Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Lip Fusion Lip Plump

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-06, 13:06   #1
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Lip Fusion Lip Plump

Hva er dette for noe?
Smører man det på leppene, og så eser de ut til store, sexy kysselepper? Hvor lenge varer effekten før de krymper igjen?
Noen som har prøvd?

Jeg er litt skeptisk.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 13:07   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Jeg har mer enn nok kysselepper fra før, så jeg kommer ikke til å prøve akkurat.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 13:34   #3
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg har mer enn nok kysselepper fra før, så jeg kommer ikke til å prøve akkurat.

Jeg også! Kan man bruke den på puppene?

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:00   #4
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Kan man bruke den på puppene?

Det hadde vært noe, ja.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 14:04   #5
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg også! Kan man bruke den på puppene?

Det er jo bare å prøve.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 17:04   #6
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Har dem i maange farger, kjøpte dem i NY i vinter. Det prikker litt i leppene noen minutter etter at man har den på, og synlig større? Ja litt, faktisk! Men ikke verandaleppe akkurat, men nok til at jeg ser forskjell!

Men XL er bedre enn de andre.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 18:11   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Og jeg har lånt ut til ihvertfall 10 venninner, og ingen av dem har fått noen farlig reaksjon. Det er helt minimal forskjell altså, så liten at min mann hevder det er innbilning...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 18:26   #8
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Hmm, det høres jo ufarlig ut. Hadde vært artig å prøve.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:07   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Nok en ting som ikke virker, tipper jeg. Jeg har prøvd noe tilsvarende, og fått den lille kilingen. Det synes virkelig ikke.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 18:32   #10
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Mmmmmm...skeptisk...

Finnes den i blank?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 19:37   #11
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Mmmmmm...skeptisk...

Finnes den i blank?

Jeg tror den på nok200 er blank. Det står i alle fall "clear".

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:25   #12
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Opprinnelig lagt inn av Hermine, her.

Jeg tror den på nok200 er blank. Det står i alle fall "clear".

Takk!

Hva slags nettsted er dette da?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:26   #13
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg har mer enn nok kysselepper fra før, så jeg kommer ikke til å prøve akkurat.

Det har du nok, ja. :misunnelig:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 20:28   #14
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Jeg har bestilt. Tro kan flytte fjell, ikke sant?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:30   #15
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg har bestilt. Tro kan flytte fjell, ikke sant?

Da må du legge inn bilder tatt før og etter.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-06, 21:48   #16
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Opprinnelig lagt inn av Hermine, her.

Da må du legge inn bilder tatt før og etter.

Av trutmunnen?

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 09:39   #17
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.


Av trutmunnen?

Jaa, med mindre du tenker å gjøre som malena foreslår.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-06, 10:07   #18
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Jeg har Elisabeth Arden sin kan ikke si at jeg har fått noe kysselepper. Men da jeg promoterte Elisabeth Arden så fikk jeg vite da at hvis man bruker det i over lengre tid så viser resultate. Men det stemte nok ikke for meg og det var virkelig bortkaste penger!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 08:37   #19
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Jeg har nå kjøpt "lip project v105" som skal være forstørrende, men jeg tror det er bare innbilling at leppene blir større. Men lipglossen er innmari god, og kjempefin gloss som visuelt forstørrer leppene. Kostet bare 129,- og det er jo ikke noen dyr lipgloss i det hele tatt. Kommer uansett til å fortsette å kjøpe denne.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-06, 11:54   #20
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lip Fusion Lip Plump

Den funket ikke på mine lepper..

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no