Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Veldedige julegaver - årets favoritter?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-16, 14:50   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Jeg gir til Kirkens nødhjelp.
De driver et fantastisk arbeid sammen med blant annet Redd Barna og LUG der hvor UNICEF ikke slipper til. De tre organisasjonene har hver sine områder med spesialkompetanse som de bruker sammen i mange prosjekter.

KN har blant annet spesialkompetanse på vann og sanitære forhold, samt solid kulturkompetanse med tanke på å nå fram der det trengs.

Jeg liker vannflaskegavene derfra.

Sånn ellers kommer jeg nok også til å støtte andre med cash nå i julen. Jeg tror det er viktig å støtte bredt de store og erfarne organisasjonene.
Sånne enkeltmannsprosjekter støtter jeg ikke.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 15:42   #22
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Kreftforeningen. Men ikke vet jeg om man får bevis. Når det er sagt så synes jeg alle som ønsker å gi noe bør gi i eget navn eller klarere det med mottager. Hvis noen gir meg ei geit synes jeg virkelig de kan gi ei geit selv uten å blande meg inn i det.. Det å gi veldedighet er omtanke for andre men da får man stå for det selv. Jeg gir også, men ønsker ikke at andre skal gi for meg! Bare et gruffeinnlegg siden dette faktisk er noe som irriterer meg. Så får jeg heller stå for å være upolitisk ukorrekt om noen mener det. Gnien er jeg ikke. Men å bruke andres gaver for dette...

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 15:48   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Kreftforeningen. Men ikke vet jeg om man får bevis. Når det er sagt så synes jeg alle som ønsker å gi noe bør gi i eget navn eller klarere det med mottager. Hvis noen gir meg ei geit synes jeg virkelig de kan gi ei geit selv uten å blande meg inn i det.. Det å gi veldedighet er omtanke for andre men da får man stå for det selv. Jeg gir også, men ønsker ikke at andre skal gi for meg! Bare et gruffeinnlegg siden dette faktisk er noe som irriterer meg. Så får jeg heller stå for å være upolitisk ukorrekt om noen mener det. Gnien er jeg ikke. Men å bruke andres gaver for dette...

Ja, dette syns jeg var gruff. Du betaler jo ikke geita, og jeg syns det er smålig å "bestemme" hva som er gode nok gaver for deg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 15:51   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

I år har jeg også kjøpt fra Kirkens nødhjelp, f.eks. denne (når jeg vil gi en kombinasjon av symbolsk og fysisk gave).

Også kjøper jeg alltid diplom fra Redd barna på "Snille barn". Det er vel flere av oss som har hatt det som fast in-joke opp gjennom årene.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 16:10   #25
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, dette syns jeg var gruff. Du betaler jo ikke geita, og jeg syns det er smålig å "bestemme" hva som er gode nok gaver for deg.

Det er jo det som er poenget. Det er din gave. Ikke min! Og jeg understreker at jeg gir til veldedighet selv og oppfordrer andre til å gjøre det. Vel nå skal jeg ikke misbruke tråden, oppfordrer alle til å gi en slant til kreftforeningen eller annet og gi en oppmerksomhet til deres nærmeste.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 16:17   #26
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.715
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

SOS Barnebyer, Kirkens Bymisjon og UNICEF støttes her i huset.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-16, 16:22   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.392
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Det er jo det som er poenget. Det er din gave. Ikke min! Og jeg understreker at jeg gir til veldedighet selv og oppfordrer andre til å gjøre det. Vel nå skal jeg ikke misbruke tråden, oppfordrer alle til å gi en slant til kreftforeningen eller annet og gi en oppmerksomhet til deres nærmeste.

Joda, jeg ser at man selvfølgelig skal være litt fintfølende med alle gaver, ikke bare de veldedige. Samtidig har man ikke anledning til å bestemme hva andre gir deg, og underskudd av vanlige gaver er ikke et kjempeproblem i den norske gjennomsnittsfamilien.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-16, 14:34   #28
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Jeg syns jo det er rart å gi det til "hvem som helst". Men til den mottakeren jeg har i tankene så vet (håper) jeg at det vil være noe h*n vil sette pris på. Det er et menneske som selv gir til gode formål, men ikke har så mye å gi som h*n ønsker. Samtidig som h*n ikke klarer å komme på en eneste ting h*n ønsker seg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-16, 14:49   #29
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

I år ønsker eldste seg bare veldedige gaver. Vi kjøper fra Unicef, leger uten grenser og Kirkens bymisjon, samt gir penger til psykisk helse(psykiskhelse.no og mentalhelse.no)
Så gjenstår det bare å se hvor mange familiemedlemmer som respekterer ønske hennes, men det er jo en helt annen diskusjon...

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-16, 15:54   #30
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Det er jo alltid lurt å tenke på mottaker når gaver kjøpes.

