Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Politisk korrekt FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-08-08, 23:25   #41
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg merker jeg blir litt irritert av insinuasjon om at man ikke er som man sier. Hvorfor tror du at ikke er sant?

Jeg finner ikke helt ut av om jeg tror at andre lyver litt ELLER om jeg må ta meg kraftig sammen,
Jeg synes det er så mange "Perfeksjonister" her inne at jeg tenker at det MÅ være for mye av det gode.
Du må ikke bli irritert.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.

Sist redigert av Harriet Vane : 23-08-08 kl 23:27. Årsak: endret i fht det siterte
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:26   #42
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Var på jobb sjø.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:27   #43
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.


Mine barn har sitter forovervendt fra de var ca 1 år.
De spiser både hjemmelage OG halvfabrikata.
Vi bruker KOMMUNAL skole.
Jeg orker ikke alltid å fylle opp matavfallet før jeg hiver det.
Jeg lar ungene spise pølser om jeg har dårlig tid.
Jeg synes Odd Molly er grusomt.
Jeg synes folk som snakker om hvor deilig alkohol er er skikkelig teite.


Kan signere alt dette jeg. Bortsett fra det med alkoholen, det er da vitterlig deilig: skål! Dessuten glemte du Mai-taien (eller hva pokker det heter) og sjokoladepålegget
Nei til det første og Ja til det andre
Nei, jeg kan nok være enig med deg i at noen her er litt i overkant PK, ja, men summa summarum syns jeg at dette er et temmelig bra og variert forum!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:27   #44
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Jeg tenker ofte på FP som en egen boble når jeg ser hvilke matpakker som elevene mine har med seg på skolen. Loff med nugatti og tørre nudler. Der er jeg ihvertfall PK for mine barn har grovt brød med leverpostei o.l.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:28   #45
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kan signere alt dette jeg. Bortsett fra det med alkoholen, det er da vitterlig deilig: skål! Dessuten glemte du Mai-taien (eller hva pokker det heter) og sjokoladepålegget
Nei til det første og Ja til det andre
Nei, jeg kan nok være enig med deg i at noen her er litt i overkant PK, ja, men summa summarum syns jeg at dette er et temmelig bra og variert forum!

Ja det er jo det. Jeg ler veldig mye her inne.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:29   #46
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Jeg tenker ikke på noen liste. Jeg bare kjenner at jeg må bli flinkere til å sortere litt, og ikke "ta til meg" alt. For da føler jeg på en måte at det er så mye jeg ikke lykkes i.

Og jeg føler at moralen er desto høyere enn takhøyden her, så jeg føler meg definitivt umoralsk til tider.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:29   #47
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg tenker ofte på FP som en egen boble når jeg ser hvilke matpakker som elevene mine har med seg på skolen. Loff med nugatti og tørre nudler. Der er jeg ihvertfall PK for mine har grovt brød med leverpostei o.l.

Ooh.. jeg har arvet Mannes Bantovaner. DET er jeg flink til!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:29   #48
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg finner ikke helt ut av om jeg tror at andre lyver litt ELLER om jeg må ta meg kraftig sammen,
Jeg synes det er så mange "Perfeksjonister" her inne at jeg tenker at det MÅ være for mye av det gode.
Du må ikke bli irritert.

Jeg tror du må ta deg kraftig sammen, for jeg vet ikke om en eneste som er i stand til å ri alle disse kjeppehestene samtidig. Jeg vet ikke EN her inne som passer den totale beskrivelsen.

Jeg tror du må innse at du er på et flinkisforum.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:29   #49
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg tenker ofte på FP som en egen boble når jeg ser hvilke matpakker som elevene mine har med seg på skolen. Loff med nugatti og tørre nudler. Der er jeg ihvertfall PK for mine har grovt brød med leverpostei o.l.

Ja, det er sannelig sant.
Ikke mange FP foreldre på min skole heller.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:30   #50
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg tror du må ta deg kraftig sammen, for jeg vet ikke om en eneste som er i stand til å ri alle disse kjeppehestene samtidig. Jeg vet ikke EN her inne som passer den totale beskrivelsen.

