Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 19:21   #41
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Både Torsk og Alfa skrev det. :lat:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:22   #42
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Julemarsipanen er forresten ventet denne uka. Den bruker nemlig å komme rundt storebror sin bursdag.

Jeg har allerede snik-julet litt på jobb, men tør ikke nevne det i frykt for å bryte magien for enkelte.

Det er ofte stille etter at skolestart-rushet har lagt seg. Og rine, du har nå vært her lenge da.

Jeg burde forresten ikke være her så mye. Men det er det visst ingen som hører på.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:23   #43
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Julemarsipan kjøpes 1.desember! :bastabom:

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:24   #44
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Det er ofte stille etter at skolestart-rushet har lagt seg. Og rine, du har nå vært her lenge da.

.

Tydeligvis ikke lenge nok. Kan i alle fall ikke huske at "alt var så mye bedre før." Tipper jeg kom etter bloggenes tid.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:24   #45
GeekyGirrrl
Nærmer seg
 
GeekyGirrrl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.960
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Jeg er her akkurat like mye som før, men jeg er ingen dramaqueen, så holder meg unna de mest intense diskusjonene.

Litt lite aktiv på bloggen for tida, fordi jeg ikke har så mye å meddele fra permisjonstilværelsen...

__________________
To gutter, 05 og 10 og ei jente 17
GeekyGirrrl er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:24   #46
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Er her fortsatt mye, men lei av å måtte lage action alene. Alt var så Meget Bedre før.

Ja, og så liker jeg ikke stemningen her lenger. :ærlig: Det har blitt mye mer bitching, dårligere argumentering, de som virkelig kan retorikkens kunster holder seg unna, og de (som meg) som er altfor tabloide i fremstillingene blir for synlige. Jeg synes det har blitt påtagelig mye mer kjerringstikk og dårlige hersketeknikktriks, for mye internt i åpent forum og generelt dårlig stemning. Man blir trassig av sånt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:25   #47
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.813
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Permisjonen min gikk over med et brak - og ergo er jeg mye på jobb og sliten om kvelden. Noe nettlei også, enkelt og greit. Men jeg kikker nå innom stort sett hver kveld, og savner de store, gode diskusjonene.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:27   #48
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Jeg henger her en del, men siden jeg oftest er her på IPhonen deltar jeg ikke mest. Syns også det har blitt kjedeligere her. Men hva vet jeg, jeg er også bare en av de alminnelige.

Har tilgang til få blogger. Har skjønt det er der det skjer.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:35   #49
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.398
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Jeg hviler ut slik at jeg skal være frisk og opplagt til trollsesongen. Den begynner 24. oktober.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:35   #50
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Mulig forumet lider under erfarne brukere som blogger seg i mellom og som er såpass interne -og av og til så kvasseutålmodige- at andre skremmes litt fra å involvere seg for mye i tråder. I tillegg er det antakelig mange nye her og de gamle (gode?) gidder ikke diskutere med allslags pakk, det er jo forståelig.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:38   #51
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Jeg har rett og slett ikke kapasitet til å henge med i de tunge, gode diskusjoene. Tror egentlig aldri jeg har bidratt med så mye mer enn fjas, når jeg tenker meg om. Trives godt i de bloggene jeg har tilgang til, da. Også er det hyggelig å titte innom her i ny og ne, sånn generelt. Men jeg har hatt en lang periode nå hvor jeg nesten ikke har vært på FP, og når jeg har vært her har det vært en snabbtur for å finne en oppskrift eller nettshoppingtips. Skylder på tidsklemma.

Men hvis folk har begynt å kjede seg her er det jo synd. Jeg kan godt skru meg til litt og bli mer oppviglersk, slik at diskusjonene får litt mer futt?

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:41   #52
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Tydeligvis ikke lenge nok. Kan i alle fall ikke huske at "alt var så mye bedre før." Tipper jeg kom etter bloggenes tid.


Jeg synes ikke alt var bedre før, men at mye har forandret seg, er det liten tvil om. Forumet huser mange faste brukere, brukere som allerede har diskutert det som er å diskutere, man vet hva andre står for og man har slått seg til ro med andres prinsipper, kan du si. Jeg tviler f.eks. på at en abortdiskusjon ville vekket de helt store reaksjonene skulle debatten komme opp på nytt. Det som skaper mest action (dvs lange tråder) er gjerne nykommere som intetanende starter en tråd på FP uten å lese Agentens forumregler først. Et og annet nek er det også her, men de går stille i gangene om dagen de også. Aktivitet går jo i bølger, men jeg tror kanskje vi nærmer oss en liten "utskiftingsperiode" når det gjelder brukere?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:42   #53
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Nope. Jeg var her jo ikke før, ergo er jeg her mye mer nå. Og så tror jeg dere bare brifer med at alt var så mye bedre før.

Evt: Slutt å oppføre dere som fjortiser med de "hemmelige" bloggene deres - come out and play!


Døh, som medlem siden mars 2008 er du ingen nykommer akkurat!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:46   #54
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har da diskutert Interessante og Viktige Etiske og Høykulturelle Saker i hele dag, så jeg føler meg i hvert fall lite truffet.

Jeg er her mindre enn før fordi jeg ikke har sjanse til å være her i jobbtiden lenger, og jeg henger overhodet ikke med i bloggene. Og det er der det er ækksjønn, skjønner jeg.

Ellers går det i perioder. I de siste dagene har jeg vært her mer enn på lenge. :motstrøms:


Jeg har vært i andre enden av diskusjonen. Jeg er da litt usikker på om jeg er med som kul fordi jeg var i diskusjonen eller om jeg er helt bortreist fordi jeg var i andre enden.

Jeg gidder uansett ikke være her mer enn nå. Dere er ikke hippe nok.

  Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:47   #55
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

I tillegg er det antakelig mange nye her og de gamle (gode?) gidder ikke diskutere med allslags pakk, det er jo forståelig.

Seriøst?

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:49   #56
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg gidder uansett ikke være her mer enn nå. Dere er ikke hippe nok.


Jeg er hipp som fæsken. Jeg diskuterer dritlite, men leser mye. Også er jeg flink til å gå i kjole.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:49   #57
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Jeg har på kjole i dag.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:50   #58
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg har på kjole i dag.

Bra! Flinkt!

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:51   #59
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Jeg har på kosebukse.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 19:51   #60
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Jeg har på svett treningstøy.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no