Jeg vurderer å gi det kondomgavekortet til enkelte, men hadde ikke kjøpt det til hvemsomhelst.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-16, 16:27   #31
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Fnis.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-16, 17:00   #32
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Vipps 2309, Håp i en gryte-Frelsersarmeen. Mener det kom opp flere alternativ før jeg valgte gryta, mener jeg å huske.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-16, 21:36   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.400
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Gir ikke slike julegaver i år, men har støttet Frelsesarmeen, Kirkens Bymisjon og kreftforeningen. Mulig det blir noe mer. Kanskje Røde Kors?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 22:29   #34
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.932
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Det er jo alltid lurt å tenke på mottaker når gaver kjøpes.

Jeg vurderer å gi det kondomgavekortet til enkelte, men hadde ikke kjøpt det til hvemsomhelst.

Kjenner et par som kunne hatt nytte av det.

Et par stykker får minefri skolevei eller minefri fotballbane av meg i år, og jeg vet at de vil sette pris på det. Det er Folkehjelpa som står bak det.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 22:45   #35
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Dråpen i havet. De er på plass i Hellas og gjør en fantastisk innsats i forhold til flyktingene som kommer fra Syria osv, de hjelper her og nå, hver dag. Man kan vippse, (se vedlagt bilde for nr), kjøpe en klem osv, kjøper man f.eks en klem får man kort av en klem som man gir til mottaker.

Vi gir også til leger uten grenser, men det er noe vi gjør hver mnd. På jobben til mannen gir de nå en geit til de ansatte i julegave isteden for kurv med mat, snop, vin +++

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (34,7 KB, 5 visninger)

Sist redigert av Christa : 16-12-16 kl 22:56.
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 22:49   #36
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.323
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

I år har jeg gitt til Veslas koffert. Får da et gavekort.
Gir en gammeldags "lekekoffert" med info og strikkesett (sokker, lue og teppe) til nybakte foreldre til barn med Downs allerede på sykehuset.
Hadde gjerne hatt slik da snuppa ble født.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-16, 22:52   #37
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Kreftforeningen. Men ikke vet jeg om man får bevis. Når det er sagt så synes jeg alle som ønsker å gi noe bør gi i eget navn eller klarere det med mottager. Hvis noen gir meg ei geit synes jeg virkelig de kan gi ei geit selv uten å blande meg inn i det.. Det å gi veldedighet er omtanke for andre men da får man stå for det selv. Jeg gir også, men ønsker ikke at andre skal gi for meg! Bare et gruffeinnlegg siden dette faktisk er noe som irriterer meg. Så får jeg heller stå for å være upolitisk ukorrekt om noen mener det. Gnien er jeg ikke. Men å bruke andres gaver for dette...

Greia med å kjøpe ei geit TIL noen er vel fordi man ønsker å kjøpe en julegave, vedkommende har alt man trenger og synes dette er en fin ting å få være med å gi, heller enn nok en lysestake.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-16, 23:39   #38
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Vi har gitt en del til Flyktninghjelpen og Norsk folkehjelp tidligere. I år har jeg kjøpt en solcellelampe fra Kirkens nødhjelp som sponser solcellepanel i f.eks. Mali, da får mottakerne lampen og et kort om hva de gir. Ellers gir vi litt ekstra til de organisasjonene vi støtter til vanlig, og så ble vi faddere for Flyktninghjelpen i kveld.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-16, 00:29   #39
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Kreftforeningen. Men ikke vet jeg om man får bevis. Når det er sagt så synes jeg alle som ønsker å gi noe bør gi i eget navn eller klarere det med mottager. Hvis noen gir meg ei geit synes jeg virkelig de kan gi ei geit selv uten å blande meg inn i det.. Det å gi veldedighet er omtanke for andre men da får man stå for det selv. Jeg gir også, men ønsker ikke at andre skal gi for meg! Bare et gruffeinnlegg siden dette faktisk er noe som irriterer meg. Så får jeg heller stå for å være upolitisk ukorrekt om noen mener det. Gnien er jeg ikke. Men å bruke andres gaver for dette...

Om jeg gir penger til et godt formål og forteller deg at du ikke får noe av meg i år da, er det ok?

De aller, aller fleste av oss er der at vi kan kjøpe det vi trenger når vi trenger det. Også det vi ikke trenger, men bare har lyst på. Det florerer av "hva skal jeg egentlig ønske meg?"-tråder her. Det sier ganske mye, når vi ikke engang vet hva vi skal ønske oss.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-16, 20:47   #40
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Veldedige julegaver - årets favoritter?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Om jeg gir penger til et godt formål og forteller deg at du ikke får noe av meg i år da, er det ok?

De aller, aller fleste av oss er der at vi kan kjøpe det vi trenger når vi trenger det. Også det vi ikke trenger, men bare har lyst på. Det florerer av "hva skal jeg egentlig ønske meg?"-tråder her. Det sier ganske mye, når vi ikke engang vet hva vi skal ønske oss.

Ja. Det er helt ok. Jeg vil selv bestemme mine hjertesaker. Så da kunne vi feks inngå en avtale at vi ikke gir til hverandre og bruker de pengene vi vanligvis ville gitt til det man selv ønsker.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no