Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farge vipper og bryn permanent?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-07, 17:41   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Farge vipper og bryn permanent?

Jeg vurderer å gå til frisøren og permanentfarge vipper og øyenbryn, men jeg er litt skeptisk. Det må da være så ufattelig deilig å bare slippe sminke når vi skal ned til Italia i august, bare litt eyeliner og leppestift til nøds. Men hva om det blir mislykket? Jeg er litt nervøs. Noen som har erfaringer?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 17:52   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Har ei venninne som gjorde det, hun ble superfornøyd!
Hun har så og si NULL øyenbryn fra før da, men det ble veldig kledelig og naturlig.

Jeg bruker å farge øyenvipper til sommeren som regel. Deilig å slippe mascara.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 17:59   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Jeg har farget vippene to ganger, og var kjempefornøyd. Var ikke så sterk farge at det så unaturlig ut, og jeg "spedde" på med vanlig mascara hvis jeg skulle pynte meg litt ekstra.
Dette gjorde jeg rett etter de to siste fødslene, var så deilig å slippe å sminke seg siden jeg kanskje sov på dagtid, ikke fikk stelle meg før det kom besøk ol.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 18:05   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Flott! Da gjør jeg det. Det blir nemlig mye bading i Italia, og da blir det jo bare kluss med sminke etc.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 18:18   #5
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Mor har tatt det på øyenbrynene. Det er ikke permanent - det er semipermanent. Fargen var bra i begynnelsen, men etter hvert gikk over i rødt og så ikke bra ut. Mor gjorde det hos en dame på Sandnes.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 18:23   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.300
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Jeg kjøpte sånn gjør-det-selv-farge på Vita. Jeg blandet og styrte, men klarte ikke å smøre det på øyevippene selv. Må man få andre til å gjøre det for seg? Jeg mener å huske at jeg klarte det på åttitallet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 18:26   #7
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Æsj, jeg vil ha naturlig mørke øyenbryn! Mine er for lyse i endene, så jeg må bruke blyant på dem hver morgen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 18:27   #8
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.300
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Jeg har mørke øyenbryn, men vippene er nesten usynlige.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 18:30   #9
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Jeg bruker av og til å farge vipper og bryn. Om sommeren med mye sol/bading så vil det ikke sitte på så lenge.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 00:35   #10
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg har farget vippene to ganger, og var kjempefornøyd. Var ikke så sterk farge at det så unaturlig ut, og jeg "spedde" på med vanlig mascara hvis jeg skulle pynte meg litt ekstra.
Dette gjorde jeg rett etter de to siste fødslene, var så deilig å slippe å sminke seg siden jeg kanskje sov på dagtid, ikke fikk stelle meg før det kom besøk ol.

Sitere meg selv, går det an?
Vil bare opplyse om at jeg gjorde det hos frisøren, har ingen erfaring med "gjør det selv" produkter.
Lykke til, håper du blir fornøyd.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 00:43   #11
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

En venninne av meg tok sånn permanent eyeliner på øvre delen av øyet, hvis dere skjønner hva jeg mener. Og det ble såååå lekkert.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 12:31   #12
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Jeg har alt jeg..

Farger øyenvipper og bryn. Bryn farger jeg i en brun farge, og vipper må være så sorte som mulig.
Dessuten har jeg permanent eyeliner på øvre øyelokk, så jeg ser igrunnen grei ut selv om jeg nettop har våknet

Jeg farger øyevipper og bryn selv, synes det blir penere da enn når jeg går til hudpleier siden brun hjemme er mer brun enn hos hudpleier.
Har årelang trening.
Hvis man er ny i gamet, anbefales det IKKE å gjøre det selv, ihvertfall ikke vipper.

Sminker meg i tillegg jeg da. Mascara åpner blikket uansett hvor mørke øyevipper man har.

Men når sant skal sies synes jeg ikke det er pent med helt usminkede fjes. Ser kjapt litt grått ut. Men har man semipermanent farge, er det jo ihvertfall et veldig løft!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 12:44   #13
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.460
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Hvilket merke bruker du for å farge vippene selv? Kunne gjerne tenke meg noen tips fra en som får dette til Jeg har prøvd selv et par ganger, men får ikke dreisen på det.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 12:46   #14
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Men når sant skal sies synes jeg ikke det er pent med helt usminkede fjes.

Generelt altså?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 18:00   #15
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Generelt altså?

Eg kan faktisk skjøne kva Trulte seie. Eg syns eit fjes er hakket finare med litt pudder, mascara og gloss.

Iset, eg har farga vippar hos hudpleiar. Heilt suverent. Men som Trulte seie, er greit med mascara over for å få det åpne blikket.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 19:32   #16
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.782
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

:vil ikke treffe Trulte og Tussa:

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 19:57   #17
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

:vil ikke treffe Trulte og Tussa:

Du er sikkert nydelig Men hadde blitt overvakker med litt mascara og litt gloss på leppene. Ikke mye som skal til! :smask: !

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 20:00   #18
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hvilket merke bruker du for å farge vippene selv? Kunne gjerne tenke meg noen tips fra en som får dette til Jeg har prøvd selv et par ganger, men får ikke dreisen på det.

Depend er absolutt best. Men IKKE bruk depend snabbfarg, bare den vanlige til depend. Og styr unna Kolo krem. Da kan du få grønne øyenbryn :erfaring:

Bruker BRUN (IKKE brunsvart) brun blir mørk nok for lyse meg, til øyenbrynene. Det bare smører du på. Bruk en q tips for å fjerne/ forme brynene så ikke du får mye farge på huden.
Øyenvippene, der tar jeg SORT. Da smører jeg på vippene på oversiden og bittelitt på undervippene. Må være veldig veldig forsiktig. For får du noe i øynene her, AUUUU!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 20:02   #19
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

:vil ikke treffe Trulte og Tussa:

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Du er sikkert nydelig Men hadde blitt overvakker med litt mascara og litt gloss på leppene. Ikke mye som skal til! :smask: !

Tullejente, Fluke!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-07, 20:04   #20
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Hvilket merke bruker du for å farge vippene selv? Kunne gjerne tenke meg noen tips fra en som får dette til Jeg har prøvd selv et par ganger, men får ikke dreisen på det.

Når vi tar på fargen på jobb pleier jeg å bruke masse, men da er det lett for at det kommer inn på øyet, så det er nok lettere hvis en annen gjør det. Jeg våter papiret som ligger under litt også, for da ligger det ordentlig "på plass", og så har jeg et lag med papir over itillegg, for da er det lettere å ikke blunke. Det er viktig at vippene er godt dekket med farge både på oversiden og undersiden for at fargen skal bli jevn og dekke skikkelig. På vippene bruker jeg alltid svart, og på bryna blander jeg svart og brun. Bryn blir fort farget, og noen ganger må fargen av nesten med en gang..

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no