Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Du forandrer aldri helt stil!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-15, 09:41   #141
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Det stemmer nok ikke her. Jeg var en 'late bloomer' på det meste her i livet, ink. både interesse og forståelse for klær/stil. Brukte en del år på å finne ut hvem jeg var, rett og slett. Men sånn fra noen år senere stemmer antagelig bra. Da antar jeg at en del elementer begynte å falle på plass. En generell dragning mot klassiske snitt, visse typer sko, og mer bevissthet rundt hva som er "mine" farger.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-15, 19:36   #142
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Fortsatt sortkledd med solid fottøy, men renere og mindre hull, håret er ikke lengere grønt. Og nå er jeg helt innafor, også på jobb. Tror ikke det er jeg som har forandra meg så mye, men verden rundt

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 07:54   #143
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Før hadde jeg peace-tegn på alle jakker, skolesekken og pennalet, nå har jeg det på ei sofapute. Jaja, neinei.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 11:59   #144
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.993
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Fortsatt sortkledd med solid fottøy, men renere og mindre hull, håret er ikke lengere grønt. Og nå er jeg helt innafor, også på jobb. Tror ikke det er jeg som har forandra meg så mye, men verden rundt

Jeg er for så vidt litt der, selv om jeg nok kjørte en nedtonet stil også for 20 år siden. Ikke grønt hår, men svart, knallkort og rett til værs. Piercinger og masse svart sminke.

Håret er fortsatt svart, klærne gjerne også, og smale bukser, enkle, svarte overdeler med detaljer, gjerne litt røffe sko i industriell stil (heller Dr. Martens enn El Naturalista), og piercingene er byttet ut, men jeg har beholdt hullene i ørene slik at jeg kan bruke sølvkuler eller -ringer når ånden tar meg. Stilen er nok fortsatt smårocka og androgyn selv om jeg er blitt voksen etterhvert, og om jeg kjører kjoler eller skjørt, er det samme greia.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-15, 18:19   #145
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Den bamsestilen var jeg aldri innom, men jeg husker at vi refererte til enkelte damer i bekjentskapskretsen som bamsemafiaen.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-15, 09:50   #146
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du forandrer aldri helt stil!

Jeg kan ikke huske å ha sett en eneste bamse. Jeg var 18 i 96, men husker ingen som hadde det, og jeg bodde ikke så langt fra Bærum engang. Vi hadde bukser fra C-girl, Fillippa K og Miss Sixty, sånne med strech og litt bootcut, hvite skjorter og V-genser i lammeull fra Bennetton.

Og poloskjorter da. Fra Ralph Lauren. Jeg husker vi kjøpte de på barneavdelingen - for da var det halv pris.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no