Jeg tror du må innse at du er på et flinkisforum.

H U L K!!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:30   #51
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Tørre nudler?

Snadder ikke sant.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:30   #52
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Syntes det er veldig "Fp-Pk" å hele tiden fortelle hvor lite pk man EGENTLIG er jeg.



Nei, men er det ikke sånn da at vi alle VIL gjerne være på den ene eller andre måten. Jeg må selv innrømme at jeg helst vil at mine barn skal få minst mulig e-stoffer, light-produkter, søtsaker, halvfabrikata osv. i seg. Det vil derimot ikke si at dette er noe jeg gjennomfører 100 % . Det er jeg alt for lat til. Men det er noe jeg tilstreber. Det har ikke med at det er PK. Det har med å gjør at dette er noe jeg TROR på. Jeg tror at det er bra for mine barn. Jeg setter pris på de impulser jeg får fra FP akkurat på dette området. Kanskje det hjelper meg til å være pittelitt bedre enn jeg ellers ville vært, altså noe jeg er svært takknemlig for i så tilfelle.

Andre derimot har gjerne andre områder de er opptatt osv. Skjønner hva jeg mener? Jeg er så trøtt, jeg vet ikke helt om jeg får frem mitt poeng.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:30   #53
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Nå skal jeg gå og gråte meg i søvn.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:31   #54
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ja, det er sannelig sant.
Ikke mange FP foreldre på min skole heller.

Ikke i den bhg min datter går i heller.
:blir sett på som hysterisk mor: (og DET sier litt)

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:33   #55
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.



Nei, men er det ikke sånn da at vi alle VIL gjerne være på den ene eller andre måten. Jeg må selv innrømme at jeg helst vil at mine barn skal få minst mulig e-stoffer, light-produkter, søtsaker, halvfabrikata osv. i seg. Det vil derimot ikke si at dette er noe jeg gjennomfører 100 % . Det er jeg alt for lat til. Men det er noe jeg tilstreber. Det har ikke med at det er PK. Det har med å gjør at dette er noe jeg TROR på. Jeg tror at det er bra for mine barn. Jeg setter pris på de impulser jeg får fra FP akkurat på dette området. Kanskje det hjelper meg til å være pittelitt bedre enn jeg ellers ville vært, altså noe jeg er svært takknemlig for i så tilfelle.

Andre derimot har gjerne andre områder de er opptatt osv. Skjønner hva jeg mener? Jeg er så trøtt, jeg vet ikke helt om jeg får frem mitt poeng.

Jeg skjønner.
Det er det jeg tenker litt også. At jeg faktisk lærer noe av og til, og kan gjøre ting som du sier, bittelitt bedre. Men noen ganger blir det litt vel mye å sortere.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:34   #56
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.780
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Men seriøst.. Spiser de det tørt? Går det an? Drysser de pulveret tørt oppå også?

Jada, knasker det som potetgull eller noe. Det med krydderet er jeg usikker på. En del har dette som eneste patpakke.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:34   #57
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Jeg tror alle fremhever og skriver om det de er gode på, og ikke så mye på det de er dårlige på (noe som forsåvidt både er forståelig og bra) og dermed fremstår alle som perkfete høyhestryttere.

Du har i det minste ungene på offentlig skole, Vimsen.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:34   #58
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Men seriøst.. Spiser de det tørt? Går det an? Drysser de pulveret tørt oppå også?

Kanskje de tenker at lærerene skal ha på varmt vann.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:34   #59
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?


Vimesen er den skjønneste av alle!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-08-08, 23:35   #60
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Politisk korrekt FP?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg skjønner.
Det er det jeg tenker litt også. At jeg faktisk lærer noe av og til, og kan gjøre ting som du sier, bittelitt bedre. Men noen ganger blir det litt vel mye å sortere.

Nettopp. Jeg tar bare innover meg halvparten. Og det regner jeg med de fleste andre gjør også.

Orker ikke å ramse opp alle mine feil..

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no