Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Makroobjektiv

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-07, 11:21   #21
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Makroobjektiv

Objektivet i 2. linken din er 105mm. (Denne.) Gå for den, kanskje?
Er spesifikasjonene her bra nok, eller har du noe å sette fingeren på? Er omtrent i den prisklassen jeg beveger meg.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 11:46   #22
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Makroobjektiv

Ja, det kan du trygt gjøre, MokkMokk.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 12:17   #23
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Makroobjektiv

Takk. Da lover jeg å ikke plage deg mer med spørsmålene mine.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-07, 12:27   #24
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Makroobjektiv

Bare spør du!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 11:19   #25
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Makroobjektiv

Da er macroobjektiv bestilt, det ble denne her. Nå har sedlene flydd ut til fotoutstyr de siste dagene. Men - jeg får masse skattepenger igjen i juni så jeg syns jeg kan unne meg litt.

Nå venter jeg spent på postmannen!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 12:15   #26
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Makroobjektiv

Grattis med ny linse!
Blir spennede å se bildene dine fremover.

Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 15:06   #27
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Makroobjektiv

Da var jeg også bitt av basillen. Letingen er i gang men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvilket objektiv. Mye å sette seg inn i .
Likte godt den linsen fra Sigma (105 mm) men en kompis av mannen pratet noe om att jeg kanskje ikke skulle bitte meg i en fastlinse? Finnes det macrolinser med zoom også? For jeg vil ha macro

Blir letter gal av dette jeg

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 18:08   #28
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Makroobjektiv

Gratulerer så mye, MokkMokk!

linka-mor: makro-objektiv skal nok være fastlinser ja. Det er hvertfall de beste!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 20:03   #29
linka-mor
Aquarist
 
linka-mor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 689
linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Sv: Makroobjektiv

Da vurderer jeg denne canon 100 mm linse. Lukker ørene for folk som prøver å overtale meg til alt anna tull. Zoom og tull og till, hva skal man med det? phø!

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 21:11   #30
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Makroobjektiv

Jeg har denne her og er STORFORNØYD!
http://produkt.akam.no/product.php?p...ew=userReviews

Men linka-mor, den linsa du har linket til virker KNALLBRA! Løp og kjøp og ikke la noen overtale deg, nei.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-04-07, 21:34   #31
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Makroobjektiv

Jeg har lest varme anbefalinger om det makroobjektivet, Magica, og de trekker fram de samme kvalitetene, så det skal i hus.
Må bare få kjøpt kamera først.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no