Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vinterdress 2011

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-11, 14:32   #1
Millie81
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3
Millie81 har et hav av muligheter foran seg
Utrop

Vinterdress 2011

Hei
Noen som vet hvor jeg kan finne hvilke vinterdresser og sko som kom best ut i test i år, på nettet?
Har ikke F&B...

Millie81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 16:17   #2
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Ble du fordi ingen svarte på 15 min? Godt du fant det selv, da!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 16:29   #3
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Jeg tolket det som at hun himlet over seg selv.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 17:05   #4
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Jeg tolket det som at hun himlet over seg selv.

Ja, det er mulig. Jeg himler stadig over meg selv.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 18:43   #5
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Reima best i test, altså? Jeg synes de priser seg ut.
Jeg har kjøpt Skogstad med ull-innerfor. Er veldig spent.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 18:45   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Jeg vet om flere som sverger til skogstad sesong etter sesong og er veldig fornøyde. Vi prøver troll for første gang i år, det er jeg spent på. Holder den varmen liksom, den virker så tynn.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:37   #7
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Reima best i test, altså? Jeg synes de priser seg ut.
Jeg har kjøpt Skogstad med ull-innerfor. Er veldig spent.

Mener jeg leste at den hadde 2 eller 3000 i vannsøyle?

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:39   #8
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg vet om flere som sverger til skogstad sesong etter sesong og er veldig fornøyde. Vi prøver troll for første gang i år, det er jeg spent på. Holder den varmen liksom, den virker så tynn.

Vi har alltid vært veldig fornøyd med Troll sånn varmemessig. Også kvalitetsmessig tidligere, litt mer misfornøyd de siste årene etter at de flyttet produksjonen til kina.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:40   #9
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Venninna mi kjøpte Skogstad til sin datter,den gikk fort hull i, denvar heller ikke vanntett.Det kan jo ha endra seg de siste 2 årene da.

Katta: Vi harhatt mye Troll, alltid vært fornøyd.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:42   #10
Bel@ni
Aktiv
 
Bel@ni sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 225
Bel@ni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Ble du fordi ingen svarte på 15 min? Godt du fant det selv, da!





Det var da voldsomt!

Bel@ni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:42   #11
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Skogstad har 8000 i vanntetthet og 5000 i pusteegenskap.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:43   #12
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Mener jeg leste at den hadde 2 eller 3000 i vannsøyle?


Den ene dressen har vannsøyle på 8000, det står at den bare er vannavisende på sidene deres.
En har på 6000, så er det 3 som har 8000.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:44   #13
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Opprinnelig lagt inn av Bel@ni, her.



Det var da voldsomt!

Que? Jeg lo av det, har du noe i mot det? Her er det ofte at ingen svarer på mange timer, altså, synes bare hun var litt utålmodig.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:47   #14
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Ehh!

Noen som har foreldre og barn? Ser TTH kom på siste plass. Noen som har en formening om hvorfor. Jeg har alltid vært og er fremdeles mest fornøyd med TTH. Vind og vanntett, god og varm.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:50   #15
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Ehh!

Noen som har foreldre og barn? Ser TTH kom på siste plass. Noen som har en formening om hvorfor. Jeg har alltid vært og er fremdeles mest fornøyd med TTH. Vind og vanntett, god og varm.

Jeg har det, lurer på om det var at den ikke var vanntett jeg. Vent litt så skal jeg sjekke.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:51   #16
dutte
fornyet
 
dutte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
Innlegg: 2.186
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Så dumt. Vi har akkurat kjøpt Tth-dress til eldste. Var temmelig sikker på at den var vanntett. Venter spent på svaret til Minni.

__________________
08 09

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:53   #17
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.849
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Den kom dårlig ut på vanntetthet + slitestyrke.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:56   #18
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.678
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Så dumt. Vi har akkurat kjøpt Tth-dress til eldste. Var temmelig sikker på at den var vanntett. Venter spent på svaret til Minni.

Min erfaring er at T2H er vanntett altså. Jeg har vært utrolig fornøyd med dressen og tror jeg sverger til merket, omtrent. (ikke regntøyet - det har vi nå, det er knallfint, men akk så skralt)

Er det bare jeg som tolker denne trådstarteren som reklame for egen side? (ikke noe galt i det i så måte altså, om siden samler alt av tester så har den definitivt noe for seg)

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:56   #19
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Det er denne jeg har kjøpt:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 19:59   #20
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vinterdress 2011

Det er litt rart. Det samme skjedde jo med Reima i fjor. Da hadde de vel endret på produksjonen så det ga mening i så måte. Jeg har ikke hørt om noe sånt fra ticket nå. Det jeg vet er at det bruker å være endel manglende logikk i disse testene, det er vanskelig å forutsi hvilken dress som gjør det best. Derfor stoler jeg mer på egen erfaring over tid, og den forteller meg at det sjelden er noe rot med Reimatec pluss eller ticket. Det kan jo være en mandagsdress de har fått til test. Og så har de jo et enormt behov for å tabloidisere testresultater, det er jammen ikke alltid det er så galt resultat på de som får "stryk" heller.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
test, vinterdress


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no