Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-10-16, 10:27   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Jeg leste denne kommentaren i VG i dag tidlig, og er litt sjokkert. Det blir presentert som en "artig historie", men er det egentlig det? Ung, kvinnelig journalist, alene med flere voksne menn blir oppfordret til å kle seg naken og hoppe i boblebadet med en kjent politiker?

http://www.vg.no/nyheter/meninger/je...lj/a/23808952/

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 10:33   #2
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Veldig bra tilsvar fra journalisten. Fint at hun fikk en anledning til å komme med den versjonen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 10:35   #3
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Jeg leser det som at hun mener "artig historie" svært ironisk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 10:36   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg leser det som at hun mener "artig historie" svært ironisk.

Ja, så absolutt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 10:58   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg leser det som at hun mener "artig historie" svært ironisk.

Ok, jeg leste det ikke helt sånn. Jeg syns hun holdt en munter tone gjennom hele, og at dette tilsvaret var ment ganske ertende. (men jeg leste ganske fort, så fullt mulig at jeg har misforstått).

Uansett, veldig godt eksempel på en veldig uakseptabel situasjon å sette noen i.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:03   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Jeg opplever det som du har misforstått.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:08   #7
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Jeg synes hele historien hennes dryper av forakt. Med rette!

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:08   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Og at hun setter Stoltenberg på plass for å bruke dette som en artig historie.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:13   #9
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Jeg synes kommentaren var vanskelig å tolke, så jeg skjønner godt at det ikke er full enighet om hva hun prøver å si i kommentaren. Jeg klarte nemlig ikke helt å få tak i hva hun prøver å formidle. Jeg tolker henne som at hun er litt bitter, men klarer ikke helt å se om hun ønsker å sverte noen eller bare gi et tidsbilde.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:14   #10
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.160
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Veldig ironisk, ja.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:14   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.804
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Jeg sitter og lurer på hvor artig hun egentlig syntes det var der og da. Hun var ung, hun var uerfaren, og hun ble kastet uforberedt inn i en situasjon hvor hun fikk anledning til å intervjue daværende AUF-leder, som hun, etter eget sigende, var fan av. Det var en stor anledning, til og med, da han, selve Pikenes Jens, skulle gifte seg.

La oss stikke finger'n i jorda et øyeblikk. På midten av 80-tallet var Jens Stoltenberg hot shot blant mange unge jenter. Han var kjekk, dyktig, figurerte i media. Ei venninne av meg, den gang 16 år, sto og kikket på en valgkampplakat som hang på veggen på vår VGS, hvor Jens tronet i all sin prakt. "Jeg tror jeg kommer til å stemme Høyre," sa hun litt drømmende ut i lufta - og hun endret politisk ståsted umiddelbart på femøringen da jeg, tørt, kommenterte: "duh, Jens Stoltenberg er i Arbeiderpartiet!"

Så, hvordan er det å være ung, fersk, sikkert litt nervøs, kvinnelig journalist som på sparket får anledningen til et intervju med Jens Stoltenberg? Hvor viktig var det kanskje for henne å hale i land dette intervjuet? Hvor flaut ville det være å returnere til radiostasjonen med uforrettet sak - piiiinlig, jeg floppa, dreit meg ut, jeg som hadde den sjansen...

Så blir du, som ung, usikker, kvinnelig journalist, i møte med en du er fan av, som mange kvinner beundrer, som det ville vært et lite scoop å få intervjue på utdrikkingslaget - stilt overfor et ultimatum av en gjeng menn, alle i en form for maktposisjon ut i fra sin yrkesmessige status, og ut i fra de faktum at de faktisk er menn - du kan få intervjue ham, men da må du kle av deg og hoppe i badekaret med ham!

Hva gjør du da? Står du på krava og forlanger å bli tatt seriøst, sier at nei, dette finner jeg meg ikke i, intervjuet får skje på mine premisser, og jeg kler ikke av meg? Eller velger du, som hun gjorde, å kle av seg og gå i boblebadet - stille naken, til rungende latter fra en gruppe menn i maktposisjon, som garantert storkoser seg over hva de fikk deg til å gjøre...

Hun fikk intervjuet sitt, hun gjorde det - men hvor frivillig kledde hun av seg, helt egentlig - og hvor artig var det for henne?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 01-10-16 kl 18:52.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:17   #12
Effie
wizzzard
 
Effie sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 955
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg synes kommentaren var vanskelig å tolke, så jeg skjønner godt at det ikke er full enighet om hva hun prøver å si i kommentaren. Jeg klarte nemlig ikke helt å få tak i hva hun prøver å formidle. Jeg tolker henne som at hun er litt bitter, men klarer ikke helt å se om hun ønsker å sverte noen eller bare gi et tidsbilde.

