Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-07, 20:56   #21
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Forresten! Jeg la merke til det forrige lordag, klokka 16 inne på en REMA: jeg hadde en pakke fullkornsgrot med eple, en firpakk yogurt og en bleiepakke i handlekurven. Gutta foran meg hadde en sixpack med ol, en engangsgrill og 20 marlboro. Da måtte jeg smile litt med tanke på hvordan livet mitt har forandret seg de siste to årene.

Ja OK, den følelsen og tanken kjenner jeg igjen. Jeg legger kanskje merke til litt da.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 20:59   #22
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Eg bur i ein del av byen der eg trur der er større prosentandel enn vanlig som handlar grandiosa, cola, røyk, pølser, ferdige hamburgerar, ferdigmat frå kjøledisken, chips, og eit grønt alibi i kinakålen.

Det meste av dette er heilt greie varer sånn isolert sett, og noko av det kan også forville seg ned i vår korg. Men når dei opptrer i kombinasjon, og som det einaste eine eg ser i handlekorga, ja då må eg kikke litt. Sjangsen for å sjå solmodne tomater, aioli og økologisk lam i den korga er veldig liten.

I all min fordomsfullhet hygger eg meg med å ha ei handlekorg der over halvparten er frukt og grønt. Nå høyrer det med til i historien at vi har måtte legge om kosten på grunn av allergier og diverse hos jentungen. Og det får vi støtte frå staten for. Vi er heldige der, og brukar rubbel og bit av dei pengane til å kjøpe god og deilig mat som rekk til oss alle. Det meste av ferdigmat kan ho ikkje ete, og vi syns det er viktig at heile familien et den same maten.

Så ja.. eg kikker i korgene til folk.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 21:05   #23
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Jeg titter som regel oppi andres kurver, av ren nysgjerrighet, fordi jeg har glemt hva jeg skulle ha, fordi jeg trenger tips til middag ... Jeg gir aldri folk stygge blikk.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 21:06   #24
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Jeg er smellfeit og kjøper godis kun til lørdag. Jeg kan ikke si at jeg føler meg ille til mote. Om noen har gitt meg blikk av noe slag, så håper jeg heller at de måper over all frukt og grønt som blir kjøpt inn.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 21:15   #25
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg legger sjelden merke til hva andre handler, men jeg legger merke til det når jeg stadig ser masse mennesker på OBS med hele handlevogna full av Pepsi Max. Det skvipet der må være sterkt vanedannende, tenker jeg da.

Hehe, det kunne gjerne vært meg-

Når det er tilbud på Pepsi Max så kan jeg komme med både 1 og 2 handlevogner fulle med PM- I to omganger da.

Men da har vi brus i mange manga mange uker... hehehe..

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 21:22   #26
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Bryr meg veldig lite hva andre har i kurven sin, men det har hendt at jeg har funnet ut at jeg har glemt en vare eller to ved å se i andre sin kurv.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 21:27   #27
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Jeg er mest opptatt av hva jeg selv skal handle når jeg er i matbutikken. Det hender vel sikkert at jeg kaster et blikk i andres vogn eller registrerer enkelte av matvarene. Men jeg har igrunnen mer enn nok med å sjekke egen handleliste.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 22:53   #28
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.217
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Jeg følger med på hva folk legger på båndet når jeg står i køen. Hvis jeg er alene i butikken vel og merke. Er Snuppa med er må jeg vokte henne med falkeblikk, ellers kan hun finne på å kjøpe både det ene og det andre. Men jeg trekker ingen spesielle konklusjoner.

Da jeg jobbet i butikk for flere år tilbake la jeg merke til hva folk handlet, siden jeg satt i kassa og måtte slå inn alle varene. Feks øl, grandiosa og røyk på en fredag, eller ingredienser til en romantisk middag og kondomer osv. Og Pepsi Max i store mengder.

IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 23:05   #29
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Nei, det har jeg faktisk ikke tenkt på engang. I kassakøen har jeg min fulle hyre med å rekke å bla gjennom mest mulig av Se og Hør (så, ja, jeg er nysgjerrig, men altså ikke på andre folks handlekurvinnhold).

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

I all min fordomsfullhet hygger eg meg med å ha ei handlekorg der over halvparten er frukt og grønt.

Hm, mulig noen tenker sitt om min handlevogn, da, som ytterst sjelden inneholder frukt og grønt. Det kjøper jeg nemlig i grønnsaksbutikken ved sieden av.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 23:10   #30
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Jeg ser kun i andres korger når jeg står bak dem i kassakøen. Da plerer jeg å se på hva som blir tatt opp av vognen, og følge med om de snart er ferdig.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Forresten, denne tråden hadde det vært skikkelig interessant å legge ut på feks. anonymforumet på Nybaktmamma.com. Her er det bare PK-svar, men der får man virkelig se hvordan folk egentlig tenker.


Her kommer det:
Ja, jeg tenker mitt om den overvektige mannen forran meg har korgen full av cola, chips, sjokolade, grandiosa og hamburgere. Da hender det at fordommene mine blomstrer og jeg tenker at kosthold og vekt ofte hører sammen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 12:07   #31
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Ja.

Jeg legger ofte merke til handlevogner og er bevisst på min egen. Som Liven tenker jeg også mitt om overvektige mennesker som har handlekurven stappe full av godter, brus og chips. Vi bor jo på en så liten plass, at etterhvert legger du merke til gjengangere blant det folk handler, som f.eks hun som kjøper 12 øl hver dag. Jeg husker forøvrig at da jeg bodde i by la jeg lite merke hva folk handlet.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 12:17   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Jeg legger praktisk talt aldri merke til hva folk kjøper. Bare få ganger kan jeg huske å ha tenkt over det. For ca 10 år siden da jeg hadde sommerjobb i kassa på Rimi på hjemstedet mitt, la jeg merke til det da en mann i bygda, som jeg vet er periodedranker, hadde med den lille datra si på da ca 7 år på butikken, og han lesset på et par kasser med øl. Jenta gikk med dårlige, tynnslitte og for små klær og sko. Det gjorde meg så uendelig trist. Ja, også la jeg merke til andre, litt mer sære ting, som den eldre dama som kom inn hver dag fast, og kjøpte en liter kulturmelk. Hverken mer eller mindre. Men det var jo gjentakelsen som gjorde det da. Hadde selvfølgelig ikke tenkt over det ellers. Og da den tracheostomi-opererte mannen forlangte sigaretter med talevibratorstemmen sin. Da tenkte jeg for det første, "hvordan kan han fortsatt ha lyst på røyk etter å ha pådratt seg strupekreft?" og for det andre, "hvordan i alle dager gjør han det? ". Slo meg til ro med at han måtte kjøpe til noen andre, men senere så jeg at han trakk inn røyk gjennom hullet på halsen. Så det går visst an.

Ellers, hva andre måtte kjøpe, enten de nå er overvektige eller hva de nå måtte være, tenker jeg aldri over. Kanskje det var kassajobben som gjorde meg totalt immun, for da går det ikke mange dagene før man bare slår inn varene uten å tenke på hva det er overhodet. Etter at en kunde hadde puttet varene i posen kunne jeg ikke sagt hva han hadde kjøpt om jeg så fikk en million. Når jeg er på butikken for å handle selv er jeg så opptatt med å tenke ut hva jeg selv trenger at jeg ikke har kapasitet til å reflektere over andres handlevogner. Jeg hater å handle og vil bare fortest mulig ut igjen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-07-07 kl 12:45.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 12:27   #33
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Tja, jeg er nysgjerrig og ser på det meste. Hva folk har på seg, kikker inn når jeg går tur om kvelden og kan godt kikke litt på samlebåndet - sjelden jeg virkelig studerer andres handlekurv/-vogn, men det er nok fordi jeg er mest opptatt av hva jeg selv skal ha.

