Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kan 6-åringer ha kviser?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-11, 18:05   #1
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Kan 6-åringer ha kviser?

Jeg så et lite betent område på kinnet til 6-åringen, og kneppet den akkurat som en kvise. Kunne minne om mollusker, men det har han hatt og de er ikke så lette å kneppe som denne. :erfart:

Kan han rett og slett ha kviser? Jeg fant et par til i samme område, men lot de være i fred.

Bør jeg følge opp dette på noen som helst måte for evt. å forebygge massekviseproduksjon i ungdommen? Eller er jeg bare hønemor nå?

Faren og begge onklene hadde skikkelig mye kviser i ungdomsårene og han ene onkelen har virkelig mye arr i ansiktet etter dette. Tror det var ubehandlede kviser altså, med mye knepp. Uansett, kanskje det er derfor jeg er litt på tuppa når det gjelder mini. Han virker ut som om huden hans ikke heler godt, at det lett blir arr ved vannkopper og andre skader.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no