Dette.

__________________
Det är ni som är dom konstiga, det är jag som är normal.
Effie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:21   #13
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.771
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Jeg leser det som hun overhodet ikke syns det var artig, heller tvert i mot.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:22   #14
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg synes kommentaren var vanskelig å tolke, så jeg skjønner godt at det ikke er full enighet om hva hun prøver å si i kommentaren. Jeg klarte nemlig ikke helt å få tak i hva hun prøver å formidle. Jeg tolker henne som at hun er litt bitter, men klarer ikke helt å se om hun ønsker å sverte noen eller bare gi et tidsbilde.

Jeg får heller ikke helt tak på dette. At hun ikke synes det var noe ok skinner igjennom, men hun langer heller ikke ut mot dem.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:24   #15
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Er det vanskelig å tolke fordi det er Jens Stoltenberg? Hadde historien stått tydeligere fram om dette handlet om en eller annen uspiselig fyr i FrP?

For meg er det veldig tydelig at det handler om ung kvinnelig journalist i møte med "gutteklubben", og at Stoltenberg bruker denne historien som han gjør i boka tyder jo på at han ikke har så høyt refleksjonsnivå rundt den settingen.

Kjenner en nå ikke så ung lenger kvinnelige journalist, som har opplevd veldig mye grenseoverskridende i den rollen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:24   #16
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Divine, og Ingah; akkurat.

Nå har jeg lest den en gang til, og jeg syns fremdeles ikke den er virkelig dryppende sarkastisk. Ironisk syns jeg ikke de er. Jeg syns fremdeles den er ertende-sarkastisk i tonen, og det tas ganske lett på noe jeg syns er temmelig hårreisende. Mitt inntrykk er sikkert også farget av det "gøyale" bildet VG har valgt å illustrere saken med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:26   #17
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Jeg får heller ikke helt tak på dette. At hun ikke synes det var noe ok skinner igjennom, men hun langer heller ikke ut mot dem.

Det trenger hun jo ikke. Hvis hun hadde skreket ut og omtalt dette som et overgrep osv ville effekten kanskje være mindre, enn når hun er mer subtil og sarkastisk.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:26   #18
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.377
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Er det vanskelig å tolke fordi det er Jens Stoltenberg? Hadde historien stått tydeligere fram om dette handlet om en eller annen uspiselig fyr i FrP?

For meg er det veldig tydelig at det handler om ung kvinnelig journalist i møte med "gutteklubben", og at Stoltenberg bruker denne historien som han gjør i boka tyder jo på at han ikke har så høyt refleksjonsnivå rundt den settingen.

Kjenner en nå ikke så ung lenger kvinnelige journalist, som har opplevd veldig mye grenseoverskridende i den rollen.

Nei, nå misforstår du virkelig! Jeg syns jo nettopp historien er hårreisende, men jeg syns ikke kommentaren fremstiller den som så hårreisende som jeg syns den er.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:33   #19
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.604
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Er det vanskelig å tolke fordi det er Jens Stoltenberg? Hadde historien stått tydeligere fram om dette handlet om en eller annen uspiselig fyr i FrP?

For meg er det veldig tydelig at det handler om ung kvinnelig journalist i møte med "gutteklubben", og at Stoltenberg bruker denne historien som han gjør i boka tyder jo på at han ikke har så høyt refleksjonsnivå rundt den settingen.

Kjenner en nå ikke så ung lenger kvinnelige journalist, som har opplevd veldig mye grenseoverskridende i den rollen.

Alder og aldersforskjell synes jeg spiller en rolle for hvordan jeg oppfatter saken kjenner jeg. Hadde han gjort dette nå så hadde det vært verre enn da han var AUF- leder. Allikevel ikke ok selvsagt. Blir lik kleint som Synnøve Svabø som får Jagland til å tafse henne på puppene foran kamera. Han nektet ikke, men syntes det var kleint. Tror samme mekanismen om at man liksom ikke vil være surpompen som ødelegger "moroa" slår inn.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-16, 11:45   #20
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: På hvilken måte er dette en "artig historie"?

Stoltenberg var 28, journalisten sannsynligvis endel yngre. Ut fra posisjonen til han og sikkert flere av deltakerne i utdrikningslaget så syns jeg jo ikke akkurat de var å regne som "jevnbyrdige ungdommer".

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no