Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser, gjerne med høy hals

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-22, 14:53   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.402
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser, gjerne med høy hals

Jeg har vondt i arm, skulder og nakke på ene siden og trenger å ha på meg ull som første lag på hjemmekontor. Utenfor kan jeg ha noe pent som ser ok ut på Teams. Pluss om de har høy hals som dekker nakken og helst skal de være uten glidelås ettersom jeg ikke vil få «hyttefølelse». Jeg har noen fra Pierre Robert og Cos og de fungerer, men jeg kunne også tenke meg i andre merker og gjerne i litt andre farger enn sort. Myke og gode er selvsagt også viktig.

Har du noen å anbefale? Fordel om de ikke koster så mye, men alle prisklasser er aktuelle.

P.s Hjemmekontor ut februar ettersom kontoret bygges om så alle ullkjoler jeg har kjøpt brukes ikke …

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 15:16   #2
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.186
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Cubus har denne i flere farger.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 15:30   #3
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Jeg har en tynn høyhalset genser fra Cubus. Merinoull, mørkeblå og både pen og behagelig

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 15:44   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Devold Tuvegga er en tosidig genser hvor den ene siden er ensfarget, min er blå, høy hals, ikke glidelås, hette. Høy prisklasse. Veldig god til tur.
https://www.fjellsport.no/merker/dev...xoCsWMQAvD_BwE

Mine favoritter på hjemmekontor er Cathrine Hammel, kjøpt på Tise eller Finn. Nydelig ullkvalitet, høy hals og lange bråt til å brette dobbel eller dra over hendene. Fargerike og tar seg godt ut på teams.

__________________
06 & 08 .
Lavender er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 16:21   #5
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.998
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Cubusulla er nydelig og veldig myk.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 16:53   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Jeg elsker dem av merket Marie Philippe, som de har blant annet på Match. De er litt "finere", og er ikke gjennomsiktige, slik at de også kan brukes i seg selv, ikke bare som undertøy. Utrolig myke og gode, og god kvalitet. Jeg har i flere farger og har brukt dem veldig mye, og de er like fine. De koster litt, ordinært 799, men Match har ofte medlemskampanjer av typen 30% på en valgfri vare etc, tror aldri jeg har betalt full pris.
https://www.matchfashion.no/dameklae...c/marshmallow/

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 16:58   #7
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Denne finnes i flere farger. https://www.matchfashion.no/dameklae...7c/grape-leaf/

Jeg har kjøpt denne. Den er veldig god. https://www.matchfashion.no/dameklae...6/marshmallow/

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 20:21   #8
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Cubus sin i merino, nydelig deilig og veldig fin.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 22:08   #9
Nada
Svada
 
Nada sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.553
Nada er populærNada er populærNada er populærNada er populær
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Denne liker jeg.

__________________
Nada er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-22, 23:28   #10
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Uniqlo har nydelige, tynne gensere med høy hals i både kasjmir og merinoull. De er litt små i størrelsen.
Kasjmir:
https://www.uniqlo.com/se/en/product...er-450637.html

Merinoull:
https://www.uniqlo.com/se/en/product...er-450513.html

HM har denne i ull/kasjmir:
https://www2.hm.com/no_no/productpage.1019628001.html

Og denne:
https://www2.hm.com/no_no/productpage.1013564001.html

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 06:30   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Jeg har den fra Cubus og liker den veldig godt. Utvilsomt en favorittgenser. Pluss fordi den ikke er kort og slutter midt på magen slik mye gjør for tiden.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 12:07   #12
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Nøstebarn har fått mye fint for dame også. Langt nede er to høyhalsete i grått og hvitt.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 16:32   #13
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

En slik ønsker jeg meg: https://www.northernplayground.no/nb/shop/turtleneck

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 17:11   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg har den fra Cubus og liker den veldig godt. Utvilsomt en favorittgenser. Pluss fordi den ikke er kort og slutter midt på magen slik mye gjør for tiden.

Er det den litt vide genseren som vist over her du mener? Eller er det en trøye?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 22:28   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er det den litt vide genseren som vist over her du mener? Eller er det en trøye?

Jeg trodde jeg hadde den frukt lenker til, men ser nå at den har splitt i sidene og det har ikke min. Så da tok jeg den av meg og oppdaget at min er fra Lindex.

https://www.lindex.com/no/p/8379809-...ge-i-merinoull

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 22:59   #16
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Den jeg har er fra cubus men dne er ikke vid, men jeg har S og bruker egentlig M.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-22, 23:04   #17
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Cubus har tynne høyhalsede (litt gjennomsiktige til å brukes alene), svært myke i undertøysavdelingen, og litt tykkere, videre merinoullgensere med høy hals i konfeksjonsavdelingen. Fin den også, men for tykk og vid til å funke under andre klær. Det blir mer som en vanlig genser.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 07-11-22 kl 23:10.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 15:03   #18
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

aha, ja - det er den undertøysavdeling-versjonen jeg har. Bruker den under en kortermet kjole på vinteren.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 16:11   #19
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

40% på Cubus i morgen fikk jeg sms om.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-22, 20:09   #20
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal myk og tynn ullundertøy/genser gjerne med høy hals

Løp og kjøp!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no