Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeans med høyt liv

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 14:01   #1
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Jeans med høyt liv

Det har jeg kjøpt meg. Trodde aldri jeg kom til å buke penger på noe sånt, men det har jeg altså gjort og jeg er forelsket i den buksa

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 14:04   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Får vi se bilde?

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 14:10   #3
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Får vi se bilde?

Lar det ligge en liten stund


Sist redigert av Ekkir : 26-10-07 kl 14:30.
Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 14:18   #4
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Hey! Den var jo faktisk ganske kul, - og du var jo bare rålekker! Skjønner godt at du er fornøyd med den, for den satt jo knallgodt på deg.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 14:19   #5
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Fin bukse. Hvor har du kjøpt den? Evt. merke?

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 14:21   #6
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Enig i at den var fin - og satt pent. Men er det så skrekkelig høyt liv på den? Eller er det bare høyt i forhold til sånn under-navlen-lavt-liv?

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 14:24   #7
Ekkir
Bree
 
Ekkir sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 431
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Fin bukse. Hvor har du kjøpt den? Evt. merke?

Vero Moda.

tiddelibom; den er i navelhøyde, så den er relativt høy.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 14:43   #8
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Spørs hvor høyt opp du har navlen det da.

Har litt lyst på bukse med høyt liv jeg også.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 16:14   #9
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Rakk ikke se noe bilde, jeg...
Høres ut som en fin bukse som kunne passe meg kanskje - som ikke liker veldig lave liv.

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 16:18   #10
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Det rakk ikke jeg heller.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 20:40   #11
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Bukser med høyt er veldig allright etter å ha fått barn er min erfaring.
Jeg har også buksen fra Vero Moda, i tillegg har jeg kjøpt meg en supertøff fra LeneV faktisk, som jeg fikk skikkelig fin rumpe i.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 21:27   #12
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Har en jeg og. Man får veldig pen siluett i slik bukse..

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 21:30   #13
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Jeg prøvde en i dag hos Gina Tricot
RÅlekker på, men de hadde ikke størrelsen min dessverre
Den var bare kjempefin, og fin pris,399,-

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 22:34   #14
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Jeg prøvde ei bukse med høyt liv fra RiccoVero, men jeg såg helt merkelig ut. Syns det er knalltøft på de som kler det, men på meg ble det helt feil.

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 23:27   #15
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Kan det vere pga. at du er lang, S&G?

Eg gledar meg til å prøve desse. Sist eg hadde bukse med høgt liv, var dette favoritten. Med småbarn er bukser med lavt liv sabla upraktisk.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 23:31   #16
Snill & grei
Aktiv
 
Snill & grei sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Innlegg: 291
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Kan det vere pga. at du er lang, S&G?

Eg gledar meg til å prøve desse. Sist eg hadde bukse med høgt liv, var dette favoritten. Med småbarn er bukser med lavt liv sabla upraktisk.

Ja det såg i alle fall heilt latterleg ut Såg ut som om eg berre hadde bein, masse lange bein og bittelitt overkropp

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 23:36   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Ja det såg i alle fall heilt latterleg ut Såg ut som om eg berre hadde bein, masse lange bein og bittelitt overkropp

Da kan det jo vere at det funkar for meg og mine korte bein...

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 00:23   #18
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.792
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Jeg har kjøpt to jeans med høyt liv, og jeg bor i dem. Jeg har lang overkropp, og føler meg ikke vel i hoftebukser som viser rørleggersprekka + litt til ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 00:47   #19
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Jeg sitter her og humrer. Sannheten er jo at på 90% så er høye liv penere. Jeg har aldri syntes de korte var så veldig kledelige jeg, der det fremhevet den halve centimeteren med overflødig fett. Min halvmeter har jeg ikke prøvd engang.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 01:48   #20
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeans med høyt liv

Det er jo en viss forskjell på bukser som går til navlen, og de som virkelig har høyt liv.

Det er jo en del bukser nå med høyt liv, men de går jo langt over navlen.

Det er vel mange livhøyder, ikke bare høyt/lavt. Hoftebukser er lave, navlebukser er middelhøye, og de som er enda høyere i livet er vel høye i livet?

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no