Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farge vipper og bryn permanent?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-07, 21:33   #21
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

Jeg våter papiret som ligger under litt også, for da ligger det ordentlig "på plass", og så har jeg et lag med papir over itillegg,


Takk super info i to siste innlegg! Jeg har også kjøpt Depend, har prøvd Kolo før og det er helt håpløst. Men lurer på setningen over; mener du å legge et papir over det andre under øyet, eller legge et på øyelokket?

Og så lurer jeg på hva dere bruker for å påføre fargen, bruker dere den plastdingsen som følger med i esken?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 23:00   #22
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Jeg farget vippene for et par måneder siden, tenkte at det var greit å slippe mascaraen hver dag. Men, jeg er så mørk at det vistes ikke på meg. Nedtur!

Men mine blonde venninner seg veldig fine ut med det. Men, du verden så vondt det var å få det i øynene, var overbevist om jeg kom til å bli blind.

Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-07, 23:14   #23
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Jeg gjør det hjemme jeg. (ikke øyenvippene, de er så puslete at jeg må ha på dem litt mascara i tillegg uansett) jeg har helt lyse bryn og anser det som en dyd av nødvendighet.

For deg som er såpass mørk, tror jeg ikke det vil by på noen problemer. (Jeg må jo passe på at det ikke blir for mørkt - da blir det svært unaturlig og jeg ser ut som en klovn. :erfart:

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-07-07, 00:46   #24
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farge vipper og bryn permanent?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Takk super info i to siste innlegg! Jeg har også kjøpt Depend, har prøvd Kolo før og det er helt håpløst. Men lurer på setningen over; mener du å legge et papir over det andre under øyet, eller legge et på øyelokket?

Og så lurer jeg på hva dere bruker for å påføre fargen, bruker dere den plastdingsen som følger med i esken?

Legger et lag papir over de fargede vippene ja. Men det er på kunder som ligger ved vasken, for at det skal bli mørkere, og mindre forstyrrende det som skjer rundt dem.
Bruker den pinnen til å ta på fargen, det er lurt å blande fargen skikkelig godt.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no