Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor spiser man godt og billig i Oslo?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-12, 19:50   #21
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Hvor spiser man godt og billig i Oslo?

Jeg er også veldig begeistret for Punjab Tandoori og Rice Bowl. Og en vitenamesisk ikke så langt fra sistnevnte jeg ikke husker. Habibi har ok meza. Jeg synes også fish&chips på Fiskeriet er veldig stas.

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-12, 20:34   #22
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor spiser man godt og billig i Oslo?

For lavbudsjett med stil: kjøp en haug med reker, loff, godt drikke, og ta båten ut på en av øyene (Hovedøya for den ultimate romantiske stemningen, strand, utsikt mot byen). Eller en fin park. St.Hanshaugen eller Kampen park er fine, av de jeg vet om. Hvis barna skal være med, kan man jo kjøpe med en karbonade el.l. fra ferskvaredisken på Meny på Oslo City. Eller hva det nå er som fenger. Klosterkroa på Hovedøya selger pølser og ferdig-pizza til en grei pris, hvis man vil slippe å handle og drasse. Restauranten på Gressholmen har pleid å ha rekesmørbrød, men jeg husker ikke noe om prisnivået.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no