Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvordan spiser du fylte kjeks?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Hvordan spiser du fylte kjeks?
Tar hele i en jafs 35 26,52%
Deler i to og spiser den tørre delen først og så den med fyll 43 32,58%
Deler i to og skraper av fyllet med fortenna og spiser den tørre kjeksen etterpå 39 29,55%
Deler i to og slikker av fyllet, setter delene sammen igjen og legger dem tilbake 2 1,52%
Rosenkål? Jeg hater rosenkål! 13 9,85%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-12, 10:34   #21
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Bluen: Jeg spiser Smil ved å vippe av «lokket» under med tennene, spise det, fiske ut karamellen med tunga, og deretter spise resten av sjokoladen. Is there another way?

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:34   #22
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Som oftest alternativ to. Men nå måtte jeg tenke over hvor lenge det er siden sist jeg spiste fylt kjeks, og det må være flere år siden! Det må jeg gjøre noe med.

Fylt konfekt spiser jeg av og til, og da spises bunnen først, og så slikker jeg i meg fyllet og avslutter med resten av sjokoladen. Ikke særlig dannet.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:34   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Jeg er også kjent for å flå Mandelstang.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:36   #24
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg er også kjent for å flå Mandelstang.

Hvordan da? Som en maiskolbe?

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:37   #25
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.059
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Rosenkål.

Jeg spiser ikke kjeks lenger, og sannelig om jeg husker helt hvordan jeg gjorde det med de fylte. Antakelig i et par jafs. Oreo cookies, f.eks.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:38   #26
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.555
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Er det anledninger hvor du ikke slipper??

Ja, min eks-svigermor er nådeløs der. Om man ikke spiser minst 3-4 kjeks blir det et evig mas om at hun hadde styret sånn (= tatt med seg en pakke kjeks når hun uansett var på Rema) og ingen setter pris på det og alt er bare grusomt.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:39   #27
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Opprinnelig lagt inn av tjolahopp, her.

Hvordan da? Som en maiskolbe?

Jeg løsner sjokoladen med tennene og sitter igjen med en fin, glatt stang som bare er det hvite fyllet. Nå synes jeg Bluen må komme på banen her.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:44   #28
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg løsner sjokoladen med tennene og sitter igjen med en fin, glatt stang som bare er det hvite fyllet. Nå synes jeg Bluen må komme på banen her.

Går det an, altså? :scheptisk:

Vil den ikke brekke?

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:44   #29
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Bluen: Jeg spiser Smil ved å vippe av «lokket» under med tennene, spise det, fiske ut karamellen med tunga, og deretter spise resten av sjokoladen. Is there another way?

Finger'n.

Mandelstanga flås. Man tar en bit på et par cm, flår den med tennene og spiser den hvite fondanten bar. Dette funker unektelig best når fondanten er litt hard (men fersk!), noe jeg frykter er en utdøende rase innen mandelstenger.

Med M biter man av halve sjokolade- og sukkertrekket og spiser dette. Deretter tar man ut (den egentlig ganske vonde, men presumptivt sunne) peanøtta og gomler den i seg, før man kan nyte den siste, ubesudlede halvdelen med sjokolade og sukkerskall.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:45   #30
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Burde vært flervalgs.
For jeg deler den egentlig i to og spiser den tørre først, hvis ikke jeg er omringet av barn som ikke må vite at mamma smugspiser for å ikke bli et troll, da stapper jeg hele i munnen mens jeg står og gjemmer meg inni et skap eller noe.
Ja, i teorien altså ,jeg spiser jo ikke kjeks.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:45   #31
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Jeg spiser bare sånne kjeks om blodsukret mitt skraper gulvet, kjøleskapet på jobb bare inneholder ting som var inngrodd med mugg allerede for tre måneder siden, fruktkurva er tom og det eneste spisbare i bygget er ei skål med tørt, hardt transfett med sukkerklissfyll.

Da trapper jeg inn et par og tygger fort som bare det og håper ingen ser meg.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:45   #32
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Fyllet først, deretter kjeksen. Jeg flår alltid fylte sjokolader og deler Troika i tre deler, hvis jeg klarer.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:45   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.856
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Fyllet først, deretter kjeksen. Jeg flår alltid fylte sjokolader og deler Troika i tre deler, hvis jeg klarer.

He-he, det gjør ikke jeg, altså.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:46   #34
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Enig, Bluen, fast, men fersk mandelstangfondant ser ut til å være på vei ut.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:46   #35
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Det er en grunn til at jeg bare spiser Troika når jeg er alene.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:46   #36
tjolahopp
Erfaren
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 1.004
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg løsner sjokoladen med tennene og sitter igjen med en fin, glatt stang som bare er det hvite fyllet. Nå synes jeg Bluen må komme på banen her.

Hørtes avansert ut! Må definivt prøves!
Så mye godt jeg må kjøpe, og egentlig har jeg ikke lyst på hverken kjeks eller sjokolade nå.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:47   #37
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Mandelstanga flås. Man tar en bit på et par cm, flår den med tennene og spiser den hvite fondanten bar. Dette funker unektelig best når fondanten er litt hard (men fersk!), noe jeg frykter er en utdøende rase innen mandelstenger.

Med M biter man av halve sjokolade- og sukkertrekket og spiser dette. Deretter tar man ut (den egentlig ganske vonde, men presumptivt sunne) peanøtta og gomler den i seg, før man kan nyte den siste, ubesudlede halvdelen med sjokolade og sukkerskall.

Du er meg du.
Og nå fikk jeg fryktelig lyst på mandelstang.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:47   #38
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Det må være en sann glede å sitte med dere når dere spiser diverse sjokolader.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:47   #39
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Hvordan spiser du melkesjokolade hjemme i sofaen?

Tar en bit, holder den mellom to fingre til den er myk/delvis smeltet, og så spiser jeg den. :gris:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 10:48   #40
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.863
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan spiser du fylte kjeks?

Det hender jeg legger litt bånd på meg når jeg er sammen med andre.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no