Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Ekstern harddisk (WD My Passport) - hente ut enkeltfiler?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-13, 11:58   #1
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Ekstern harddisk (WD My Passport) - hente ut enkeltfiler?

Jeg har kjøpt meg en ekstern harddisk for å kunne ha back up av diverse filer på jobb-PCen. Jeg endte opp med en WD My Passport 1 tb. Den fungerer fint til sikkerhetskopiering, men kan jeg også på en enkel måte lagre og hente ut enkeltfiler (hvis jeg kobler den til en PC hjemme f.eks.)?

Andre som har denne typen ekstern harddisk?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 12:01   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ekstern harddisk (WD My Passport) - hente ut enkeltfiler?

Hva mener du med enkeltfiler? Den fungerer helt som en vanlig harddisk. Som en gigaminnepinne, omtrent.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-13, 12:04   #3
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ekstern harddisk (WD My Passport) - hente ut enkeltfiler?

Gjør den det altså? Hvis jeg åpner Windows Utforsker og F: ser jeg ingen av de sikkerhetskopierte filene.

Jo, forresten! De lå under en mappe med et veldig kryptisk navn.

Nå ble noen glad!

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no