Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hus og hjem - alt på stell?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-17, 23:36   #41
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Å ha ørten ulike tallerkener er jo nesten like planmessig mesterstykke som å ha bare like.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:36   #42
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Generelt ryddig, jeg kunne tenkt meg det ryddigere enn det resten av huset gidder å følge opp. Jeg har like tallerkner til alle i huset til alle måltid. Har vi gjester, kan jeg dekke til 12 med likt middagsservice.

Sengetøy matcher alltid dynetrekk og putetrekk, og det er alltid matchende sengetøy i dobbeltsengen.
Håndklær er en salig mix av farger og barnemotiv på.

Noen skap er veldig rotete innvendig, andre er ryddige.

Ønsker meg en fullstendig rydding og nedvask av alt, men det gidder jeg ikke på lenge enda.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:36   #43
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lurer etter denne tråden på om sjuske og kaos er det man ønsker å bli oppfattet som?

Sjuske har vært en hedersbetegnelse her inne veldig lenge. De som har det så ryddig at de hadde besvimt av å se hvordan det ser ut hos meg på en god dag bruker det ordet om seg selv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:39   #44
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Men jeg har finservise til 24 da. Og juleservise. Litt dannet er man tross alt

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:40   #45
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Sjuske har vært en hedersbetegnelse her inne veldig lenge.

Av noen. Jeg har aldri kalt og kommer heller aldri til å omtale meg som en sjuske. Og om noen andre hadde kalt meg det hadde jeg blitt dødsfornærmet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:41   #46
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg har så lite tvangstanker om slikt at jeg ikke engang gidder å finne rett putevar til dynetrekket....

Hæ?? Burde man det?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:44   #47
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.449
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hæ?? Burde man det?

Ikke i min bok. Men jeg vet at enkelte får vondt i hjernen av det. Men å kaste et fullgodt dynetrekk fordi putetrekket er ødelagt? Helt uaktuelt. Det har jo ingen betydning. Dobbeltsengen har aldri noen sinne hatt like trekk. Så mye ekstra tid har jeg ikke i livet mitt at jeg gidder det.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:44   #48
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hæ?? Burde man det?

Nei, man bør ingenting. Men jeg har inntrykk av at det er ganske vanlig.

Floksa: Jeg har mange hvite putetrekk som passer til dynetrekkene i skapet. Vi har bare lyse sengesett og kaster selvsagt ikke dynetrekk om putetrekkene blir ødelagt. Da supplerer vi med (matchende ) putetrekk i skapet.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:45   #49
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ikke i min bok. Men jeg vet at enkelte får vondt i hjernen av det. Men å kaste et fullgodt dynetrekk fordi putetrekket er ødelagt? Helt uaktuelt. Det har jo ingen betydning. Dobbeltsengen har aldri noen sinne hatt like trekk. Så mye ekstra tid har jeg ikke i livet mitt at jeg gidder det.

Så den gangen en tidligere kjæreste beklaget at han ikke hadde like sengesett til begge dynene første gang jeg overnattet hos ham, tullet han kanskje ikke...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:46   #50
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Råd og talent har du. Interresse er det helt greit å ikke ha.

Jeg lurer etter denne tråden på om sjuske og kaos er det man ønsker å bli oppfattet som? Jeg tviler på at så mange her har mer kaos enn snittet.

Nei, jeg har ikke råd til mye av det som nevnes her. Men det betyr ikke at jeg lever i kaos. Det er svært lite kaotisk hjemme hos oss. Bare litt eklektisk.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:47   #51
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ikke i min bok. Men jeg vet at enkelte får vondt i hjernen av det. Men å kaste et fullgodt dynetrekk fordi putetrekket er ødelagt? Helt uaktuelt. Det har jo ingen betydning. Dobbeltsengen har aldri noen sinne hatt like trekk. Så mye ekstra tid har jeg ikke i livet mitt at jeg gidder det.

Å finne er noe helt annet enn å kaste, da. Om et putevar her går i stykker, bruker jeg et annet når jeg tar på dynetrekket som mangler. Vi har flere løse putetrekk.

