Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-10, 00:56   #501
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Katten vår bruker å drikke vannet fra dusjen så fort noen er ferdige å dusje (hun har aksess på annet vann også, altså!). Dermed er det ekstra lite aktuelt å late vannet i dusjen. :grøss:

Det gjør bikkja mi og.

Opprinnelig lagt inn av baltie, her.

Kjør på, Maysen, jeg kan diskutere hva som helst. Jeg går nå hardt inn for å ikke bli oppfattet som den kjedelige grå massen.

Bender kan ALDRI bli kjedelig og grå!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 14:34   #502
Dååris
Aktiv
 
Dååris sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Sarpsborg
Innlegg: 190
Dååris er litt kulDååris er litt kul
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Ekstremt lite tid til overs, puss det er langt mellom tråder jeg finner interessante.
Jeg opplever vel også at det her, som i vanlig verden er få jeg kan idetifisere meg med innen det som opptar meg for tiden, nemlig min utdannelse.

Dååris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 17:32   #503
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Jeg opplever vel også at det her, som i vanlig verden er få jeg kan idetifisere meg med innen det som opptar meg for tiden, nemlig min utdannelse.

Nå ble jeg veldig nysgjerrig på hva du studerer.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 17:37   #504
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Jeg vil også ha sånn der homoavatar. Er det bare å rope i skogen liksom?

:avsporing:

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-10, 17:43   #505
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Jeg vil også ha sånn der homoavatar. Er det bare å rope i skogen liksom?

:avsporing:

Jeg kan prøve å lage en til deg, hvis du sender meg et bilde jeg kan trikse og mikse med. Mailadresse kommer på prikk.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 00:36   #506
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Dååris, her.

Ekstremt lite tid til overs, puss det er langt mellom tråder jeg finner interessante.
Jeg opplever vel også at det her, som i vanlig verden er få jeg kan idetifisere meg med innen det som opptar meg for tiden, nemlig min utdannelse.

Du sa du studerte ingeniørfag i introduksjonstråden din, her er det drøssevis av ingeniører og sivilingeniører. Det er bare velkomment med flere realister her, og om du har noe faglig du har lyst å diskkutere så er det stor sannsynlighet for at du finner likesinnede her.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-10, 01:15   #507
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Du sa du studerte ingeniørfag i introduksjonstråden din

Oi, da tror jeg du er på rett forum, ja.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no