Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du å bli feiret?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Liker du å være midtpunktet for festen?
Ja, jeg liker å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig 0 0%
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig 36 24,49%
Ja, jeg liker å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig 12 8,16%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, jeg får for mye oppmerksomhet til vanlig 12 8,16%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får passe med oppmerksomhet til vanlig 63 42,86%
Nei, jeg liker ikke å være midtpunkt, får for lite oppmerksomhet til vanlig 17 11,56%
Broccoli til vanlig 7 4,76%
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-15, 16:12   #41
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?



Så flott at dere koser dere på min bekostning!

Neida, Harriet fikk komme i bursdagen min, og hun er vel ikke det jeg vil kalle høy og mørk. Høy på champis og livet holder i lange baner.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 16:16   #42
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Og vinne priser hvor man må opp på scene for å ta i mot heder og ære, for deretter å holde takketale - det er selvfølgelig gøy, men jeg kjenner det knyter seg hvis man er nominert og hjernen spinner på hvordan man skal klare å komme seg verdig opp og hva man skal si. (vanlig i bransjen med ulike kåringer)

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 17:40   #43
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg liker ikke å være midtpunkt, men jeg takler det. Konfirmasjon litt pyton, bryllup mer greit. Jeg liker andres feiringer bedre. Noe av det skyldes nok at jeg er litt redd for at ikke alle har det greit, og når jeg er hovedpersonen er det mitt ansvar at andre har det fint. Takketaler og avslutninger er også sånn som er greit å snike seg mest mulig unna.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 17:43   #44
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Jaaaa!

Jeg er en diva.

Jeg er nok litt der jeg også. Elsker å være vertskap, være hovedperson og takker gjerne ja til å få bildet i avisa. Jeg får oppmerksomhet til vanlig, i bøtter og spann, egentlig. Etter mange år der jeg har trodd at jeg er anonym har jeg innsett at veldig mange vet hvem jeg er her i byen. Fnis.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 17:47   #45
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.172
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.



Så flott at dere koser dere på min bekostning!

Neida, Harriet fikk komme i bursdagen min, og hun er vel ikke det jeg vil kalle høy og mørk. Høy på champis og livet holder i lange baner.

Jeg er høy og mørk på ånkli, kan jeg komme?

Ellers; nei, jeg liker ikke den oppmerksomheten der, og trives best med å være et sånn bakgrunnsspøkelse som ordner og koker og rydder og vasker opp.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 18:32   #46
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.006
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Tror svaret må bli nei, selv om jeg liker å bli gjort litt stas på.
Jeg har ikke feiret noen av mine runde dager og rømte landet når jeg giftet meg.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 18:36   #47
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Når jeg slutter i en jobb feks så er jeg ekspert på å bare svinne ut av døra uten at folk helt får med seg at jeg slutter. Sier at jeg kommer innom neste uke og sånn bare for å slippe "den offisielle takketalen".

Det der hørtes veldig kjent ut... Jeg er jo i "rampelyset"hver dag på jobb, men misliker å bli gjort stas på som f.eks bursdags/avslutningstale på jobben. Jeg tror jeg er litt rar, for jeg kan fint legge fram faglige ting for den samme gjengen uten å synes det er kleint. På samme måte fikk jeg frysninger ved tanken på å skride ned midtgangen i hvit kjole mens alle så på meg, mens det var helt ok å lese minneordet i bestemors begravelse, selv om det også medførte fokus fra alle i kirken. Veldig splittet personlighet, med andre ord.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 18:39   #48
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.846
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Nei, liker ikke å være i fokus.
Kan godt ordne i stand alt rundt. Nå blir jeg litt reddet av at stedatter er 20 år yngre og har bursdag samme uke som meg så da blir det liksom hennes dag som feires.
Bryllupet vårt ble kun med nærmeste familie så jeg slapp unna der også.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 19:03   #49
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Som en som reiste halve jorda rundt for å gifte meg må jeg vel svare nei på det.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 19:29   #50
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jeg er høy og mørk på ånkli, kan jeg komme?

Ellers; nei, jeg liker ikke den oppmerksomheten der, og trives best med å være et sånn bakgrunnsspøkelse som ordner og koker og rydder og vasker opp.

Klart du kan! Særlig siden du rydder og vasker opp!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 19:32   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg liker å bli satt pris på, syns det er veldig hyggelig med gaver, men hater å være midtpunkt. Taler nekter jeg folk å holde for meg. Jeg får sånn akkurat passe med oppmerksomhet i hverdagen, tror jeg. Jeg foretrekker dog å være tåkefyrste framfor frontperson.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 19:40   #52
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.031
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg er skikkelig dårlig på slikt og gruer meg i evigheter før.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 19:56   #53
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg misliker intenst oppmerksomhet rundt min egen person. Bryllupet var helt pyton i så måte. Jeg har heller omtrent aldri feiret min egen bursdag siden jeg ble 18.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 20:02   #54
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.383
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Åja!

Jeg har valgt en jobb der jeg kan være I fokus så mye jeg vil, holder gjerne taler for andre og er glad for overraskelser, gaver og deilig oppmerksomhet. Det kan bli litt flaut når det kommer til bryllupsnivå og jeg husker konfirmasjonen med skrekk. Jeg forteller gjerne at det er akkurat en måned til bursdagen min. Også blir jeg litt flau når jeg oppdager at noen gjør et nummer ut av det.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 20:07   #55
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg liker ikke å bli feiret og være midtpunkt i grunn.
Jeg hater å holde taler, og liker heller ikke å undervise/holde kurs.

Men jeg er veldig utadvendt, og får sånn sett en del oppmerksomhet til daglig. Både pga at jeg høres, mener mye om mye - og vises i landskapet

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 21:34   #56
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Spørs hva du mener med oppmerksomhet. Jeg elsker å opptre og det er ikke noe problem å framføre noe eller holde tale. Jeg blir "sett" på jobb fordi jeg ikke har en anonym rolle. Men jeg er ikke og har aldri vært noe populært midtpunkt.

Jeg kan gjerne feire, men sist gang var vel bryllupet mitt. Bursdager har jeg sluttet med for lengst. Da jeg var yngre var det av frykt for at ingen ville komme. Nå er det mer at jeg ikke har noen å invitere.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 22:40   #57
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Nei. Virkelig, virkelig ikke. Jeg lot være å konfirmere meg, stakk til utlandet for å gifte oss på en ambassade, har knapt feiret bursdag siden jeg var ti og synes i grunn det er kleint nok å bli trukket til å motta dagens pakke i adventskalenderen på jobb. :bare litt introvert:

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 23:56   #58
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.156
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg vet ikke helt, jeg. Jeg liker å være midtpunkt, men kan bli litt sjenert også.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 05:09   #59
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.842
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Nei. Jeg hater det intenst. Jeg vil gjerne ha en fest og en feiring, jeg elsker å arrangere og ordne og få alle gjestene til å kose seg, men jeg vil helst dytte noen andre foran meg, jeg foretrekker andres feiringer. Men gaver er gøy!
Rampelyset passer meg i det hele tatt dårlig, jeg blir bare stiv og rar, stotrete og klønete. I skyggen derimot - der er jeg knallgod.
Får passe oppmerksomhet til daglig.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 06:11   #60
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du å bli feiret?

Jeg liker egentlig å være midtpunkt, og føler at jeg skulle hatt mer oppmerksomhet.
Men akkurat nå er jeg i en fase i livet der jeg trives best i bakgrunnen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no