Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Farmville og CafeWorld på Fb

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-09, 14:46   #21
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Trenger du nabo?

Eller, jeg har kanskje deg der alt

Jeg har deg som nabo

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 14:59   #22
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Jeg har slettet meg på Farm Town bare for å oppdage Island Paradise... Men det virker så langt ikke like tidkrevevnde...

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 15:01   #23
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Tangina : det er jeg helt enig med deg i.. Passer meg bra Selv om jeg kunne spart meg for at alle stjal hele tiden. Kjenner det kan bli slitsomt i lengden.

Kisha

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-11-09, 18:02   #24
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv
 
carmenzita sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.183
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Spiller FV ,MW ,FT og my zoo.....neida ikke hektet i det hele tatt.

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 09:52   #25
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Jepp. Det var jo bare et tidsspørsmål før jeg ble hektet også. FV.
Satte igang i går og nå er jeg helt idiot her, så irriterende at ikke tiden går litt fortere der.

Kan noen fortelle meg hvordan jeg får lest mailene?
Det popper opp konvolutter hele tiden, jeg klikker på dem og ingenting skjer.

Og hvis noen vil ha en god nabo, skrik ut.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 10:13   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Altså, 12 timers avling, så er den ferdig, så vil den da når den har passert 12 timer etter den er ferdig begynne å sakte visne. På CW tror jeg de blir ødelagt med en gang.

Maten står ferdig på komfyren like lenge som det tar å lage den, tror jeg. Det virker sånn. Man dyrker vel ikke noe i CW?

Men komfyrene, lager de dyrere komfyrene mat raskere, eller er det bare utseendet som skiller dem?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 11:15   #27
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Som nybakt FB bruker er jeg superhektet på spillene.
Jeg spiller Farmville, Fishville, Yoville. Har prøvd Cafeworld men det likte jeg ikke. Treasuremadness og countrylife må prøves ut, har ikke hørt om dem før.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 11:35   #28
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Maten står ferdig på komfyren like lenge som det tar å lage den, tror jeg. Det virker sånn. Man dyrker vel ikke noe i CW?

Men komfyrene, lager de dyrere komfyrene mat raskere, eller er det bare utseendet som skiller dem?

Ja, det stemmer. Maten kan stå ferdig på komfyren like lenge som tar å lage den.

Ingen av komfyrene som lager mat raskere.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 14:52   #29
Superior
Tilpasser tittel
 
Superior sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.979
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

nin

__________________
Født 00, 02, 06-07 Minstemann, 12 og 15
Superior er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 14:53   #30
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Nå er krydderhylla mi komplett.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 14:58   #31
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Jeg spiller bare poker på FB jeg.

  Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 15:01   #32
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå er krydderhylla mi komplett.

Min også. Men jeg fortsatt ikke hva den skal brukes til.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 15:01   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Vi må vente på krydderne, de har ikke kommet enda. Men jeg er spent på hva som skjer når de kommer, hvordan de vil påvirke spillet. Spennende.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 15:57   #34
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå er krydderhylla mi komplett.

Allerede?!

Jeg mangler nok en del enda, men det kommer seg.

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 16:15   #35
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Komplett krydderhylle? Jeg sender og sender på deler, men så langt har bare tre stykker vært greie nok til å sende tilbake.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 16:17   #36
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Ok, litt fler enn tre da. :sjekket:

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 16:51   #37
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Allerede?!

Jeg mangler nok en del enda, men det kommer seg.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Komplett krydderhylle? Jeg sender og sender på deler, men så langt har bare tre stykker vært greie nok til å sende tilbake.

Jeg jukset. Men jeg hadde nesten alle fra før av, så det var ikke mange jeg trengte.

http://www.facebook.com/topic.php?ui...82&topic=14307

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 16:53   #38
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Jeg vil ha nye naboer på Cafe World!
Legg meg til da. May Britt Vatlestad.



Djeez nå ble jeg paranoid.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 16:55   #39
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Eller veldig hekta.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-10, 17:25   #40
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farmville og CafeWorld på Fb

Da er min også komplett.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no