Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-09, 23:30   #1
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Sitat:

Det er uklart om riksmannssønnen noen gang vil bli stilt for retten, fordi Jemen ikke utleverer egne borgere, og Storbritannia ikke ønsker å kjøre rettssaken i et land som praktiserer dødsstraff.

Hva mener du om denne saken? Bør Storbritannia kjøre rettsaken i Jemen (og risikere dødsstraff) all den tid Storbritannia ikke har noen utleveringsavtale med Jemen?

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 23:30   #2
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/ar...p?artid=554495

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 23:40   #3
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Jeg er jo prinsipielt imot dødstraff så da mener jeg vel at nei, Storbritannia bør ikke kjøre en rettsak i et land som praktiserer dødsstraff ...
Tragisk egentlig.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 23:41   #4
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Jeg synes dette er ekstremt vanskelig. Jeg er også imot dødsstraff, men jeg er jo like mye imot at mordere får gå fri.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 23:55   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.315
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Altså, når han er sånn en sopp og stikker til et land med dødsstraff, så velger han jo selv. Tenker jeg. Men jeg er uansett mot dødsstraff. Øhja, vanskelig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-09, 23:59   #6
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Jeg er også mot dødsstraff, men klarer ikke å hoste opp den store empatien her, og han har jo selv valgt å stikke til Jemen, så...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 00:01   #7
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg er jo prinsipielt imot dødstraff så da mener jeg vel at nei, Storbritannia bør ikke kjøre en rettsak i et land som praktiserer dødsstraff ...
Tragisk egentlig.

Enig.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 00:04   #8
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Altså, når han er sånn en sopp og stikker til et land med dødsstraff, så velger han jo selv. Tenker jeg. Men jeg er uansett mot dødsstraff. Øhja, vanskelig.



Jeg greier heller ikke å gjøre meg opp noen skikkelig mening. Jeg mener jo det blir feil at han kan gjemme seg i Jemen. Han vet de har dødsstraff, og det er dit han velger å stikke. Han kunne valgt å bli i Storbritannia, men har valgt risikoen for dødsstraff fremfor en større risiko for å i det hele tatt bli stilt for retten og dømt i Storbritannia. Men likevel er dødsstraff veldig feil, og det blir feil å kjøre en rettsak i et land hvor resultatet kan bli dødsstraff...

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 00:33   #9
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Jeg er motstander av dødsstraff, men jeg er også motstander at at mordere skal gå fri...

Vanskelig, men jeg tror jeg, mot all min egen tro, mener at han bør stilles for retten der han kan stilles for retten.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 00:43   #10
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Jeg så et intervju med utenriksministeren i Jemen på nyhetene i dag. Han sa at hvis mannen skulle få dødsstraff, måtte familien til Martine selv skrive en begjæring om det. Ingen begjæring ingen dødsstraff. Og så sant dette stemmer synes jeg han kan stilles for retten i Jemen.

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 01:27   #11
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Jeg mener at mannen må få velge selv. Valget må være å komme til Storbritannia. Nekter han, så føres saken i Jemen. Valget er hans.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 01:41   #12
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.977
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Her er jeg på linje med Sitron. Dette er helt og holdent hans eget valg. Kjør sak.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 01:48   #13
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Jeg er prinsipielt mot dødsstraff og mener ikke at Storbritannia bør foreta seg noe som setter en person i fare for å få dødsstraff. Jeg ser at familien da (angivelig) må begjære en slik straff, men jeg leste bare raskt og kjenner ikke til rettssystemet i Jemen godt nok til at jeg kan vurdere det. Men kan virkelig Storbritannia kjøre rettssak i Jemen? Jeg tror ikke jeg helt skjønte det der.

Jeg regner for øvrig med at Norge ville ha tatt samme beslutning som Storbritannia, noe annet ville ha vært grotesk etter min mening.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 01:58   #14
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

De kan vel tilby blodpenger om han dømmes? Det er vel slik i mange islamske stater at offerents familie har en god del å si når det gjelder dødsstraff?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 02:03   #15
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

De kan vel tilby blodpenger om han dømmes? Det er vel slik i mange islamske stater at offerents familie har en god del å si når det gjelder dødsstraff?

Så vidt jeg har forstått: ja. I Iran er det vel i alle fall slik. Samtidig ser man jo stadig vekk at det i Iran (som jeg kjenner marginalt bedre til en Jemen) ignorerer rettssikkerheten som det passer dem og henretter folk uansett, også stikk i strid med eget lovverk.

Hva hvis (hypotetisk sett) familien til offeret skriver denne begjæringen om dødsstraff da?

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 02:08   #16
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.824
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Jeg er enig med Polyanna og Sitron m.fl. Han kan jo bare dra fra Jemen til et land uten dødsstraff. Jeg synes ikke Storbritannia skal behøve å ta slike hensyn.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 02:12   #17
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg er enig med Polyanna og Sitron m.fl. Han kan jo bare dra fra Jemen til et land uten dødsstraff. Jeg synes ikke Storbritannia skal behøve å ta slike hensyn.

Jeg synes dødsstraff er det mest groteske og inhumane som finnes og er derfor ikke enig. Samtidig synes jeg selvsagt ikke at mannen fortjener å unnslippe straff, men i det scenariet som blir skissert synes jeg faktisk det er bedre enn at han blir dømt til døden.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 02:30   #18
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Jeg er også i mot dødsstraff, men her stod det vel at familien til Martine må kreve dødsstraff for at han skal kunne få det?

Mordere bør ikke slippe fri, men heller ikke drepes. Å rotne i fengsel til man dør - virkelig livsstid - er en mye estraff. I alle fall om man, som meg, ikke tror på himmel eller helvete. Da vil døden være bare være slutten, og således ingen skikkelig straff .

Pluss at dødsstraff er babarisk da, og aldri kan rettes opp igjen, om det viser seg at man har tatt feil mann. Som det jo er gjort en god del ganger .

Jeg synes ikke det at man er dum nok til å rømme til et land med dødsstraff betyr at man skal få det.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 08:08   #19
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Jeg synes dødsstraff er det mest groteske og inhumane som finnes og er derfor ikke enig. Samtidig synes jeg selvsagt ikke at mannen fortjener å unnslippe straff, men i det scenariet som blir skissert synes jeg faktisk det er bedre enn at han blir dømt til døden.

Jeg får følelsen av at det er dette han vet og dermed anser det som trygt å være i Jemen. Men dette er bare gjetninger, jeg kjenner ikke mannen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-09, 08:25   #20
Tito
I gapestokken
 
Tito sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.471
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. dødsstraff (Martine-saken)

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Jeg så et intervju med utenriksministeren i Jemen på nyhetene i dag. Han sa at hvis mannen skulle få dødsstraff, måtte familien til Martine selv skrive en begjæring om det. Ingen begjæring ingen dødsstraff. Og så sant dette stemmer synes jeg han kan stilles for retten i Jemen.

Gjentar meg selv siden at det ser ut som ingen så innlegget mitt.

Så lenge Jemen garanterer at det ikke blir dødsstraff så lenge Martines familie ikke ber om det selv, er det vel greit om rettsaken går i Jemen?

__________________
A mother who radiates self-love and acceptance actually vaccinates her daughter against low self-esteem.
- Naomi Wolf
Tito er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no