Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-17, 11:00   #41
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Haha er det av moten på FP nå? Ikke lenge siden alle drev med dette? Uansett, ja jeg synes lange og mørke vipper er pent og kunne godt tenkt meg lengre. Men er for lat til å gjøre noe for det.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 11:13   #42
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg har mørke øyenvipper, men de siste par årene har de blitt vel korte synes jeg, så nå har jeg bestilt iGlow vippeserum. Jeg synes ikke det er fint med veldig lange, påsatte vipper nei...., men litt lenger kunne jeg som sagt tenkt meg at de ble.

Datteren min på snart 18 er velsignet med så lange at de tar i brillene.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 11:23   #43
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg synes det ser litt... underlig ut med både påsatte vipper og sånne serumvipper som har tatt helt av. Men det er vel en motegreie, og heller falske vipper enn leppefillere og botox, lissom. Serum som kan være skadelig for øynene skjønner jeg ikke at man driver med altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 11:28   #44
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Men er alle serum skadelige per def, eller finnes det noen trygge?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 11:36   #45
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Vet ikke, Divine. Har prøvd nå i 3 måneder. Fått lenger vipper, men ikke noen ekstrem- lengde. Ingen plager så langt, men kommer kanskje på sikt?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 11:40   #46
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg er generelt veldig lite opptatt av øyevipper og har først etter å ha lest denne tråden innsett at det finnes vippeserum. Jeg synes jeg jåler meg skikkelig når jeg en sjelden gang bruker mascara, så jeg er nok ikke helt i målgruppen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 11:40   #47
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Tror ikke det er så ekstremt godt utprøvd, rett og slett.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 11:41   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Nei, absolutt ikke. Jeg mistenker at vippeserum er et av vår tids svar på tidligere tiders kvikksølvfoundation, og syns det er helt uforståelig at fornuftige damer ønsker å påføre seg et middel som potensielt får øynene til å skifte farge, vippene til å falle av, gir sårhet på hornhinnen og utslett i ansiktet, og som eksperter advarer mot.

At folk bruker potensielt skadelige ting for å ta seg ut er jo ikke noe nytt akkurat.

Folk inhalerer jo flere ganger daglig, med viten og vilje, den ekstremt kreftfremkallende og helseskadelige røyken fra et produkt som har advarsler skrevet i store, fete bokstaver utenpå pakken, så det forundrer meg faktisk ikke det aller minste.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 11:43   #49
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.003
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg bruker iGlow når jeg husker på det og reagerer ikke. Har brukt det en stund, så kortidsplager har jeg per nå ikke. Langtidskonsekvensene vet man vel ikke om enda.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 11:53   #50
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg synes jeg har fine vipper fra naturens side og bruker bare litt maskara for å få dem i riktig fasong og mørkne dem litt. Serum, løsvipper eller extension er helt unødvendig. Jeg blir oppriktig distrahert når folk får for mye store, lange og tjukke vipper, det ser jo kjemperart ut og jeg klarer ikke å følge med når folk snakker, men sitter ubevisst og stirrer på vippene: svosj, svosj...

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 19:53   #51
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.631
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Ja jeg vil veldig gjerne ha lengre vipper. Hvilket serum brukte du, xian? Jeg prøvde stimulash før sommeren men det fungerte dessverre ikke superbra.

Jeg har brukt iGlow. Meget effektivt! Jeg har ikke opplevd noe ubehag med bruken.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 20:11   #52
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg bruker mascara hver dag, så jeg ønsker meg åpenbart lengre og fyldigere vipper. Men jeg har aldri tenkt over at jeg har noe behov utover den jobben mascaraen gjør.


Uten mascara ser jeg trøtt/syk ut. Så det må jeg ha. Men gidder nok aldri gjøre noe ut over det.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 21:29   #53
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg har brukt iGlow. Meget effektivt! Jeg har ikke opplevd noe ubehag med bruken.

Takk for tips!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 21:59   #54
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Jeg har middels vipper, (tror jeg, har aldri målt verken mine eller andres) men siden de er lyse fra naturens side, bruker jeg mascara for å få form og farge. Jeg har aldri vurdert serum eller noe annet for å få kjempevipper. Synes helt ærlig ikke det er særlig pent heller.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 22:50   #55
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Vippeserum faktisk!
Nei jeg fristes ikke. Jeg bruker mascara et par ganger i halvåret. Så mye bryr jeg meg om vipper liksom.

Veldig lange vipper med masse mascara (evt permanent farget i unaturlig farge) og ulike fake varianter er ikke pent synes jeg.
Har vel landet på at jeg synes folk flest ser best ut naturell.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-17, 23:05   #56
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Nja, jeg bruker jo mascara og synes jeg ser finere ut med det, selv om vippene mine fra naturens side er mørke. Men de blir jo mer markert med mascara. Jeg har sett ganske ok extensionvipper, så det kunne jeg nok prøvd hadde det ikke vært for at jeg synes det er for dyrt og jeg gidder ikke bruke tid på salong. Jeg har også observert alt for store og fyldige vipper. Det ser jo ut som små koster!

Serum tør jeg ikke prøve.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 00:09   #57
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Har prøvd Iglow med godt resultat men sluttet da de ble for lange. Mine var ikke korte fra før heller.
Ingen reaksjoner på Iglow men ser ikke bort fra at det kan skje andre.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 09:52   #58
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Eg har forresten sett veldig mange fine extensionvippar på voksne damer. Overhodet ikkje unaturlig.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 13:14   #59
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Det går jo helt sikkert an å sette på extensions som ser naturlig ut. Men de legger en jo ikke merke til.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-17, 13:44   #60
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsker du deg kjempelange øyenvipper?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det går jo helt sikkert an å sette på extensions som ser naturlig ut. Men de legger en jo ikke merke til.

Jeg tenkte det samme.

De gangene jeg legger merke til extensions så er det når det ser ut som feiekoster framfor øynene. Enkelte sånne feiekoster seg tunge ut å bære.

Jeg synes folk stort sett er så fine i seg selv at det er lite å vinne med store vipper, lepper med fillers og store bryn.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no