ikke i hennes øyne løgn.

Det er jo godt mulig hun har lukket øynene for mye, og ikke «ville» vite.
Jeg synes bare det er litt rart at hun ikke har reagert på noe av det som har foregått. Men på den annen side. Han har tydeligvis en ganske manipulerende (og for mange sjarmerende?) side - i og med at han har blitt/blir trodd av mange av de som kjenner han.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:52   #30
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Overgrep mot mindreårige er veldig langt over grensen for hva jeg kunne tilgitt og akseptert, ihvertfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:54   #31
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Redsel for dårlig økonomi er vel ikke helt saken i det omtalte tilfellet. Godt voksen dame med digert hus, flere hytter, ingen barn og egen lederjobb. Skulle ikke være det mest problematiske å klare seg på egen hånd økonomisk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:57   #32
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Det er umulig å si hva man ville gjort før man faktisk står i situasjonen. .

Jo, akkurat her tror jeg faktisk jeg vet hva jeg ville gjort. Det er mulig at jeg kunne tilgi utroskap (jeg tviler, men ser at det ikke trenger å være svart/hvitt) fyllekjøring, underslag på jobben osv, hvis mannen var i en veldig vanskelig situasjon og han faktisk angret og ville gjøre opp for seg. Her? For det første har ordføreren (mest sannsynlig) vært utro, for det andre har han begått seksuelle overgrep, men den viktigste grunnen er jo måten han oppfører seg på etter at han er avslørt. Jeg mister fullstendig respekt for fyren når han nekter å innrømme at han har gjort noe galt og til og med prøver å få skylden over på en tenåring. Jeg kan leve med mange feil hos en partner, men jeg må respektere han. Det hadde jeg ikke klart i dette tilfellet.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 14:59   #33
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Fra den andre siden av kjønnsbarriæren er det minst like uforståelig. Enten er hun manipulert til det selvutslettende eller så har hun vært med på det og skjuler felles skjeletter i skapet. Jeg tipper det første.

I et normalt forhold er det uendelig langt over streken for hvor jeg ville blitt hos en ektefelle. Ikke fordi han har hatt sex med andre voksne kvinner, jeg har aldri forlangt monogami fra en kjæreste i utgangspunktet, men i det han har forgrepet seg barn, da er det slutt. Finito. Ikke tilgivelig. Alt annet enn det (som å være en generellt ufyselig og løgnaktig fyr) er overskuddsmateriale.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 15:09   #34
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.372
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Ulvefar, hva mener du med at du ikke "forlanger monogami?"

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 15:51   #35
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Sitat:

Ulvefar, hva mener du med at du ikke "forlanger monogami?"

Det er vel ikke noen tolkingsmuligheter i det?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 15:55   #36
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Ulvefar, hva mener du med at du ikke "forlanger monogami?"

Akkurat det jeg sier? Jeg er ikke sjalu av meg, så akkurat det at min partner også var sammen med noen andre ville ikke for meg vært et problem i seg selv, selv om jeg registrerer og innretter meg etter at det er det for mange andre. Overgrep, voldtekt osv, derimot, DET hadde fått meg ut døra eller i strupen på vedkommende, alt etter omstendighetene, temmelig umiddelbart.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 16:16   #37
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.337
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Jeg vet ikke helt nøyaktig for min egen del, men lista ligger helt klart langt lavere enn det den gjør for eks-ordfører-fruen. I det hele tatt er det langt utenfor min forstand hva enkelte kjerringer tilsynelatende kan tilgi mannen sin for.

(Og selvsagt: Dersom de tar sine valg med bakgrunn i at de er manipulert, mishandlet eller truet, ville jeg ikke kalt dem kjerringer.)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 17:26   #38
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Det er umulig å si hva man ville gjort før man faktisk står i situasjonen.

Til en viss grad. Jeg kunne nok kanskje tilgitt og fortsatt et samliv etter utroskap, men seksuell omgang med en mindreårig (uansett omfang, sexchattingen ville vært mer enn nok for meg) diskvalifiserer på alle tenkelige vis. Det ville ikke bare vært et svik mot meg som ektefelle, men mot alt vi står for, tror på og ønsker for den verden vi oppdrar barna våre i. Og noen handlinger mener jeg man som voksenperson plikter å ta avstand fra, samme hvilke følelser man ellers måtte ha for gjerningspersonen.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 17:31   #39
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.305
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Og noen handlinger mener jeg man som voksenperson plikter å ta avstand fra, samme hvilke følelser man ellers måtte ha for gjerningspersonen.


Nemlig. Der formulerte du tankene mine.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-12, 17:43   #40
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnoff: I gode og onde dager

Sexchatting med mindreårige hadde vært dråpen for meg.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no