Dersom fordommene mine får tilskudd - tjukke menn som hamstrer feit mat og øl, unge håndtverkere som kjøper cola og bolle til lunsj eller den veldig veldig tynne jenta som kjøper vann og eple - så hender det at jeg tenker litt på inntak og utseende. Men tror ikke jeg sender stygge blikk. Ser jeg en overvektig familie med brus og burgermeny på "kysten rundt" (forferdelig trist kjede) - så er neste tanke at vi spiser slik man selv en gang i blant, og sånn er det sannsynligvis med en ferierende familie også.

Tenker også at kassadama må se at jeg av og til er hjemme alene, med middag fra fjordland, et blad og en sjokkis.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 12:42   #34
Anuk
Bør lage seg en tittel selv
 
Anuk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.946
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Jeg går ikke rundt å sjekker handlekorga til folk. Men når jeg tenker meg om, så vet jeg at det hender at jeg legger merke til "ekstremvariantene". Hvis noen legger opp masse usunn mat på båndet og er veldig tjukke, legger jeg merke til det. Og det kan nok hende jeg titter en ekstra gang i vogna til mor, hvis det står en overvektig unge foran godtehylla og maser på godteri.

Jeg håper ikke jeg sender stygge blikk, det er i såfall ikke bevisst - for jeg har ingen grunn til det...

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 12:44   #35
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

  Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 12:58   #36
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Både ja og nei. Det hender jeg legger merke til han/hun/de foran meg i køen ja. Jeg sliter selv med en smule overvekt og gjør mitt beste for at jeg skal klare å holde vekten nede. Så det har hendt jeg har undret når jeg ser ekstremt overvektige fylle handlekurven med feks 24 11/2 liters coca cola, mengder med potetgull og sjokolade. Er det så lurt når man knapt nok er 1,50 lang og nesten like bred? Og har problemer med å bevege seg over gulvet? Kan være en uvane som henger i fra jeg bodde langt pokker ute på landsbygda og jobbet i dagligvare butikk også. Og folk som måtte handle på krita fordi de ikke hadde penger til å kjøpe mat valgte å kjøpe kjeks og kaker, brus og potetgull i stedet for skikkelig mat dvs brød, middag til barna. Av og til undres jeg over andres valg. Folk jeg visste hadde skikkelig dårlig råd, som bevisst valgte det jeg kalle kosemat i stedet for vanlig matvarer.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 13:00   #37
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Forresten, denne tråden hadde det vært skikkelig interessant å legge ut på feks. anonymforumet på Nybaktmamma.com. Her er det bare PK-svar, men der får man virkelig se hvordan folk egentlig tenker.

Iset...hva er et PK svar....

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 13:22   #38
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.388
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Iset...hva er et PK svar....

"Nei det gjør jeg selvfølgelig aldri."

(Svarer selv om jeg ikke er Iset.)

Det deilige med FP er at jeg føler jeg slipper de der svarene som sier det jeg mener er riktig - vi er ikke alltid helt riktige vi mennesker, men vi vil gjerne være det. Derfor er det lett å svare det "riktige" PK (politisk korrekt) i slike tråder og andre enkle undersøkelser.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 13:27   #39
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.842
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Har aldri tenkt over hva andre handler. (Alltid PK)

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 14:02   #40
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ser du på hva andre kjøper i butikkene?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Dersom det er noe trøst (det er det sikkert ikke, men jeg skriver det nå likevel), så ser jeg aldri stygt på den overvektige som kjøper usunn mat. Jeg ser vekk og tenker mitt. Hva den andre måtte føle, vet jeg lite om. Men jeg er ganske god på pokerfjes.

De gangene jeg derimot ikke klarer å late som ingenting, er når kunden forran meg kjøper Se og Hør, Her og Nå, 2 pakker rullings og 1 pakke sigaretter. Da blir jeg litt sånn:

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Iset...hva er et PK svar....

Politisk korrekt og enig med massen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no