Og det er hverken tidkrevende eller vanskelig å ha 2 blå dynetrekk og 2 blå putetrekk oppbevart i samme hylle, ved siden av det blå lakenet.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:50   #52
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nei, jeg har ikke råd til mye av det som nevnes her. Men det betyr ikke at jeg lever i kaos. Det er svært lite kaotisk hjemme hos oss. Bare litt eklektisk.

Hva er det du ikke har råd til som nevnes her?

Det er mye jeg heller ikke prioriterer. Men det er svært lite i kategorien servise jeg kan si at jeg faktisk ikke har råd til hvis det virkelig hadde betydd noe for meg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:53   #53
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Nei, jeg har ikke råd til mye av det som nevnes her. Men det betyr ikke at jeg lever i kaos. Det er svært lite kaotisk hjemme hos oss. Bare litt eklektisk.

Det meste av det vi har i skuffer og skap har vi begge fått til bursdager og til jul. Og det meste av sengesett og håndklær er kjøpt på salg på Kid og på Princess, svigermor og mamma er rå på å kjøpe gaver på salg. Det hender vi har brukt pengegaver til huslig utstyr, noe som ikke er særlig personlige gaver, men det er nå så.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:56   #54
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Mitt middagsservise til 12 har jeg fått til jul og bursdag gjennom flere år.
Matchende sengetøy er også type julegave fra foreldre, gjerne etter ønske fra meg. Jeg bruker aller helst ikke penger på slike ting.

Det er også veldig enkelt å fiske ut to like dynetrekk fra skapet når det skal skiftes på sengene, tar ikke mye tid av mitt liv. Jeg er oppvokst med at de liksom bare alltid har vært like, så å ikke ha likt sengetøy på har aldri vært noe jeg har tenkt på en gang.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:58   #55
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.015
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Jeg har en stil: kaos-stilen.
Veldig (VELDIG) få kommer inn og sier det er stilig eller pent hos oss. Men mange kommer inn og sier det er koselig. Og da er jeg fornøyd. Målet her er at folk skal føle det er greit å slenge beina opp i sofaen, og krype godt ned i sofahjørnet. Og det tror jeg at jeg har oppnådd.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 23:58   #56
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Har råd og har råd. Hadde det stått om liv eller det var ekstremviktig for meg, hadde vi vel hatt råd. Jeg har ikke pent middagsservise. Vi har IKEA-servise vi bruker til gjester, og bruker "resteservise" til hverdags. Jeg skulle gjerne villet kunne ta meg råd til finservise, men det vil koste mer enn det smaker. Har dog masse matchende glass, siden både mannen og jeg tilfeldigvis fikk glass i samme serie i julegave fra jobben flere år på rad.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 00:00   #57
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Har råd og har råd. Hadde det stått om liv eller det var ekstremviktig for meg, hadde vi vel hatt råd. Jeg har ikke pent middagsservise. Vi har IKEA-servise vi bruker til gjester, og bruker "resteservise" til hverdags. Jeg skulle gjerne villet kunne ta meg råd til finservise, men det vil koste mer enn det smaker. Har dog masse matchende glass, siden både mannen og jeg tilfeldigvis fikk glass i samme serie i julegave fra jobben flere år på rad.

Sånn er det vel for mange av oss. Jeg kunne også tenke meg et finservise, men jeg er ikke villig til å betale det det koster. Det er annet som betyr mer rett og slett.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 00:00   #58
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Nei!

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 00:04   #59
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Jeg arvet finserviset av svigermor som, etter mange år bak disken på Til Bords, hadde skapene fulle. Hvis ikke hadde vi ikke hatt noe finservise, tror jeg. I så fall hadde det vært jule- og bursdagsgavesamling for oss begge gjennom mange år.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 00:07   #60
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hus og hjem - alt på stell?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Å ha ørten ulike tallerkener er jo nesten like planmessig mesterstykke som å ha bare like.

Jepp. Jeg har det på hytta, og det er veldig planlagt, altså. Det skal passe sammen uten å gjøre det, passe til det gamle huset og til det andre mismatchede jeg har. Jeg er opptatt av det estetiske når jeg dekker bordet, og har håndplukket hver eneste loppistallerken.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no